Finał (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Dotarcie do płonącego klasztoru (M8, 4) nie powinno Ci już zająć dużo czasu #1 . Po przekroczeniu klasztornej bramy do zlikwidowania będzie kilka Ahn'bael #2 . Skupiaj zawsze swoje ataki na jednym celu, a nie powinieneś mieć większych problemów z pozbyciem się latających stworów. Warto też używać łuku lub czarów by sprowokować do walki bardziej oddalone potwory.
Drugi demon znajduje się na głównym placu klasztoru #1 (M8, 5) i jego eliminacja nie powinna być trudna, o ile oczywiście pozbyłeś się już Ahn'bael . Po zlikwidowaniu demona oczyść resztę placu z pozostałych latających stworów #2 , których będzie tu zapewne jeszcze kilka.
Ostatni trzeci demon znajduje się na górnym murze #1 (M8, 6). Możesz sprowokować bestię do ataku lub się tam udać i przystąpić do walk. Po pozbyciu się tego potwora oczyść resztę klasztoru ze szkieletów oraz Ahn'bael #2 .
Możesz już ruszać w stronę oznaczonych na Twojej mapie dwóch wież #1 (M8. 7). Porozmawiaj tu z Hendorem oraz Caldarem #2 . U tego drugiego warto dokonać niezbędnych zakupów. Jest to też ostatnia okazja do odbycia podróży do innych obszarów świata celem odwiedzenia kupców i pozaliczania pobocznych questów.
Możesz już wskoczyć do pobliskiej dziury #1 (M8, 8). Śmiało podążaj tunelem, gdyż po drodze nie spotkasz żadnych przeciwników. Po upływie kilkunastu sekund powinieneś dotrzeć do sali, w której będzie na Ciebie czekała Xesha #2 . Warto zapisać w tym miejscu stan gry, gdyż przed Tobą pojedynek z końcowym bossem!
Nagrody: Odblokowanie questu Xesha, 1500 punktów doświadczenia, 2000 punktów doświadczenia za zabicie wszystkich trzech demonów Xeshy, 1000 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Hendorem, 365 lub 501 lub 542 punkty doświadczenia za każdy zabity ognisty szkielet, 542 punkty doświadczenia za każdego zabitego ognistego golema, 542 lub 686 punktów doświadczenia za każdego zabitego demona, 542 punkty doświadczenia za każdą zabitą Ahn'bael, 3400 punktów doświadczenia za zabitą arcykapłankę Ahn'bael, 225 punktów doświadczenia za każdy zabity obsydianowy szkielet, 106 punktów doświadczenia za każdego zabitego kamiennego golema.
Xesha
Zleceniodawca: automatycznie po dotarciu do ukrytej pieczary [Klasztor - Kryjówka Seleny ]
Opis przejścia: Walka z Xeshą w początkowej fazie będzie składała się z dwóch naprzemiennie pojawiających się scen. Gdy tylko zauważysz, że Xesha wypuszcza w Twoją stronę pociski ustaw się za jedną z barier i przeczekaj taki atak #1 . Zaczekaj aż Xesha przeniesie się w pobliże głównego bohatera i przystąp do jej atakowania #2 . Nie przejmuj się jeżeli wyprowadzisz tylko kilka uderzeń, bo liczy się każdy udany atak.
Po tym jak Xesha straci trochę punktów zdrowia potyczka ta zostanie wzbogacona o kilka utrudnień. Na pole bitwy będą przede wszystkim co jakiś czas przyzywane inne potwory. W trakcie atakowania pomocników Xeshy w pierwszej kolejności namierzaj magów #1 oraz golemy #2 . W miarę możliwości walki prowadź stojąc za barierami, dzięki czemu nie będziesz jednocześnie trafiany pociskami wypuszczanymi przez Xeshę.
Drugim utrudnieniem będą wyrastające z ziemi kolce. Na całe szczęście na chwilę przed pojawieniem się kolców będziesz mógł zauważyć zielony znak #1 , tak więc czasu na ich uniknięcie #2 powinno być wystarczająco dużo. Oznacza to niestety, iż będziesz musiał się przez cały czas poruszać, nawet chowając się za barierami przed pociskami Xeshy i bezpośrednio z nią walcząc.
Atakuj Xeshę tak długo aż całkowicie wyczerpany zostanie jej pasek zdrowia #1 #2 . Gratulacje! Nie pozostało Ci już nic innego, jak tylko rozkoszować się zakończeniem gry. :-)