Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Ścieżka biegnąca na wschód prowadzi w okolice areny, przy czym nie musisz się tam teraz udawać. Równie dobrze od razu możesz wybrać ścieżkę prowadzącą na południe, przez niewielką wioskę #1 (M12B, 32). Kieruj się w stronę widocznej w oddali ogromnej kraty #2 i bądź gotowy do rozprawienia się z nowymi najemnikami po dotarciu na miejsce.
![]() | ![]() |
Jeśli chcesz, możesz teraz udać się na wschód #1 , zlikwidować grupę najemników pod dowództwem Yeta i wejść na mury bastionu. Także i tu natrafiłbyś na zjawę (M12B, 33), z którą mógłbyś sobie uciąć krótką pogawędkę #2 . Korzystając z okazji dobrze byłoby też zabezpieczyć dach bastionu.
![]() | ![]() |
Jeżeli wolisz skupić się jedynie na celach misji wybierz zachodnie wejście do lochu #1 (M12B, 34). Po znalezieniu się w środku zlikwiduj nowych strażników , po czym udaj się w prawo i następnie w lewo. Odszukaj w tym korytarzu skrzynię #2 , w której oprócz klucza do celi będzie znajdowała się bransoleta zaręczynowa z Feshyr. Upewnij się, że oba te obiekty znajdują się w Twoim inwentarzu!
![]() | ![]() |
Powróć do miejsca, w którym stali strażnicy i użyj pozyskanego przed chwilą klucza do otwarcia zaryglowanych drzwi #1 . Wejdź do celi by zainicjować scenkę z rozmowy z Maldunem #2 . Od osoby tej dowiesz się, że lord Hagen zabrany został do lochu zlokalizowanego pod areną, a także otrzymasz klucz , dzięki któremu będziesz mógł tam dotrzeć.
Nagrody: Odblokowanie questu Na tropie Hagena, klucz Malduna , 1600 punktów doświadczenia, 395 punktów doświadczenia za każdego zabitego najemnika.
Na tropie Hagena
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Maldun [Thorniara - Bastion ]
Opis przejścia: Wyjdź z celi, skręć w lewo i wybierz niezbadane jeszcze zachodnie wyjście z lochu #1 (M12B, 35). Kieruj się tu prosto. Nie musisz się zatrzymywać, gdyż po drodze nie wpadniesz na żadnych przeciwników. Docelowo musisz dotrzeć do wejścia do lochów areny #2 , zlokalizowanego pod jednym z mostów (M12B, 36).
![]() | ![]() |
Ruszaj prosto. Po drodze do zlikwidowania będzie jedna grupka strażników , przy czym nie powinno Ci to sprawić większych kłopotów #1 . Zbliż się do celi, w której przetrzymywani są lord Hagen , Diego i Milten #2 . Kliknięcie na zaryglowanych drzwiach doprowadzi do wyświetlenia dłuższej rozmowy z tymi postaciami. Generalnie całość sprowadzi się do tego, iż główny bohater zgłosi się na ochotnika do przystąpienia do pojedynku z Drurhangiem. Zauważ, że będziesz też mógł wybrać jeden z trzech różnych pancerzy , stanowiących nagrodę za wykonanie tego questu.
Nagrody: Odblokowanie questu Arena, myrtański kirys lub myrtański skórzany kirys lub myrtańska szata wojenna , 800 punktów doświadczenia, 700 punktów doświadczenia za przedostanie się do lochów areny, 700 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z lordem Hagenem, 800 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Diegiem, 800 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Miltenem, 800 punktów doświadczenia za odbycie drugiej rozmowy z lordem Hagenem, 395 punktów doświadczenia za każdego zabitego strażnika.
Arena
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Diego [Thorniara - Arena ]
Opis przejścia: Dobrze byłoby założyć otrzymaną od Diega zbroję (chyba że dysponujesz czymś lepszym), bo już wkrótce czeka Cię walka z bossem. Na razie jednak zajmij się zabłąkanym strażnikiem o imieniu Cerone , który się tu pojawił #1 . Zabicie tej osoby doprowadzi do pozyskania klucza na arenę , z którym udaj się prosto. Wyjdź po schodach na górę i otwórz żelazną bramę #2 . Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki przystąpisz do pojedynku z pełniącym rolę bossa Drurhangiem (M12B, 37).
Nagrody: Odblokowanie questu Za Feshyr!, 1600 punktów doświadczenia, 395 punktów doświadczenia za zabitego strażnika.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
Szaku szaku do ataku ;)
A co do poradnika to fajny - szkoda że nie ogólno-dostępny i absolutnie nie potrzebny do tak liniowej gry. Absolutnie nie sposób się zgubić czy pominąć jakiegoś zadania. Gram od kilku dni i powoli kończę
. Poradnik może się przydać jak ktoś szuka wszystkich posągów Inossa, Hefajsosa i Domestosa (a swoją drogą co daje ich znalezienie oprócz - prawdopodobnie XP ?).
PS: Okazuje się że teraz poradnik jest do przejrzenia cały :)
Wcześniej tego nie było :P
lol dwóch SZAKÓW :D btw nareszcie sie ukazał poradniczek :D
[1] Mój nick! Dobrze, że chociaż nie pisałeś 'pierwszy', być może będziesz jeszcze na tyle godny, aby móc korzystać z tego nicku rzecz jasna tylko z numerkiem. Szakinsyn może być tylko jeden, ale myślę że przymknę oko na ten przypadek.
Kawał Dobrej Roboty z tym poradnikiem. Prawdziwie profesjonalna, rzemieślnicza robota. Gratulacje i owacje :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









![Zleceniodawca: Maldun [Thorniara - Bastion ] - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1043/489940875.jpg)



![Zleceniodawca: Diego [Thorniara - Arena ] - Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1043/489940968.jpg)
