Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Krwawa ofiara
Zleceniodawca: Dantero [Zagubiona świątynia ]
Opis przejścia: Od razu po rozpoczęciu tej bitwy wycofaj się do miejsca, w którym po raz pierwszy spotkałeś Dantero #1 . Przystąp do atakowania tej postaci zanim zjawią się tu obsydianowe golemy . Warto się dodatkowo ustawić w taki sposób by rzucane przez nie głazy trafiały w bossa, a nie w Ciebie #2 .
Zauważ, że zlikwidowanie Dantero zakończyło ten quest #1 , przy czym musisz się jeszcze dodatkowo zająć golemami . Pamiętaj o tym żeby zawsze skupiać się na atakowaniu jednego celu #2 . Nie oddalaj się też zbytnio od golemów, tak by nie zaczęły w Ciebie ponownie rzucać głazami. Po zakończonej bitwie warto zbadać ciało Dantero, podnosząc broń oraz wyposażenie, z których korzystał.
Nagrody: Odblokowanie questu Zagubiona świątynia, 2000 punktów doświadczenia, 740 punktów doświadczenia za zabitego Dantero, 191 punktów doświadczenia za każdego zabitego obsydianowego golema.
Zagubiona świątynia
Zleceniodawca: Dantero [Zagubiona świątynia ]
Opis przejścia: Zadanie to pojawi się w Twoim dzienniku tuż po zlikwidowaniu Dantero , choć przed przystąpieniem do eksploracji świątyni musisz się jeszcze pozbyć trzech obsydianowych golemów , które mu towarzyszyły. Dopiero po zlikwidowaniu wszystkich wrogów udaj się do miejsca, w którym poprzednio stał Dantero #1 i wybierz nowo odblokowane przejście #2 (M11A, 6).
W trakcie eksploracji zagubionej świątyni czekają Cię bardzo liczne walki z pełzaczami kopalnianymi #1 (początkowo będą to jedynie robotnicy). Radzę się pilnować i za wszelką cenę unikać silniejszych ataków tych stworów, gdyż mogą Cię one łatwo powalić na ziemię i jednocześnie zadać spore obrażenia. Po zlikwidowaniu pierwszego potwora wybierz korytarz prowadzący na północny-zachód #2 (M11A, 7), chyba że zależy Ci na zbadaniu całej świątyni.
W nowym pomieszczeniu dla odmiany do zlikwidowania będzie kilka mniejszych pełzaczy jaskiniowych #1 i nie powinno być z tym żadnych problemów. Uważaj, bo w kolejnej sali zaatakują Cię jednocześnie dwa pełzacze kopalniane #2 . Podobnie jak w przypadku walk z innymi silniejszymi potworami, skup się na jednym celu i nie przejmuj się jeśli dany pełzacz na chwilę zniknie pod ziemię, gdyż nie odzyska w taki sposób punktów zdrowia.
Kieruj się teraz na północny-wschód #1 (M11A, 8). Po dotarciu do jednego z większych pomieszczeń po raz pierwszy wpadniesz na kopalnianego pełzacza żołnierza #2 (M11A, 9). Musisz się tu jeszcze bardziej pilnować, gdyż silny atak tego potwora będzie cechował się większym zasięgiem rażenia. Za każdym razem gdy widzisz, że pełzacz ładuje ten atak, warto odskoczyć na bezpieczną odległość.
Korzystając z okazji proponuję zwiedzić pomieszczenie znajdujące się na południowy-wschód stąd #1 (M11A, 10), gdyż znajduje się tam mnóstwo skarbów. Wybierz teraz tunel prowadzący na północ. Pilnuj się po dotarciu do charakterystycznego rozwidlenia (M11A, 11), gdyż zaatakuje Cię tam zdecydowanie większa grupa kopalnianych pełzaczy #2 .