Wyspa Pochówków (Burial Isle) M56 | Pillars of Eternity poradnik Pillars of Eternity
Ostatnia aktualizacja: 10 lipca 2019
Ważne obszary na mapie
Otchłań
Prowadzi do ostatniej lokacji, w której znajduje się Thaos. Nie ma z niej powrotu.
Aby przeżyć skok musisz mieć przychylność jednego z bogów - główne zadanie "Gwiezdna rada".
Przejście
Skraca ono drogę do Otchłani (01).
Aby skorzystać z przejścia potrzebujesz:
- Posiadać 17 percepcji
- użyć młota i dłuta
- Posiadać moc na poziomie 19
Aby uniknąć kontuzji podczas przechodzenia tunelu potrzebujesz 17 kondycji.
Przystań
W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację wyspy. Aby wydostać się z niej musisz porozmawiać z Darvhalem.
Grota ech
W tym miejscu możesz zakończyć zadanie dla jednego ze swoich towarzyszy - Hiraviasa.
Wyjścia z lokacji
M39 – Prom do Dystryktu Staropieśni. Porozmawiaj z Dorvhalem.
M59 – Dziura prowadząca do Breith Eaman.
Legenda Pillars of Eternity M56 - Wyspa Pochówków
Ważne obszary na mapie
Wyjścia z lokacji
Zamknięte drzwi lub skrzynie
Pułapki
Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)
Nowi potencjalni członkowie drużyny
Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)
Wyspa Pochówków - opis i mapa lokacji
Powyższa mapa przedstawia niewielką lokację zlokalizowaną w okolicach Bliźniaczych Wiązów. Dostać się do niej nie możemy z poziomu mapy głównej, jedyna droga prowadzi poprzez Staropieśń (Oldsong). Jest to jedna z ostatnich lokacji w grze jakie odwiedzisz, to właśnie na Wyspie Pochówków znajduje się przejście do miejsca pobytu Thaosa - twojego głównego wroga. Jeśli się na to zdecydujesz nie będziesz miał możliwości powrotu. Dobrze jest wcześniej pozaliczać wszystkie pozostałe zadania oraz wzmocnić drużynę dzięki nabyciu jak najlepszego wyposażenia i odesłaniu jej na odpoczynek.
Ważne miejsca na Wyspie Pochówków
1. Otchłań
2. Przejście
Dzięki temu przejściu możesz znacząco skrócić sobie drogę do Otchłani (M56,1) Aby skorzystać z przejścia potrzebujesz:
- Posiadać 17 percepcji lub
- Użyć młota i dłuta lub
- Posiadać moc na poziomie 19
Aby uniknąć kontuzji podczas przechodzenia tunelu potrzebujesz 17 kondycji.
3. Przystań
W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację wyspy. Aby wydostać się z niej musisz porozmawiać z Darvhalem. Zostaniesz przetransportowany do Staropieśni (M39,2).
4. Grota ech
W tym miejscu możesz zakończyć zadanie dla jednego ze swoich towarzyszy - Hiraviasa. Znajdziesz tutaj druida wraz z czterema staelgarami, ale jedynie w odpowiednim momencie wykonywania zadania. Wcześniej i później będzie tutaj pusto.
Ważne postacie niezależne na Wyspie Pochówków
Dorvhal (M56,3) - Może nas przewieźć do Staropieśni (Oldsong).
Rodzaje przeciwników i potworów na Wyspie Pochówków
Zjawa (Shade)
Widmo (Phantom)
Cień (Shadow)
Ognik (Will-o'-wisp)
Cean Gwla (Cean Gwla)
Menpwgra (Menpwgra)
Pwgra (Pwgra)
Inne ważne informacje związane z Wyspą Pochówków
Dokładnie przeszukaj całą wyspę. Nie ma tutaj bardzo silnych przeciwników, a możesz znaleźć kilka ciekawych przedmiotów. Zwracaj uwagę szczególnie na mumie.
Nie skacz do Otchłani (M56,1) jeśli nie masz poparcia jednego z bogów (główne zadanie Gwiezdna Rada). Za każdym razem skończy się to twoją śmiercią. Pamiętaj także, że skok taki będzie nieodwracalny, nie będziesz już mógł przejść do żadnej innej lokacji. Zdecyduj się na taką akcję dopiero na samym końcu gry, po zaliczeniu wszystkich zadań i przygotowaniu drużyny do finałowej konfrontacji.