Droga do Domu | Kampania - Ziarna Niezadowolenia | Heroes of Might & Magic III poradnik Heroes of Might & Magic III: HD Edition Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 4949 Następna Kampania - Ziarna Niezadowolenia Niepodległość Poprzednia Kampania - Ziarna Niezadowolenia Graal Legenda Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Droga do domu - kampania Ziarna Niezawodolenia Miasta, które gracz posiada od początku misji. Garnizon wroga - by przedostać się na drugą stronę, musisz wpierw pokonać jednostki wroga. Klucznik - "a" oznacza Namiot Klucznika, a "b" oznacza miejsce, które można otworzyć po odwiedzeniu Namiotu Klucznika. Wejście do podziemi - znak "a" oznacza wejście do podziemi, znak "b" wyjście prowadzące na powierzchnie. Monolit przejścia - znak "a" oznacza wejście, a znak "b" wyjście. Ważne miejsce lub budynek - odwiedzenie, lub przejęcie go znacznie ułatwia misję. Ikona reprezentuje miejsce, w którym do wykonania jest główne zadanie misji - może to być przejęcie artefaktu, pokonanie wroga, czy zajęcie miasta. Ikoną tą oznaczone są kluczowe dla danej misji kopalnie. Neutralne miasta, które można zająć. Miasta, które wróg posiada od początku misji. Droga do DomuWybierz Drzewce jako premię. Twoim zadaniem podczas tej misji jest doprowadzenie bohatera (Ryland), który znajduje się w północno-zachodnim rogu mapy, do miasta położonego w przeciwnym, południowo-wschodnim rogu (punkt S1 na mapie) i wzniesienie tam Graala. Do wyboru na początku misji masz: Gildię Magów poziomu 3, 5000 złota, lub 3 Enty. Najlepszym wyborem są jednostki, które przydadzą ci się na początku - złoto nic ci nie da, gdyż twoje miasto ponownie jest bardzo ograniczone pod względem rozbudowy. Takich notek czeka cię tu kilka. Misja ta jest banalnie prosta, gdyż cała masa jednostek będzie chciała do ciebie dołączyć - jednostki te oznaczone są symbolem "POI1" na mapie na początku rozdziału. Pozbieraj skrzynie i artefakt, a następnie udaj się wąskim przejściem na wschód - dostaniesz notkę, że wszystkie Drzewce w okolicy będą chciały wesprzeć twój cel (czyt. dołączyć do twojej armii). Ważnym jest, iż jedynie w przypadku Drzewców masz na to gwarancje - Enty mogą, lecz nie muszą tego chcieć. Zbierz oba oddziały Drzewców i Entów (oba dołączą), a następnie wróć na początek i udaj się na południe. Możesz zająć wrogie miasto, jednak nie jest to wymagane. Kolejna notka - Miecznicy także się dołączą (pamiętaj, że ich ulepszona wersja, Krzyżowcy, już nie będą tacy skłonni). Idź cały czas na południe, zbierając wszystkich Mieczników, aż dojdziesz do wrogiego miasta - przejmij je, choć to nie jest tak ważne. Od miasta udaj się ponownie na południe, gdzie znajdziesz teren odgrodzony lasem - wewnątrz są dwie grupy Leśnych Elfów, które do ciebie dołączą (Szare Elfy niekoniecznie). Wyjdź z "lasku" i udaj się na wschód, mijając po drodze kilka oddziałów Krasnoludzkich Wojowników. A oto ostatnia decyzja podczas tej misji. Zbierz kolejny oddział Leśnych Elfów, odwiedź Fontannę Młodości i zaatakuj oddział Jednorożców - zapewne udało ci się już zebrać pokaźną armię, która bez problemu poradzi sobie z tymi jednostkami. Nie pozostało już nic innego, jak tylko przebić się przez ostatnią grupę wrogów (Pegazy), wejść do miasta i wybudować Graala - by to uczynić wejdź do miasta bohaterem, który posiada ów artefakt i kliknij na budynek Rady Miasta, który normalnie wykorzystujesz, by wznosić budowle. Na ekranie wyświetli się komunikat, czy chcesz, by to miasto stało się Sanktuarium Graala - zatwierdź wybór i wejdź z miasta, by ukończyć misję. Możesz także wykonać misję poprzez rozprawienie się ze wszystkimi bohaterami przeciwnika i zajęcie ich miast, jednak sposób z Graalem jest znacznie łatwiejszy i zdecydowanie mniej czasochłonny. Następna Kampania - Ziarna Niezadowolenia Niepodległość Poprzednia Kampania - Ziarna Niezadowolenia Graal