Bezpieczne przejście | Kampania - Pieśń dla Ojca | Heroes of Might & Magic III poradnik Heroes of Might & Magic III: HD Edition Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 5050 Następna Kampania - Pieśń dla Ojca Zjednoczony Front Poprzednia Kampania - Niech Żyje Król Dzień i Noc Legenda Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Bezpieczne Przejście - kampania Pieśń dla Ojca Miasta, które gracz posiada od początku misji. Garnizon wroga - by przedostać się na drugą stronę, musisz wpierw pokonać jednostki wroga. Klucznik - "a" oznacza Namiot Klucznika, a "b" oznacza miejsce, które można otworzyć po odwiedzeniu Namiotu Klucznika. Wejście do podziemi - znak "a" oznacza wejście do podziemi, znak "b" wyjście prowadzące na powierzchnie. Monolit przejścia - znak "a" oznacza wejście, a znak "b" wyjście. Ważne miejsce lub budynek - odwiedzenie, lub przejęcie go znacznie ułatwia misję. Ikona reprezentuje miejsce, w którym do wykonania jest główne zadanie misji - może to być przejęcie artefaktu, pokonanie wroga, czy zajęcie miasta. Ikoną tą oznaczone są kluczowe dla danej misji kopalnie. Neutralne miasta, które można zająć. Miasta, które wróg posiada od początku misji. Bezpieczne przejścieWybierz Logistykę. Do wyboru standardowo masz 3 opcje: Buty Szybkości, Logistyka poziom adepta, oraz 2,500 złota. Złoto to kiepska premia, artefakt nie przejdzie do kolejnego scenariusza, więc najlepszym wyjście jest Logistyka, która da ten sam efekt co Buty Szybkości, a twój bohater i tak przejdzie do kolejnego scenariusza, więc ją zatrzyma. Celem misji jest dotarcie do miasta Highcastle (punkt S1 na mapie), wraz z artefaktem Medalu Męża Stanu, który posiada od początku gry. Gra skupiać więc będzie na bohaterze w przeciwnym rogu mapy i mieście typu Zamek. Rozpocznij od wybudowania Ul. Wieży Łuczników, ulepszenia Łuczników do Kuszników, wyszkolenia wojska i zajęcia kopalni drewna tuż pod miastem. Następnie udaj się do kopalni kamieni, znajdującej się na wschód - w międzyczasie wyszkol drugiego bohatera i przerzuć całą armię na pierwszego. Przejdź teraz pierwszym bohaterem przez garnizon (G1) i udaj się na północ. Warto jak najszybciej pozbyć się wroga. Podążając wzdłuż drogi dojdziesz do wrogiego miasta, Nekropolii (punkt W1 na mapie). Przejmij je, a następnie kontynuuj wędrówkę na północ, a dokładniej na północny-zachód, by dotrzeć do drugiego, ostatniego już miasta wroga na tej mapie (W2). Gdy je przejmiesz i wybijesz wrogich bohaterów, będziesz się mógł zająć tym, co masz do zrobienia - uwolnieniem Nimbusa. By ów bohater mógł przejść musisz odwiedzić wszystkich trzech Kluczników. Znajdują się oni: Czerwony klucznik - południowo-wschodnia część mapy (punkt K1a na mapie);Niebieski klucznik - północno-zachodnia część mapy (K2a);Zielony klucznik - północna część mapy, na zachód od miejsca, w którym jest Nimbus (K3a). Gdy odwiedzisz całą trójkę pozostanie ci jedynie odtransportować bohatera do swojego głównego miasta. Z uwagi na fakt, iż do kolejnej misji przechodzi do 7 bohaterów (+ Nimbus), warto poświęcić jednak trochę czasu i zdobyć wysoki poziom za pomocą 2-3 bohaterów. Niezależnie jednak od twojego wyboru, udaj się Nimbusem do miasta Highcastle, by zakończyć tą krótką misję. Następna Kampania - Pieśń dla Ojca Zjednoczony Front Poprzednia Kampania - Niech Żyje Król Dzień i Noc