Sezon Zbiorów | Kampania - Niech Żyje Król | Heroes of Might & Magic III poradnik Heroes of Might & Magic III: HD Edition Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 5050 Następna Kampania - Niech Żyje Król Należna Kara Poprzednia Kampania - Niech Żyje Król Grób Króla Legenda Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Sezon Zbiorów - kampania Niech Żyje Król Miasta, które gracz posiada od początku misji. Garnizon wroga - by przedostać się na drugą stronę, musisz wpierw pokonać jednostki wroga. Klucznik - "a" oznacza Namiot Klucznika, a "b" oznacza miejsce, które można otworzyć po odwiedzeniu Namiotu Klucznika. Wejście do podziemi - znak "a" oznacza wejście do podziemi, znak "b" wyjście prowadzące na powierzchnie. Monolit przejścia - znak "a" oznacza wejście, a znak "b" wyjście. Ważne miejsce lub budynek - odwiedzenie, lub przejęcie go znacznie ułatwia misję. Ikona reprezentuje miejsce, w którym do wykonania jest główne zadanie misji - może to być przejęcie artefaktu, pokonanie wroga, czy zajęcie miasta. Ikoną tą oznaczone są kluczowe dla danej misji kopalnie. Neutralne miasta, które można zająć. Miasta, które wróg posiada od początku misji. Sezon ZbiorówKaptur Wampira przyda ci się najbardziej. Na starcie do wyboru masz: Kaptur Wampira, Nekromatron, Rozkopane Groby. Wybierz pierwszą opcję, gdyż obie pozostałe możesz wybudować praktycznie za bezcen. Twoim zadaniem jest zebrać 2,500 szkieletów w ciągu 3 miesięcy gry - nie będziesz tutaj miał żadnego wroga, więc możesz być spokojny. Więcej przeciwników do przerobienia na szkielety znajdziesz na sąsiedniej wyspie. Na samym początku wybuduj Fort, wyszkol całe wojsko i przenieś je do Vladominy. Wyjdź nią miasta, przejmij kopalnię złota (punkt KOP1 na mapie) i skieruj swe kroki na południe, by spotkać się z Vokialem, który niesie otrzymany na początku artefakt. Gdy to uczynisz, wyślij Vladominę na łódź, która znajduje się przy miejscu, w którym zaczynał Vokial (POI1) - dopłyń do wyspy na zachodzie, gdzie czeka cię trochę walki. By wykonać zadanie i uzbierać 2500 szkieletów, musisz podążać według kilku zasad. Po pierwsze, walcz ze wszystkimi przeciwnikami, nawet tymi, którzy uciekają - umiejętność Nekromancji pozwoli ci odtworzyć część zabitych wrogów w Szkielety. Po drugie, staraj się nie używać Szkieletów do walki - każdy stracony Szkielet wydłuża twoją misję. Po trzecie - wybuduj w Nekropolii Szkieletornię, która pozwala "przerabiać" wszystkie jednostki w postać szkieletów - jeśli uda ci się pozyskać jakiekolwiek jednostki, szczególnie słabe, które są liczne, wyślij je do miasta i przerób na nieumarlaki! Nie pozwól przeciwnikowi uciec! Udając się na wschód trafisz na miasto niebieskiego gracza - Bastion (punkt W1 na mapie). By się jednak do niego dostać, musisz je obejść od lewej strony. Podbij je czym prędze i zacznij przerabiać stwory z tego miasta na szkielety. Po podbiciu go, udaj się na południowy-zachód - znajdziesz tam kolejne miasto wroga, tym razem typu Zamek (W2). Po drodze czeka cię cała masa Pikinierów, których możesz przerobić na szkielety - pamiętaj, by akceptować propozycje dołączenia do twojej armii, gdyż możesz później przerobić te jednostki na szkielety w Szkieletorni. Został do podbicia jeszcze jeden zamek - znajduje się w lewym górnym rogu mapy (W3). Gdy podbijesz wszystkie 3 miasta wroga, czeka cię trochę latania pomiędzy nimi wszystkimi - będziesz musiał kupować jednostki w miastach i zaprowadzać je do Nekropolii, by przerobić je na Szkielety. Wykorzystaj do tego celu Vokiala. Wyczyść także całą wyspe - jest tu kilkadziesiąt oddziałów Pikinierów, Centaurów, Łuczników i innych słabych, lecz licznych jednostek. Gdy uzbierasz 2,500 Szkieletów (pamiętaj, iż muszą być wewnątrz pojedynczego bohatera!) , misja dobiegnie końca. Następna Kampania - Niech Żyje Król Należna Kara Poprzednia Kampania - Niech Żyje Król Grób Króla