Bagna (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Wodny puchar
Zleceniodawca: Nejos [Bagna - Czarna Toń ]
Opis przejścia: Do wykonywania tego questu możesz przystąpić dopiero po zaliczeniu pobocznego zadania dla Leborasa - Plaga topielców. Porozmawiaj z chorym na febrę Nejosem , którego odnajdziesz w jednej z południowych chatek Czarnej Toni #1 (M7B, 5). W trakcie rozmowy poproszony zostaniesz o przyniesienie mu tytułowego wodnego pucharu. W tym celu opuść Czarną Toń, wybierając ścieżkę prowadzącą na zachód #2 (M7A, 5).
Licz się z tym, że po drodze będziesz atakowany przez jaszczury , a także że wpadniesz na co najmniej jednego węża błotnego #1 . W przypadku walki z wężem pamiętaj o wyprowadzaniu szybkich ciosów. Nie martw się też jeżeli wąż na chwilę zniknie pod ziemię, gdyż nie będzie się w taki sposób regenerował. Docelowo musisz dotrzeć do wejść do dwóch jaskiń. Udaj się do południowej jaskini #2 (M7A, 6).
W jaskiniach czekają Cię dość wymagające potyczki z goblinami #1 . Nie muszę chyba przypominać o tym, iż w pierwszej kolejności należy namierzać łuczników oraz szamanów. Kieruj się na południowy-zachód #2 .
Wodny puchar #1 odnajdziesz niedaleko jednej z większych grup goblinów , w skład której oprócz szamana będzie również wchodził wódz. Możesz już tą samą drogą opuścić jaskinie, chyba że pragniesz je dokładniej spenetrować. Powróć do Nejosa (M7B, 5) i przekaż mu pucharek #2 .
Nagrody: Sekrety rudy: biżuteria , Alchemiczna receptura eliksiru sokolego oka , 900 punktów doświadczenia, 116 punkty doświadczenia za każdego zabitego jaszczura, 137 punktów doświadczenia za każdego zabitego węża błotnego, 89 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza.