Wyspa Pochówków (Burial Isle) M56 | Pillars of Eternity poradnik Pillars of Eternity Ostatnia aktualizacja: 10 lipca 2019 9393 Następna Finalne lokacje - M49, M50, M51 Północna Głusza M57 Poprzednia Bliźniacze Wiązy - Staropieśń M39 Poboczne zadania w Staropieśni Ważne obszary na mapieOtchłańProwadzi do ostatniej lokacji, w której znajduje się Thaos. Nie ma z niej powrotu. Aby przeżyć skok musisz mieć przychylność jednego z bogów - główne zadanie "Gwiezdna rada". PrzejścieSkraca ono drogę do Otchłani (01).Aby skorzystać z przejścia potrzebujesz:- Posiadać 17 percepcji- użyć młota i dłuta- Posiadać moc na poziomie 19Aby uniknąć kontuzji podczas przechodzenia tunelu potrzebujesz 17 kondycji. PrzystańW tym miejscu rozpoczynasz eksplorację wyspy. Aby wydostać się z niej musisz porozmawiać z Darvhalem. Grota echW tym miejscu możesz zakończyć zadanie dla jednego ze swoich towarzyszy - Hiraviasa. Wyjścia z lokacjiM39 – Prom do Dystryktu Staropieśni. Porozmawiaj z Dorvhalem. M59 – Dziura prowadząca do Breith Eaman. Legenda Pillars of Eternity M56 - Wyspa Pochówków Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Wyspa Pochówków - opis i mapa lokacjiPowyższa mapa przedstawia niewielką lokację zlokalizowaną w okolicach Bliźniaczych Wiązów. Dostać się do niej nie możemy z poziomu mapy głównej, jedyna droga prowadzi poprzez Staropieśń (Oldsong). Jest to jedna z ostatnich lokacji w grze jakie odwiedzisz, to właśnie na Wyspie Pochówków znajduje się przejście do miejsca pobytu Thaosa - twojego głównego wroga. Jeśli się na to zdecydujesz nie będziesz miał możliwości powrotu. Dobrze jest wcześniej pozaliczać wszystkie pozostałe zadania oraz wzmocnić drużynę dzięki nabyciu jak najlepszego wyposażenia i odesłaniu jej na odpoczynek. Ważne miejsca na Wyspie Pochówków1. Otchłań 2. Przejście Dzięki temu przejściu możesz znacząco skrócić sobie drogę do Otchłani (M56,1) Aby skorzystać z przejścia potrzebujesz: Posiadać 17 percepcji lubUżyć młota i dłuta lubPosiadać moc na poziomie 19Aby uniknąć kontuzji podczas przechodzenia tunelu potrzebujesz 17 kondycji. 3. Przystań W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację wyspy. Aby wydostać się z niej musisz porozmawiać z Darvhalem. Zostaniesz przetransportowany do Staropieśni (M39,2). 4. Grota ech W tym miejscu możesz zakończyć zadanie dla jednego ze swoich towarzyszy - Hiraviasa. Znajdziesz tutaj druida wraz z czterema staelgarami, ale jedynie w odpowiednim momencie wykonywania zadania. Wcześniej i później będzie tutaj pusto. Ważne postacie niezależne na Wyspie PochówkówDorvhal (M56,3) - Może nas przewieźć do Staropieśni (Oldsong). Rodzaje przeciwników i potworów na Wyspie PochówkówZjawa (Shade) Widmo (Phantom) Cień (Shadow) Ognik (Will-o'-wisp) Cean Gwla (Cean Gwla) Menpwgra (Menpwgra) Pwgra (Pwgra) Inne ważne informacje związane z Wyspą PochówkówDokładnie przeszukaj całą wyspę. Nie ma tutaj bardzo silnych przeciwników, a możesz znaleźć kilka ciekawych przedmiotów. Zwracaj uwagę szczególnie na mumie. Nie skacz do Otchłani (M56,1) jeśli nie masz poparcia jednego z bogów (główne zadanie Gwiezdna Rada). Za każdym razem skończy się to twoją śmiercią. Pamiętaj także, że skok taki będzie nieodwracalny, nie będziesz już mógł przejść do żadnej innej lokacji. Zdecyduj się na taką akcję dopiero na samym końcu gry, po zaliczeniu wszystkich zadań i przygotowaniu drużyny do finałowej konfrontacji. Następna Finalne lokacje - M49, M50, M51 Północna Głusza M57 Poprzednia Bliźniacze Wiązy - Staropieśń M39 Poboczne zadania w Staropieśni