Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Poszukiwany kapelusz. Czeka nagroda!

1 - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Vultus, Kowal Magii [Bagna - Tooshoo ] - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Vultus, Kowal Magii [Bagna - Tooshoo ]

Opis przejścia: W trakcie rozmowy z Vultusem (M7B, 4) zaoferuj pomoc w rozwiązaniu trapiącego go problemu #1 . Zostaniesz mianowicie wysłany na poszukiwania słomkowego kapelusza. W tym celu musisz opuścić Czarną Toń, wybierając ścieżkę prowadzącą na południe #2 (M7A, 5).

2 - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Uważaj, bo po znalezieniu się w obszarze z dużą ilością kładek (M7A, 6) zaatakowany zostaniesz przez grupki krwiopijców , os jeziornych i os błotnych #1 - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Uważaj, bo po znalezieniu się w obszarze z dużą ilością kładek (M7A, 6) zaatakowany zostaniesz przez grupki krwiopijców , os jeziornych i os błotnych #1 . Najtrudniejsze do pokonania będą osy błotne. Wykonuj częste przewroty, unikając w ten sposób ich jadu. Po rozprawieniu się ze wszystkimi potworami wybierz ścieżkę prowadzącą na zachód #2 (M7A, 7). Zachowaj ostrożność, bo po drodze możesz jeszcze wpaść na węże błotne oraz na topielców .

3 - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po krótkiej wędrówce powinieneś dotrzeć do zejścia do południowej jaskini #1 (M7A, 8) - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po krótkiej wędrówce powinieneś dotrzeć do zejścia do południowej jaskini #1 (M7A, 8). Przygotuj sobie dobrą broń i udaj się w to miejsce. Od razu po zejściu na dół zostaniesz zaatakowany przez orki , topielców oraz jaszczury #2 . Wykonuj częste przewroty i zawsze skupiaj się na jednym celu, gdyż wszystkie potwory będą bardzo wytrzymałe. Rozważ też powrót na powierzchnię w sytuacji odniesienia poważniejszych obrażeń, gdyż nie wszyscy wrogowie powinni ruszyć Twoim śladem.

4 - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po zlikwidowaniu wrogów ruszaj na południe #1 - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po zlikwidowaniu wrogów ruszaj na południe #1 . W kolejnej sali przebywa grupa potworów. W tym przypadku oprócz orków do pokonania będą też zębacze #2 - za wszelką cenę unikaj wszystkich ich ataków, także tych słabszych.

5 - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
W celu dotarcia do miejsca, w którym znajduje się słomkowy kapelusz musisz wybrać tunel prowadzący na północny-wschód #1 - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

W celu dotarcia do miejsca, w którym znajduje się słomkowy kapelusz musisz wybrać tunel prowadzący na północny-wschód #1 . Do zlikwidowania będzie tu ostatnia już grupa orków #2 . Co ciekawe, możliwe tu będzie zaatakowanie potworów z zaskoczenia. Pamiętaj o szybkim zlikwidowaniu szamana, zanim zdoła rzucić większą liczbę zaklęć.

6 - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Rozejrzyj się po pomieszczeniu, a na ziemi powinieneś odnaleźć słomkowy kapelusz #1 - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Rozejrzyj się po pomieszczeniu, a na ziemi powinieneś odnaleźć słomkowy kapelusz #1 . Możesz już wyjść na powierzchnię i powrócić do Vultusa (M7B, 4) celem przekazania mu tego przedmiotu #2 . Zostaniesz teraz przez niego poproszony o wykorzystanie chramu żywiołów do sprowadzenia słonecznej pogody. Więcej informacji na temat tego wariantu odnajdziesz w opisie głównego questu Wóz albo przewóz.

Nagrody: Odblokowanie questu Chram żywiołów (o ile nie jest już aktywny), 350 sztuk złota , 1000 punktów doświadczenia, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 62 punktów doświadczenia za każdą zabitą osę jeziorną, 98 punktów doświadczenia za każdą zabitą osę błotną, 137 punktów doświadczenia za każdego zabitego węża błotnego, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 116 punkty doświadczenia za każdego zabitego jaszczura, 116 punktów doświadczenia za każdego zabitego orka.