Diabelski Plan | Kampania - Podziemia i Diabły | Heroes of Might & Magic III poradnik Heroes of Might & Magic III: HD Edition Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 5050 Następna Kampania - Podziemia i Diabły Przełom Poprzednia Kampania - Niech Żyje Królowa Gryfie Klify Legenda Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Diabelski Plan - kampania Podziemia i Diabły Miasta, które gracz posiada od początku misji. Garnizon wroga - by przedostać się na drugą stronę, musisz wpierw pokonać jednostki wroga. Klucznik - "a" oznacza Namiot Klucznika, a "b" oznacza miejsce, które można otworzyć po odwiedzeniu Namiotu Klucznika. Wejście do podziemi - znak "a" oznacza wejście do podziemi, znak "b" wyjście prowadzące na powierzchnie. Monolit przejścia - znak "a" oznacza wejście, a znak "b" wyjście. Ważne miejsce lub budynek - odwiedzenie, lub przejęcie go znacznie ułatwia misję. Ikona reprezentuje miejsce, w którym do wykonania jest główne zadanie misji - może to być przejęcie artefaktu, pokonanie wroga, czy zajęcie miasta. Ikoną tą oznaczone są kluczowe dla danej misji kopalnie. Neutralne miasta, które można zająć. Miasta, które wróg posiada od początku misji. Diabelski PlanSetka darmowych Diablików na start to dobra oferta. W pierwszej misji tej kampanii będziesz miał do wyboru, jak zwykle, trzy przedmioty bonusowe na start - twoim wyborem powinna być grupa 100 Chowańców. Twoim zadaniem jest zabicie złotego smoka, ukrywającego się w podziemiach. Neutralny Bastion służy bardziej jako źródło złota, niż wojsk. Zacznij od wybudowania Ul. Urodziska w mieście (punkt S1 na mapie), a następnie wyszkol wszystkie jednostki, ulepsz Chochliki do postaci Chowańców i udaj się na południe. Zajmij kopalnię kamieni, a następnie idź na zachód - trafisz na neutralny zamek (Bastion) (punkt N1 na mapie). Przejmij go i kontynuuj wędrówkę na zachód, aż dotrzesz do wrogiego miasta typu Castle (punkt W1 na mapie). Zaatakuj go i przejmij, a następnie kontynuuj wędrówkę idąc na północny-wchód, gdzie znajdziesz kolejne wrogie miasto (punkt W2 na mapie). Po zajęciu go, maszeruj dalej na północ, a gdy dojdziesz do studni, wykorzystaj ją, by odnowić manę i skręć na zachód, a następnie dalej na północ. Znajdziesz tam kolejne wrogie miasto (punkt W3 na mapie) - o ile dwa poprzednie nie dają możliwości szkolenia wojsk, ten już taką (jako jedyny) oferuje, więc czekać na ciebie będzie tu wrogie wojsko. Nie powinno być jednak żadnych trudności z jego przejęciem - gdy tak się stanie, wróć na południe, do studni, odnów manę i idź na wschód, aż dojdziesz do ostatniego wrogiego miasta (punkt W4 na mapie). Gdy go zajmiesz wyeliminujesz wroga. W czasie, w którym zajmować będziesz wrogie zamki, wyszkol 2-3 bohaterów i roześlij ich po okolicy, by zbierali surowce, artefakty i zajmowali kopalnie. Pamiętaj też, by aktywować Namiot Klucznika (czerwony)(punkt K1a na mapie), który znajduje się praktycznie w południowo-wschodnim rogu mapy (przyda się to później). Jeśli chodzi o rozbudowę zamku, nie masz się co spieszyć, jednak warto w pierwszym tygodniu wybudować: Ul. Urodzisko (co zostało wspominane wyżej)PsiarniaUl. PsiarniaWrota DemonówCytadelaZamekGildia magów Poziom 1Zielone Smoki blokujące wejście do podziemi. W ten sposób otrzymasz dostęp do najsilniejszej w tym momencie jednostki z zamku Inferno - Cerberów. Ulepszone, trzygłowe psiaki posiadają sporą szybkość poruszania się, dobre statystyki, a przede wszystkim atak, który pozwala zranić dwa dodatkowe cele stojące po obu stronach trafionego wroga, a w dodatku wróg nie będzie w stanie kontratakować! Wybudowanie Cytadeli, a potem Zamku zapewni ci dostawę świeżej armii po upływie tygodnia - nawet jeśli nie będzie cię na to stać, możesz spokojnie dozbierać złoto. Gdy wyszkolisz armię z tych 4 budynków, wsadź ją do jednego z wyszkolonych przed chwilą bohaterów i zajmij się czyszczeniem dolnej części mapy z potworów strzegących skarby i kopalnie. W drugim tygodniu wybuduj: TargowiskoKuźnięRatuszKapitolPrzedsionek PiekiełJezioro OgniaPrzeklęty Pałac (jeśli masz wystarczająco złota)A oto i wróg, którego musisz ukatrupić. Jeśli ci się poszczęści, drugi tydzień pozwoli ci uzyskać dostęp do wszystkich jednostek z tego miasta - jeśli zdobyłeś wszystkie miasta wroga (eliminując go), poświęć najbliższe 2-3 tygodnie na uzbieranie dostatecznej armii. Wojsko będzie ci potrzebne do przebicia się przez kilka grup Zielonych (a także Złotych) Smoków - nie zwlekaj jednaj za długo, gdyż z każdym tygodniem smoków będzie przybywać! Nim wyruszysz do podziemi, aktywuj oba Namioty Klucznika (znajdują się odpowiednio w południowo-wschodnim i południowo-zachodnim rogu mapy - punkty K1a i K2a na mapie) - teraz nie pozostało nic innego, jak zejść na dół (punkt P1a) i zająć się eksterminacją smoków. Musisz dotrzeć do samotnego, Złotego Smoka, znajdującego się w południowej części podziemi (punkt Z1 na mapie). Gdy go pokonasz, misja zostanie ukończona. Następna Kampania - Podziemia i Diabły Przełom Poprzednia Kampania - Niech Żyje Królowa Gryfie Klify