Przygranicze | Kampania - Wojenny Zamęt | Heroes of Might & Magic III poradnik Heroes of Might & Magic III: HD Edition Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 5050 Następna Kampania - Wojenny Zamęt Gorączka Złota Poprzednia Kampania - Podziemia i Diabły Upadek Steadwick Legenda Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Przygranicze - kampania Wojenny Zamęt Miasta, które gracz posiada od początku misji. Garnizon wroga - by przedostać się na drugą stronę, musisz wpierw pokonać jednostki wroga. Klucznik - "a" oznacza Namiot Klucznika, a "b" oznacza miejsce, które można otworzyć po odwiedzeniu Namiotu Klucznika. Wejście do podziemi - znak "a" oznacza wejście do podziemi, znak "b" wyjście prowadzące na powierzchnie. Monolit przejścia - znak "a" oznacza wejście, a znak "b" wyjście. Ważne miejsce lub budynek - odwiedzenie, lub przejęcie go znacznie ułatwia misję. Ikona reprezentuje miejsce, w którym do wykonania jest główne zadanie misji - może to być przejęcie artefaktu, pokonanie wroga, czy zajęcie miasta. Ikoną tą oznaczone są kluczowe dla danej misji kopalnie. Neutralne miasta, które można zająć. Miasta, które wróg posiada od początku misji. PrzygraniczeKorbac sprawdza się w tej misji lepiej. Rozpoczynając misję będziesz miał do wyboru dwójkę bohaterów - Korbacka, który jest Władcą Bestii (skupia się na Ataku i Obronie), oraz Verdish, Wiedźmę, której domeną jest magia (stąd przy awansowaniu na wyższe poziomy otrzymuje dodatkowe punkty Mocy i Wiedzy, rzadziej Ataku i Obrony). Ważniejsze od ich "klasy" jest jednak specjalizacja - w przypadku Verdish jest to Pierwsza Pomoc, która jest jedną z mniej przydatnych umiejętności w grze. Korback ma za to świetną specjalizację, którą są Oślizgi, jednostka 3-go poziomu z miasta Cytadela (którymi będziesz dowodził), która zwiększa obrażenia zadawane przez tą jednostkę (oraz jej ulepszoną wersję). Wybór jest więc jasny - Korbac. Misja jest stosunkowo prosta - twoim jedynym zadaniem jest zajęcie wszystkich kopalni na mapie, bez jakiegokolwiek limitu czasu. By ułatwić sobie zadanie, możesz wpierw wyeliminować wroga. Rozpoczynasz z dwoma miastami Cytadeli, oraz ze wspomnianym bohaterem. Rozbudowa miasta, przy którym masz od początku bohatera (punkt S1 na mapie), powinna wyglądać tak: Dzień 1 - Rojowisko OślizgówDzień 2 - Rada MiastaDzień 3 - Ul. Rojowisko OślizgówDzień 4 - Ul. Jaszczurze SiedliskoDzień 5 - CytadelaDzień 6 - ZamekDzień 7 - Ulep. Chata GnolliSprawa wygląda podobnie w przypadku drugiego miasta (punkt S2 na mapie), z jedną niewielką różnicą: Dzień 1 - Jaszczurze SiedliskoDzień 2 - Rojowisko OślizgówDzień 3 - Rada MiastaDzień 4 - Ul. Rojowisko OślizgówDzień 5 - Ul. Jaszczurze SiedliskoDzień 6 - CytadelaDzień 7 - Zamek Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Kampania - Wojenny Zamęt Gorączka Złota Poprzednia Kampania - Podziemia i Diabły Upadek Steadwick