Należna Kara | Kampania - Niech Żyje Król | Heroes of Might & Magic III poradnik Heroes of Might & Magic III: HD Edition Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019 5050 Następna Kampania - Niech Żyje Król Dzień i Noc Poprzednia Kampania - Niech Żyje Król Sezon Zbiorów Legenda Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Należna Kara - kampania Niech Żyje Król Miasta, które gracz posiada od początku misji. Garnizon wroga - by przedostać się na drugą stronę, musisz wpierw pokonać jednostki wroga. Klucznik - "a" oznacza Namiot Klucznika, a "b" oznacza miejsce, które można otworzyć po odwiedzeniu Namiotu Klucznika. Wejście do podziemi - znak "a" oznacza wejście do podziemi, znak "b" wyjście prowadzące na powierzchnie. Monolit przejścia - znak "a" oznacza wejście, a znak "b" wyjście. Ważne miejsce lub budynek - odwiedzenie, lub przejęcie go znacznie ułatwia misję. Ikona reprezentuje miejsce, w którym do wykonania jest główne zadanie misji - może to być przejęcie artefaktu, pokonanie wroga, czy zajęcie miasta. Ikoną tą oznaczone są kluczowe dla danej misji kopalnie. Neutralne miasta, które można zająć. Miasta, które wróg posiada od początku misji. Należna KaraWybierz Zombie jako nagrodę początkową. Na starcie do wyboru jest: Wisiorek Śmierci, zwój Ochrony przed magią ziemi, oraz 25 Zombie. Najlepszym wyborem jest opcja numer 3. Misja polega, a jakże, na skopaniu tyłka wrogowi. Do dyspozycji masz dwa miasta Nekropolii - rozbudowując je, skup się w pierwszej kolejności na tym, który znajduje się na środku mapy (punkt S1 na mapie), gdyż jest ono bliżej pozycji wroga. W pierwszej kolejności wybuduj, w obu miastach, Radę Miasta. Następnie, w mieście na środku mapy, wybuduj: Dzień 2 - CmentarzDzień 3 - Krypta DuszDzień 4 - DwórDzień 5 - CytadelaDzień 6 - ZamekDzień 7 - Gildia Magii poziom 1W drugim mieście (S2) natomiast wybuduj: Dzień 2 - TargowiskoDzień 3 - Gildia Magii poziom 1Dzień 4 - KuźniaDzień 5 - RatuszGdy tylko rozpocznie się drugi tydzień, wyślij bohatera, by zebrał armię z miasta na środku mapy, a następnie wykorzystaj ją, by oczyścić obstawę kopalni, do których nie miałeś dotychczas dostępu. W drugim tygodniu, w mieście na środku mapy, wybuduj: TargowiskoKuźniaRatuszKapitolMauzoleumDom MrokuSmoczy GrobowiecWykorzystaj Obserwatorium, by wiedzieć, co robi twój przeciwnik. Przy odrobinie szczęścia jest szansa, iż wybudujesz te wszystkie budynki - na początku trzeciego tygodnia będziesz miał dostęp do sporej ilości wojska. Postaraj się także powoli rozbudowywać swoje drugie miasto - zacznij od wybudowania wszystkich 7 budynków do produkcji wojsk, nawet jeśli nie będziesz miał możliwości ich ulepszyć, czy nawet zrekrutować wojska. Wraz z początkiem 4 tygodnia, pod warunkiem, że wyszkolisz całe wojsko z "głównego miasta", możesz przystąpić do likwidowania wroga. Wyślij bohatera na północ od twojej Nekropolii położonej na środku mapy, gdzie znajdziesz garnizon (punkt G1 na mapie). Z łatwością się przez niego przebij, a następnie skieruj swe kroki na wschód, gdzie znajdziesz wrogą Nekropolię (W1). Gdy tylko ją przejmiesz, wróć na środek mapy, a stamtąd udaj się na południe, do drugiego garnizonu (G2). Po przebiciu się przez niego idź na zachód, gdzie czeka druga wroga Nekropolia (W2). Po zajęciu ich wróć na środek mapy i zacznij zbierać wojsko, gdyż czeka cię ostateczne starcie z ostatnim miastem wroga. Miasto znajduje się w prawym dolnym rogu mapy (W3) - jego armia nie powinna być nadspodziewanie potężna, więc nie powinno być z nim żadnych problemów. Po zdobyciu tego miasta i wybiciu wrogich bohaterów, misja zostanie zakończona. Następna Kampania - Niech Żyje Król Dzień i Noc Poprzednia Kampania - Niech Żyje Król Sezon Zbiorów