Bagna (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Wyraźny ślad
Zleceniodawca: Merdarion, Wielki Mistrz Wody [Bagna - Tooshoo ]
Opis przejścia: Powróć do biblioteki znajdującej się na jednym z niższych poziomów Tooshoo i porozmawiaj ponownie z Calamusem #1 (M7B, 6), wypytując go o Icariusa. Od Calamusa otrzymasz klucz do chatki, w której mieszka Icarius. W celu dotarcia do tej chatki wejdź ponownie do odblokowanego niedawno górnego obszaru i skorzystaj z lewych schodów #2 .
Znajdziesz się teraz w pobliżu chatek magów zlokalizowanych na najwyższych poziomach wielkiego drzewa #1 . Odszukaj przejście do jedynej chatki, przy której nikt nie stoi #2 (M7B, 8) i użyj klucza w celu odblokowania sobie do niej dostępu.
Wewnątrz chatki odnajdziesz martwego Icariusa #1 i należy oczywiście zbadać jego ciało. Korzystając z okazji warto też włamać się do pobliskiej skrzyni, w której znajdują się cenne przedmioty. Porozmawiaj po raz kolejny z Calamusem stojącym przy wejściu do chatki #2 , a dowiesz się, że Icariusowi w wyprawie do Srebrowodu towarzyszył Lester i najprawdopodobniej jego życie również znajduje się w niebezpieczeństwie.
Nagrody: Odblokowanie questu Przyjazny człowiek, 1000 punktów doświadczenia.
Przyjazny człowiek
Zleceniodawca: Calamus, Strażnik Wiedzy [Bagna - Tooshoo ]
Opis przejścia: Możesz już opuścić Tooshoo i Czarną Toń, wybierając ścieżkę prowadzącą na południowy-wschód #1 (M7A, 12). Po drodze czekają Cię oczywiście walki z topielcami oraz wężami błotnymi i za każdym razem warto zachowywać dużą ostrożność. Przejdziesz też przez farmę #2 (M7A, 13), której nie trzeba jednak dokładnie badać.
Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiej chatki Lestera #1 (M7A, 14). W środku spotkasz Miltena , który również szuka tej osoby. Milten zaproponuje pomoc w odnalezieniu Lestera poprzez rzucenie zaklęcia. Wyjdź z chatki, kierując się na południowy-wschód #2 (M7A, 15).
Drogę do celu będzie wskazywało Ci świecące bagienne ziele #1 , które możesz zbierać lub wykorzystywać jedynie do nawigacji. Docelowo musisz dotrzeć do położonej w południowo-wschodniej części bagien górskiej ścieżki. Wiedzie ona na północ #2 (M7A, 16).
Droga wkrótce skręci na południe #1 (M7A, 17). Nie musisz się tu wolniej przemieszczać, bo chwilowo nie wpadniesz na żadnych przeciwników. Zignoruj mijaną po drodze klasztorną bramę i kontynuuj przemarsz na południe. Dróżka wkrótce skręci na wschód, a Ty po kilku chwilach znajdziesz się przy wejściu do nowej jaskini #2 (M7A, 18).