Zjednoczony Front | Kampania - Pieśń dla Ojca | Heroes of Might & Magic III poradnik Heroes of Might & Magic III: HD Edition Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 4949 Następna Kampania - Pieśń dla Ojca Za Króla i Kraj Poprzednia Kampania - Pieśń dla Ojca Bezpieczne przejście Legenda Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Zjednoczony Front - kampania Pieśń dla Ojca Miasta, które gracz posiada od początku misji. Garnizon wroga - by przedostać się na drugą stronę, musisz wpierw pokonać jednostki wroga. Klucznik - "a" oznacza Namiot Klucznika, a "b" oznacza miejsce, które można otworzyć po odwiedzeniu Namiotu Klucznika. Wejście do podziemi - znak "a" oznacza wejście do podziemi, znak "b" wyjście prowadzące na powierzchnie. Monolit przejścia - znak "a" oznacza wejście, a znak "b" wyjście. Ważne miejsce lub budynek - odwiedzenie, lub przejęcie go znacznie ułatwia misję. Ikona reprezentuje miejsce, w którym do wykonania jest główne zadanie misji - może to być przejęcie artefaktu, pokonanie wroga, czy zajęcie miasta. Ikoną tą oznaczone są kluczowe dla danej misji kopalnie. Neutralne miasta, które można zająć. Miasta, które wróg posiada od początku misji. Zjednoczony FrontWybierz Szare Elfy. Do wyboru na start: 35 Gryfów Królewskich, 35 Żelaznych Golemów, 35 Szarych Elfów. Szare Elfy sprawdzają się najlepiej, gdyż mają dobry atak dystansowy, więc rekomendowałbym, by właśnie takiego wyboru dokonać. Jednostki te zostaną umieszczone w zamku Bastion, co doskonale ci się sprawdzi - kopalnie rozsiane wokół obstawione są przez słabe wojska nieumarłych, z którymi to Szare Elfy doskonale sobie poradzą. Jak można zauważyć, do dyspozycji masz 4 różne miastem. Rozbudowa jest w sumie dowolna, gdyż każdy woli grać innym miastem, jednak za wyborem miasta typu Zamek (punkt S1 na mapie) przemawia dodatkowo obecność Fortu na Wzgórzu (POI1), który to znaleźć możesz na południowy-wschód od wspomnianego miasta. Dlatego też poradnik ten zakłada rozwój właśnie tego miasta. Rozbudowę rozpocznij od postawienia Rady Miasta we wszystkich czterech miastach, a następnie zabierz się za czyszczenie okolicy z wrogiego tałatajstwa, przejmując przy tym możliwie najwięcej kopalni - masz 4 miasta, więc surowce będą schodzić jak woda. Tutaj właśnie przydaje się doświadczenie zdobyte w poprzedniej misji - jeśli masz na wyposażeniu bohatera ze sporą ilością czarów (i kilkoma szkołami magii na różnych poziomach), walka z przeciwnikami będzie banalnie prosta, gdyż czary wyrządzają znacznie większe szkody na początku rozgrywki, gdyż nie ma możliwości wyszkolenia dostatecznej ilości wojsk. Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Kampania - Pieśń dla Ojca Za Króla i Kraj Poprzednia Kampania - Pieśń dla Ojca Bezpieczne przejście