Srebrowód (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Twardy orzech do zgryzienia
Zleceniodawca: Gunda [Północny Srebrowód - Krwawa Dolina ]
Opis przejścia: Gundę (M4, 1) odnajdziesz w tym samym obozowisku, w którym po raz pierwszy rozmawiałeś z Kasztelanem Gilthorem #1 . Zaoferuj jej pomoc w zabiciu dzików i zdobyciu tym samym orzechów. Opuść obozowisko, wybierając ścieżkę prowadzącą na południe #2 (M4, 2).
Po kilku chwilach zaczniesz wpadać na dziki (M4, 3). Część z nich będzie stała na ścieżce #1 , a reszta w lesie na wschód od niej #2 . W trakcie staczanych tu walk w szczególności uważaj na czarne dziki, które są nieco bardziej wytrzymałe od standardowych. Za każdym razem gdy zabijesz dzika automatycznie pozyskasz orzech , choć nadal warto oczywiście badać ich ciała.
W celu spełnienia postawionych przez grę wymagań musisz zdobyć sześć orzechów , przy czym warto naturalnie zlikwidować wszystkie dziki . Quest będziesz mógł ukończyć dopiero po uzyskaniu dostępu na zamek Srebrowód położony w południowej części tego obszaru, co będzie miało miejsce w ramach wykonywania głównego zadania Zbyt wiele honoru #1 . Wejdź na dziedziniec, odszukaj Gundę #2 (M4, 11) i przekaż jej zdobyte wcześniej orzechy.
Nagrody: Alchemiczna receptura mikstury leczniczej , 600 punktów doświadczenia, 62 punkty doświadczenia za każdego zabitego obżartego czarnego dzika, 43 punkty doświadczenia za każdego zabitego obżartego dzika.
Złoty grot
Zleceniodawca: Jilvie [Północny Srebrowód ]
Opis przejścia: Jilvie spotkasz na południe od obozowiska w Czarnej Dolinie, a konkretnie przy drodze prowadzącej do zamku Srebrowód #1 (M4, 4). W trakcie rozmowy zaoferuj pomoc w rozprawieniu się z goblinami i odzyskaniu złotego grotu. Wejście do jaskiń znajduje się na wschód od miejsca, w którym stoi Jilvie #2 (M4, 5).
W trakcie eksploracji jaskiń będziesz wpadał w głównej mierze na gobliny #1 . Za każdym razem należy pamiętać o tym by w pierwszej kolejności likwidować szamanów, a następnie wodzów i łowców. Oprócz goblinów musisz także uważać na czarne wilki #2 , a w szczególności na ich silniejsze ataki.
Po rozprawieniu się z przeciwnikami w pierwszej większej jaskini wybierz ścieżkę prowadzącą na północ #1 , a następnie skręcającą na południowy-wschód. Teraz czeka Cię przeprawa przez większą jaskinię #2 i tu będziesz się kierował na południe.
Złoty grot znajduje się w skrzyni #1 pilnowanej przez ostatnią grupę goblinów . Jaskinie najszybciej możesz opuścić kierując się na północny-zachód #2 , choć po drodze dobrze byłoby dokładnie zbadać wszystkie korytarze. Po powrocie na powierzchnię odszukaj Jilvie i zwróć jej złoty grot (M4, 4).
Nagrody: Kusza Groma , 800 punktów doświadczenia, 57 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 62 punkty doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego czarnego wilka.