Thorniara (11) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
DALSZY CIĄG PRZYGÓD:
Niezależnie od tego z kim zdecydowałeś się nawiązać współpracę, musisz przyczynić się do zlikwidowania bariery ochronnej otaczającej amulet Śniącego . Możesz już podnieść ten artefakt #1 . Porozmawiaj teraz ze Zjawą , która pojawiła się na zewnątrz świątyni #2 . Dowiesz się o konieczności ponownego odwiedzenia klasztoru.
Wybierz ścieżkę prowadzącą na zachód #1 (M12B, 52). Musisz się pilnować, gdyż jeżeli poprzednio nie badałeś tej okolicy, to może tu stacjonować grupka nieumarłych . Docelowo musisz dotrzeć do nowo odblokowanej zachodniej bramki #2 (M12B, 53). Ruszaj w stronę cmentarzyska.
Kieruj się na zachód. Po drodze do wyeliminowania będzie tylko jedna grupa nieumarłych , z czym nie powinno być większych problemów #1 . Po dotarciu na cmentarzysko odszukaj Gorna , który będzie stał za kryptą #2 (M12B, 54). Odbycie rozmowy z tą postacią uaktywni nowy główny quest związany z dotarciem do pobliskiej latarni.
Nagrody: Odblokowanie questu Latarnia, wyjątkowy Krush Zakach , 900 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Daranisem, 900 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Merdarionem, 900 punktów doświadczenia za dostarczenie Merdarionowi wszystkich run many, 1600 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Ningalem, 542 punkty doświadczenia za każdą zabitą Ahn'bael, 1900 punktów doświadczenia za dostarczenie wszystkich serc Ningalowi, 1600 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Miltenem, 1900 punktów doświadczenia za dostarczenie Miltenowi wszystkich rud meteorytowych, 2500 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy ze Zjawą, 365 lub 395 lub 428 lub 463 punkty doświadczenia za każdego zabitego nieumarłego.
Latarnia
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie