Srebrowód (2) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Tajemny składnik
Zleceniodawca: Alzar [Północny Srebrowód ]
Opis przejścia: Chatka Alzara znajduje się na północ od obozowiska w Czarnej Dolinie #1 (M4, 6). W trakcie rozmowy zaoferuj pomoc w pozyskaniu poszukiwanych przez niego morowików. Wybierz ścieżkę prowadzącą na północny-wschód. Musisz dotrzeć na pole bitwy #2 (M4, 9), które i tak należy odwiedzić przy okazji wykonywania głównego questu Zbyt wiele honoru.
Przystąp do eksploracji pola bitwy. Morowiki będziesz odnajdywał przy ciałach poległych żołnierzy #1 i w celu zaliczenia tej części zadania musisz zebrać trzy z nich. Możesz już wracać do Alzara (M4, 6). Okaże się, że do rytuału będzie jeszcze potrzebował czaszki i zainteresuje się Twoją #2 . Możesz go już teraz zaatakować lub zaproponować mu odnalezienie zastępczej czaszki.
Czaszkę również odnajdziesz na północnym polu bitwy #1 (M4, 10). Wracaj ponownie do Alzara (M4, 6). Niestety, tym razem jedynym rozwiązaniem będzie pokonanie go w bezpośredniej walce #2 . Najlepiej przycisnąć go do muru, nie pozwalając mu na rzucanie czarów. Po wygranym pojedynku zbadaj jego ciało, a odnajdziesz pierścień gońca leśnego oraz alchemiczną recepturę wzmocnienia słabej mikstury many .
Nagrody: 600 punktów doświadczenia, 400 punktów doświadczenia za dostarczenie morowików, 10 punktów doświadczenia za dostarczenie czaszki, 46 punktów doświadczenia za zabitego Alzara.
Blizny na całe życie
Zleceniodawca: Khilian [Północny Srebrowód ]
Opis przejścia: Khilian ukrywa się w jaskini na północny-zachód od chatki Alzara (M4, 7) i na zachód od pola bitwy #1 . Po wejściu do jaskini odszukaj młodzieńca i porozmawiaj z nim #2 , a dowiesz się o wilkach czyhających w okolicy. Zostaniesz poproszony o ich zlikwidowanie.
Bardzo prawdopodobny jest wariant, że wilki zabiłeś jeszcze w trakcie podróży do jaskini. W przeciwnym wypadku zajmij się nimi teraz. Do zlikwidowania są cztery czyhające wilki na drodze pomiędzy chatką Alzara a jaskinią #1 (M4, 8). Po zabiciu bestii powróć do Khiliana #2 (M4, 7) i poinformuj go o wykonanej robocie. Nie musisz go na szczęście odeskortować do zamku ani na pole bitwy.
Nagrody: 1100 punktów doświadczenia, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego czyhającego wilka.
Zagubiony żołnierz
Zleceniodawca: Craglan [Północny Srebrowód - Pole bitwy ]
Opis przejścia: Craglana odnajdziesz na polu bitwy #1 (M4, 9) i w trakcie rozmowy poprosi Cię o odnalezienie jego siostrzeńca Khiliana. Jest to osoba związana z pobocznym questem Blizny na całe życie i by ją odnaleźć musisz udać się do jaskini zlokalizowanej na zachód od pola bitwy. Po drodze do zlikwidowania będzie oczywiście kilka grup goblinów #2 oraz czarnych wilków .
Odnalezienie wejścia do jaskini nie powinno Ci sprawić większych problemów #1 (M4, 7). Khilian ukrywa się w środku #2 i także dla niego możesz wykonać poboczny quest. Powróć do Craglana (M4, 9) w celu odebrania nagrody.
Nagrody: Wilcza tarcza , 57 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 62 punkty doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego czarnego wilka.