Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Szpieg Hagena
Zleceniodawca: Hendor i Galamod [Klasztor ]
Opis przejścia: Opuść tereny klasztoru (M8, 1) i powróć do rozwidlenia, przy którym walczyłeś wcześniej ze szkieletami. Wybierz teraz niezbadaną ścieżkę prowadzącą na północ #1 (M8, 2), w stronę Czarnych Jarów. Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do otwartej bramki #2 (M8, 3), dzięki czemu wkroczysz do nowego obszaru świata (M9, 1).
Nie zapomnij porozmawiać po drodze z Barturem (M9, 2), dzięki czemu uaktywnisz poboczny quest. Jeśli zaś chodzi o same Czarne Jary, musisz najbardziej musisz uważać na ogniste jaszczury #1 oraz na obsydianowe golemy #2 . W przypadku jaszczurów wykonuj częste uskoki, unikając w ten sposób wypluwanych przez stwory kul ognia. Jeśli zaś chodzi o golemy, rozważ atakowanie stworów z odległości i wykorzystuj fakt, iż nie poruszają się zbyt szybko.
Oprócz tego regularnie będziesz też wpadał na obsydianowe szkielety #1 , przy czym w tym przypadku odnoszenie zwycięstw nie powinno być zbyt trudne. Musisz się cały czas kierować na północ (M9, 3), choć można oczywiście badać boczne odnogi. Po dłuższej wędrówce dotrzesz do miejsca, w którym główna ścieżka rozwidla się na dwie mniejsze #2 (M9, 4).
Jeżeli wybierzesz zachodnią ścieżkę to będziesz miał szansę na wypełnienie części questu dla Bartura oraz spotkasz dużo obsydianowych szkieletów , w tym także kapłanów #1 . Jeżeli natomiast wybierzesz wschodnią ścieżkę do zlikwidowania będzie kilka grupek ognistych jaszczurów oraz obsydianowych golemów #2 .
Niezależnie od wybranej ścieżki musisz przesuwać się na północ, co docelowo pozwoli Ci dotrzeć do wejścia do dżungli #1 (M9, 5)(M10, 1). Tu początkowo będziesz wpadał na kolejne ogniste jaszczury #2 . Na szczęście z racji "tunelowej" konstrukcji tego obszaru nie trzeba się będzie zbyt dużo rozglądać.
W dalszej części dżungli spotkasz także znane Ci już dzikie ścierwojady oraz nieco silniejsze prastare ścierwojady #1 . Pamiętaj o unikaniu specjalnych ataków tych bestii i nie daj się im okrążyć. Wkrótce będziesz musiał przejść pod kamiennym mostem #2 (M10, 2). Spotkanego tu Ludda możesz zignorować, choć jeżeli go dościgniesz będziesz mógł odbyć z nim krótką rozmowę,
Po przejściu pod mostem kieruj się na północ, atakując kolejne napotykane po drodze dzikie i prastare ścierwojady #1 . Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym znajdują się ruiny (M10, 3). Warto w tym miejscu uaktywnić portal #2 .
Podejdź trochę do przodu, a zostaniesz zaczepiony i zaatakowany przez szalonego Brona #1 . Pokonanie tej osoby na szczęście nie powinno być dla Ciebie dużym problemem. Możesz już zbliżyć się do ruin i skorzystać ze ścieżki prowadzącej do podziemnej części kompleksu #2 .