Finał (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
W kolejnej większej jaskini (M13, 12) do wyeliminowania będą dwa ogniste golemy #1 , przy czym możliwe jest atakowanie ich pojedynczo, dzięki czemu znacznie łatwiej będzie odnieść zwycięstwo. Odszukaj przejście prowadzące do południowej sali #2 (M13, 13).
Czeka Cię tu potyczka z grupką szkieletów i najbardziej powinieneś uważać na chowających się za słupami kapłanów ognia #1 . Po zlikwidowaniu wszystkich potworów udaj się na południe #2 (uważaj na kapłanów przebywających w sąsiednim pomieszczeniu), a następnie skręć na zachód.
Niedaleko stąd znajduje się rozwidlenie (M13, 14). Północnego pomieszczenia nie musisz badać, gdyż znajduje się tam jedynie kilka szkieletów . Zamiast tego wybierz się na południe #1 . Zlikwiduj napotkane po drodze szkielety, w tym kilku kapłanów. Wkrótce dotrzesz do okrągłego pomieszczenia, w którym przebywa Ahn'bael #2 (M13, 15). Rozpraw się z latającą istotą, co nie powinno stanowić dużego problemu.
Ruszaj teraz na południe, a następnie skręć na południowy-zachód. W kolejnej sali czeka Cię bitwa z grupką nieumarłych #1 i warto oczywiście w pierwszej kolejności rozprawić się z magami. Idź teraz na wschód. Po dotarciu do większego pomieszczenia mógłbyś zbadać korytarz prowadzący dalej na wschód (M13, 16), ale czekałby Cię tam nieobowiązkowy pojedynek z demonem #2 .
Ruszaj na południe #1 (M13, 17). Warto zapisać sobie w tym miejscu stan gry, bo przed Tobą dość trudna bitwa. Po kilku chwilach powinieneś zauważyć, iż wyjście z jaskiń bronione jest przez dwa demony i dwa Ahn'bael #2 (M13, 18).
W miarę możliwości dobrze byłoby skorzystać z łuku w celu odciągnięcia co najmniej jednego z demonów od Ahn'bael #1 . Pozwoliłoby Ci to pozbyć się tych potworów bez konieczności jednoczesnego atakowania kilku celów. Jeżeli nie jest to możliwe i zostaniesz zaatakowany przez wszystkie bestie, to w pierwszej kolejności zlikwiduj znacznie słabsze Ahn'bael #2 . Dopiero po rozprawieniu się z latającymi stworami przystąp do atakowania demonów.
Możesz już wyjść z jaskiń #1 (M13, 19), a powinieneś zauważyć, iż znalazłeś się niedaleko odwiedzanego już wcześniej klasztoru (M8, 1). Zeskocz na dół i porozmawiaj z Ruhndalem #2 , od którego dowiesz się o sytuacji w klasztorze.
Możesz już ruszać w stronę klasztoru, a więc na wschód (M8, 2). Po drodze czekają Cię liczne walki z potworami, przy czym będą to znacznie słabsze bestie, a mianowicie obsydianowe szkielety #1 i kamienne golemy #2 . Pamiętaj o tym żeby w pierwszej kolejności likwidować magów, a także żeby unikać rzucanych przez golemy głazów.
Po dotarciu do znanego Ci rozwidlenia (M8, 3) rozpraw się z dwoma nowymi golemami , po czym wybierz przejście prowadzące na szczyt wzgórza #1 . Radzę się tu pilnować, gdyż kawałek dalej wpadniesz na nowego demona #2 . Jeszcze przed przystąpieniem do atakowania demona warto rozprawić się z towarzyszącymi mu szkieletami , gdyż będą to nowi magowie.