Pozostałe | Artefakty w Heroes of Might & Magic III poradnik Heroes of Might & Magic III: HD Edition
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Pozostałe
Ikona | Nazwa | Wpływ |
Głowa Legionisty | Zwiększa o 6 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 1, jeśli przedmioty znajduje się w ekwipunku bohatera - działa jedynie na miasto, w którym znajduje się bohater. | |
Nogi Legionisty | Zwiększa o 5 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 2, jeśli przedmioty znajduje się w ekwipunku bohatera - działa jedynie na miasto, w którym znajduje się bohater. | |
Lędźwie Legionisty | Zwiększa o 4 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 3, jeśli przedmioty znajduje się w ekwipunku bohatera - działa jedynie na miasto, w którym znajduje się bohater. | |
Korpus Legionisty | Zwiększa o 3 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 4, jeśli przedmioty znajduje się w ekwipunku bohatera - działa jedynie na miasto, w którym znajduje się bohater. | |
Ręce Legionisty | Zwiększa o 2 tygodniowy przyrost stworzeń poziomu 5, jeśli przedmioty znajduje się w ekwipunku bohatera - działa jedynie na miasto, w którym znajduje się bohater. | |
Herb Męstwa | Zwiększa morale bohatera o 1 punkt. | |
Glejt Męstwa | Zwiększa morale bohatera o 1 punkt. | |
Czterolistna Koniczyna | Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt. | |
Karty Tarota | Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt. | |
Statuetka Szczęścia | Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt. | |
Luneta | Zwiększa pole widzenia bohatera o 1 punkt. | |
Teleskop | Zwiększa pole widzenia bohatera o 1 punkt. | |
Kajdany Wojny | Sprawia, że bohater ani jego przeciwnik nie może się poddać, ani uciec z walki. | |
Order Męstwa | Zwiększa morale bohatera o 1 punkt. Jednostki bohatera stają się odporne na wszystkie czary umysłu (np. Szaleństwo, Hipnoza). | |
Klepsydra Diabelskiej Godziny | Niweluje premie do szczęścia bohatera i jego przeciwnika. | |
Duch Opresji | Niweluje premie do morale bohatera i jego przeciwnika. | |
Zwój z zaklęciem | Dodaje konkretne zaklęcie do księgi bohatera, jeśli artefakt noszony jest w ekwipunku. | |
Kula Żywiołu Ziemi. | Zwiększa o 50% obrażenia zaklęć żywiołu ziemi. | |
Kula Płonącego Ognia | Zwiększa o 50% obrażenia zaklęć żywiołu ognia. | |
Kula Sztormów | Zwiększa o 50% obrażenia zaklęć żywiołu wody. | |
Kula Firmamentów | Zwiększa o 50% obrażenia zaklęć żywiołu powietrza. | |
Księga Magii Ziemi | Dodaje do księgi zaklęć bohatera wszystkie czary żywiołu ziemi. | |
Księga Magii Ognia | Dodaje do księgi zaklęć bohatera wszystkie czary żywiołu ognia. | |
Księga Magii Wody | Dodaje do księgi zaklęć bohatera wszystkie czary żywiołu wody. | |
Księga Magii Powietrza | Dodaje do księgi zaklęć bohatera wszystkie czary żywiołu powietrza. | |
Kula Osłabienia | Jednostki bohatera i przeciwnika o odporności na magię tracą ją. | |
Kula Przeciwstawienia | Nie pozwala na używanie zaklęć na polu bitwy. | |
Kula Stałości | Sprawia, że jednostki bohatera stają się odporne na zaklęcie "Rozproszenie" | |
Magiczny Znak | Zwiększa regeneracje many bohatera o 1 punkt. | |
Talizman Many | Zwiększa regeneracje many bohatera o 2 punkty. | |
Magiczna Kula Many | Zwiększa regeneracje many bohatera o 3 punkty. | |
Statuetka Poznania | Zwiększa zdolność "Sokoli Wzrok" o 5%. | |
Stoicki Obserwator | Zwiększa zdolność "Sokoli Wzrok" o 10%. | |
Emblemat Wiedzy | Zwiększa zdolność "Sokoli Wzrok" o 15%. | |
Elficki Łuk z Drzewa Wiśni | Zwiększa zdolność "Łucznictwo" o 5%. | |
Cięciwa z Grzywy Jednorożca | Zwiększa zdolność "Łucznictwo" o 10%. | |
Anielskie Strzały | Zwiększa zdolność "Łucznictwo" o 15%. | |
Złoty Łuk | Oddziały strzeleckie bohatera ignorują przeszkody terenowe, przez co atakują z pełną skutecznością, niezależnie od dystansu do wroga. | |
Bezdenny Mieszek Złota | Generuje 500 sztuk złota dziennie. | |
Bezdenna Sakiewka Złota | Generuje 750 sztuk złota dziennie. | |
Bezdenny Worek Złota | Generuje 1000 sztuk złota dziennie. | |
Bezdenny Tygiel Rtęci | Generuje 1 uncję rtęci dziennie. | |
Samozapełniający się Wóz Drewna | Generuje 1 sztukę drewna dziennie. | |
Samozapełniający się Wóz Rudy | Generuje 1 sztukę kamieni dziennie. |