Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic III: HD Edition - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic III: HD Edition - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rodzaje Bohaterów | Bohater w Heroes of Might & Magic III poradnik Heroes of Might & Magic III: HD Edition

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Rodzaje Bohaterów

W tym rozdziale znajdziesz tabelę, z której dowiesz się informacji na temat rodzajów bohaterów z poszczególnych miast, takich jak szansa na uzyskanie punktu do konkretnego współczynnika (Atak, Obrona, Moc, Wiedza) na różnych poziomach doświadczenia.

Miasto

Bohater

Poziomy

Atak

Obrona

Moc

Wiedza

Zamek

Rycerz

2-9

40%

40%

10%

10%

  

10+

30%

30%

20%

20%

Zamek

Kleryk

2-9

20%

15%

30%

35%

  

10+

20%

20%

30%

30%

Bastion

Łowca

2-9

35%

45%

10%

10%

  

10+

30%

30%

20%

20%

Bastion

Druid

2-9

10%

20%

35%

35%

  

10+

20%

20%

30%

30%

Forteca

Alchemik

2-9

30%

30%

20%

20%

  

10+

30%

30%

20%

20%

Forteca

Czarodziej

2-9

10%

10%

40%

40%

  

10+

30%

30%

20%

20%

Inferno

Demon

2-9

30%

30%

20%

20%

  

10+

20%

20%

30%

30%

Inferno

Heretyk

2-9

20%

10%

35%

35%

  

10+

25%

25%

25%

25%

Nekropolia

Rycerz Śmierci

2-9

30%

25%

20%

25%

  

10+

25%

25%

25%

25%

Nekropolia

Nekromanta

2-9

15%

15%

35%

35%

  

10+

25%

25%

25%

25%

Lochy

Władca

2-9

40%

35%

15%

10%

  

10+

30%

30%

20%

20%

Lochy

Czarnoksiężnik

2-9

10%

10%

50%

30%

  

10+

20%

20%

30%

30%

Twierdza

Barbarzyńca

2-9

55%

35%

5%

5%

  

10+

30%

30%

20%

20%

Twierdza

Mag Bitewny

2-9

30%

20%

25%

25%

  

10+

25%

25%

25%

25%

Cytadela

Władca Bestii

2-9

30%

60%

5%

5%

  

10+

30%

30%

20%

20%

Cytadela

Wiedźma

2-9

5%

15%

40%

40%

  

10+

20%

20%

30%

30%

Wyjaśnienie

Weźmy sobie, na przykład, Rycerza z miasta Zamek. Na 1 poziomie jego statystyki będą wyglądały mniej więcej tak: 2 Ataku, 2 Obrony, 1 Wiedzy i 1 Mocy. Przez kolejne 8 poziomów (do 9), będzie on miał 40% na otrzymanie Ataku, 40% na otrzymanie Obrony i po 10% szansy na otrzymanie Mocy lub Wiedzy za każdym razem, gdy otrzyma poziom. Teoretycznie więc, na 9 poziomie doświadczenia będzie miał 5 Ataku, 5 Obrony, 2 Wiedzy i 2 Mocy.

Od momentu, aż dostanie 10 poziom doświadczenia, wzrost ten się zmieni. Teraz z każdym poziomem będzie miał po 30% szans na otrzymanie punktu do Ataku lub Obrony i po 20% szans na otrzymanie punktu do Mocy lub Wiedzy. W momencie osiągnięcia 20 poziomu, bohater ten, w teorii, będzie miał 8 Ataku, 8 Obrony, 4 Wiedzy i 4 Mocy.

Sytuacja wygląda w ten sam sposób w przypadku innych bohaterów w poszczególnych miastach - pierwsze 9 poziomów nastawione jest na rozwój ich "silnych cech", a od momentu osiągnięcia 10-go poziomu rozwój staje się bardziej zrównoważony.