Anioły | Kampania - Niech Żyje Królowa | Heroes of Might & Magic III poradnik Heroes of Might & Magic III: HD Edition Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 5050 Następna Kampania - Niech Żyje Królowa Gryfie Klify Poprzednia Kampania - Niech Żyje Królowa Powrót do domu Legenda Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Anioły - kampania Niech Żyje Królowa Miasta, które gracz posiada od początku misji. Garnizon wroga - by przedostać się na drugą stronę, musisz wpierw pokonać jednostki wroga. Klucznik - "a" oznacza Namiot Klucznika, a "b" oznacza miejsce, które można otworzyć po odwiedzeniu Namiotu Klucznika. Wejście do podziemi - znak "a" oznacza wejście do podziemi, znak "b" wyjście prowadzące na powierzchnie. Monolit przejścia - znak "a" oznacza wejście, a znak "b" wyjście. Ważne miejsce lub budynek - odwiedzenie, lub przejęcie go znacznie ułatwia misję. Ikona reprezentuje miejsce, w którym do wykonania jest główne zadanie misji - może to być przejęcie artefaktu, pokonanie wroga, czy zajęcie miasta. Ikoną tą oznaczone są kluczowe dla danej misji kopalnie. Neutralne miasta, które można zająć. Miasta, które wróg posiada od początku misji. AniołyAnioły to najlepszy wybór na start. Rozpoczynając drugą misję, wybierz Anioła jako bonus na start - w tej misji otrzymasz możliwość szkolenia jednostek 7-go poziomu. Mapa jest znacznie mniejsza niż poprzednia - dodatkowo, dzięki dobrej organizacji, będziesz w stanie ukończyć ją w przeciągu dosłownie kilkunastu tur! Gdy misja się rozpocznie, zlokalizuj bohatera, który otrzymał Anioły i przekaż je Christianowi. Następnie wyślij tego bohatera na północ - będzie tu czekać neutralny wróg, Anioły. Jednostka ta będzie się chciała do ciebie przyłączyć, co naturalnie należy uczynić. Kontynuuj wędrówkę na północ i zajmij miasto (punkt N1 na mapie) - wewnątrz znajdziesz wybudowany Portal Chwały, więc wykorzystaj okazję i wyszkol dodatkowe Anioły, a następnie wybuduj Radę Miasta, by zwiększyć dochody. Na lewo i prawo od zamku znajdują się siedliska Aniołów (neutralne Portale Chwały), które są strzeżone przez Anioły i Archanioły - obie jednostki także się do ciebie przyłączą. Gdy włączysz je do armii, wyczyść strażników neutralnych siedlisk i wyszkol Anioły - powinieneś ich mieć już całkiem sporo! Normalnie nie byłoby szans walczyć z Minotaurami w 5 dniu 1 tygodnia! Rozbudowa zamku podczas tej misji nie ma większego sensu, gdyż większość złota będzie poświęcane na budowę Aniołów - możesz skupić sie na tym, by zwiększyć dochód złota. Podczas gdy Christian będzie zbierał Anioły, wykorzystaj resztę bohaterów, by pozbierać wszystkie okoliczne skarby i zająć kopalnie. Gdy Christian przejmie Portale Chwały, udaj się na północ, a następnie skręć na zachód, aż dojdziesz do północno-zachodniego rogu mapy (punkt POI1 na mapie). By przyspieszyć zbieranie skarbów, wyślij razem z nim jednego dodatkowego bohatera - niech Christian rozprawia się z przeciwnikami, a drugi bohater podnosi skarby. Zebranie Skrzydeł Anioła znacznie ułatwi ci tą misję. Gdy dojdziesz do wspomnianego, północno-zachodniego rogu mapy, znajdziesz tam artefakt - Skrzydła Anioła. Pozwala on przenikać przez przeszkody terenowe, jednak przyda się on do innego celu. Daj artefakt bohaterowi, który podróżował z Christianem, a następnie wyślij go do Chaty Proroka, znajdującej się na północ od twojego zamku (punkt POI2 na mapie) - tam możesz wymienić artefakt na 10 Aniołów! Gdy je otrzymasz, rozdziel je na kilka grupek - dwie po 5 sztuk, lub w konfiguracji 3-3-2-2. W ten sposób będziesz w stanie bez problemu wygrać z większością wrogich wojsk, tym bardziej, że prawdopodobnie nie minął jeszcze nawet tydzień gry! Ponownie opłaca się zablokować miasto wroga, by spokojnie zwiedzić mapę. Pozostało zrobić jedno - wyślij Christiana do podziemnego przejścia zlokalizowanego na wschód od twojego zamku (punkt P1a na mapie), a bohatera, który przed chwilą otrzymał Anioły do przejścia po zachodniej stronie (punkt P2a na mapie). Ich celem są cztery zamki wroga zlokalizowane pod ziemią - każdy z nich umieszczony jest w jednym z rogów mapy (punkty W1, W2, W3 i W4 na mapie). Przejmij trzy z nich, a gdy dojdziesz do czwartego, możesz zastosować manewr z poprzedniej misji - ustaw przed nim Christiana ze sporą armią, tak, by wróg nie mógł z niego wyjść. W międzyczasie wyślij resztę bohaterów do miejsc, w których mogą zdobyć doświadczenie, umiejętności, bądź czary, gdyż do kolejnej misji możesz zabrać ze sobą 8 bohaterów - lepiej więc odpowiednio ich wyszkolić. Wykorzystaj też fakt, iż przejąłeś wrogie zamki, które mogą posiadać 5 poziom Gildii Magii - wybuduj te budynki i wyślij do nich wszystkich bohaterów, którzy dysponują magią. Odpowiednie doszkolenie bohaterów, a także czary, które otrzymają, znacznie ułatwią ci następna misję. Gdy będziesz już gotowy, zaatakuj wroga, przejmij zamek i zakończ tą misję. Następna Kampania - Niech Żyje Królowa Gryfie Klify Poprzednia Kampania - Niech Żyje Królowa Powrót do domu