Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Za Feshyr!
Zleceniodawca: automatycznie po zakończeniu rozmowy z Drurhangiem [Thorniara - Arena ]
Opis przejścia: Gdy tylko rozpocznie się walka (M12B, 37) udaj się w stronę prowadzących na górne balkoniki schodów #1 , gdyż przebywają oficerowie Krwawych Żmij . Rozpocznij eliminowanie tych osób #2 . Nie powinno być z tym dużych problemów, aczkolwiek nie daj się im okrążyć i oddalaj się od nich za każdym razem tuż przy Tobie pojawi się Drurhang (warto pomagać sobie runą lub eliksirami przyśpieszającymi ruchy głównego bohatera).
Do atakowania bossa przystąp dopiero po zlikwidowaniu wszystkich czternastu oficerów #1 . W trakcie tej potyczki bardzo ważne będzie unikanie wszystkich ataków Drurhanga, także tych słabszych. Oznacza to konieczność wyprowadzania szybkich uderzeń lub korzystania z broni/czarów dystansowych. Wkrótce po zlikwidowaniu Drurhanga odbędziesz trzecią już rozmowę ze Zjawą #2 , dotyczącą pozyskania magicznego leku, dzięki któremu król Rhobar tymczasowo odzyskałby świadomość. Nie zapomnij skorzystać z okazji i ograbić Drurhanga ze wszystkich cennych przedmiotów, które posiadał!
Nagrody: Odblokowanie questu Jasność myśli, 2500 punktów doświadczenia, 244 punkty doświadczenia za każdego zabitego oficera Krwawych Żmij, 2830 punktów doświadczenia za zabitego Drurhanga.
Jasność myśli
Zleceniodawca: Zjawa [Thorniara - Arena ]
Opis przejścia: Skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia prowadzącego na zachód (M12B, 38), przy którym powinna znajdować się Zjawa #1 . Po kilku chwilach dotrzesz do wejścia do grobowca #2 (M12B, 39) i dobrze byłoby się odpowiednio przygotować, gdyż w środku czeka Cię wiele pułapek związanych z żywiołem ognia.
Po znalezieniu się w grobowcu dwukrotnie skręć w prawo, a powinieneś znaleźć się w korytarzu z przelatującymi kulami ognia #1 . Zaczekaj na właściwy moment, przebiegnij na drugi koniec i pociągnij za dźwignię #2 .
Powróć do poprzedniego korytarza i skorzystaj z nowo odblokowanego wejścia do głównego pomieszczenia grobowca #1 . Musisz się tu pilnować, gdyż kule będą przelatywały w pobliżu wejścia, tak więc należy się szybko ustawić w dobrym miejscu. Podejdź do sarkofagu lorda Dominique'a #2 i wejdź z nim w interakcję, zabierając klucz oraz święty diadem .
Zauważ, że otwarcie grobowca wybudziło ze snu kilku nieumarłych #1 . Z potworami możesz walczyć, choć nie jest to absolutnie wymagane. Jeżeli masz zamiar zlikwidować wszystkie stwory to ustaw się w takim miejscu żeby przez przypadek nie być trafianym przez kule ognia. Opuść grobowiec i powróć na arenę #2 (M12B, 38).
Musisz teraz powrócić do fortecy, w której przebywa król Rhobar. Na początek skorzystaj z przejścia prowadzącego do lochów pod areną #1 . Przejdź przez lochy #2 , mijając celę, w której do niedawna przetrzymywany był lord Hagen.
Po wyjściu na powierzchnię (M12B, 36) kieruj się na wschód, a docelowo dotrzesz do miejsca, w którym był więziony Maldun #1 (M12B, 35). Kieruj się tu prosto, a po wyjściu z lochów (M12B, 34) udaj się na północ #2 (M12B, 32) i następnie skręć na zachód (M12B, 31).
Dotarcie do fortecy nie powinno Ci zająć dużo czasu #1 (M12B, 26). Wejdź do środka, udaj się do sali tronowej zlokalizowanej na jednym z wyższych poziomów (M12B, 19) i spróbuj nawiązać rozmowę z królem Rhobarem celem przekazania mu diademu #2 . Przed Tobą dłuższa rozmowa z królem, lordem Hagenem oraz Miltenem . Twoim kolejnym zadaniem będzie odbicie świątyni Innosa znajdującej się pod kontrolą kultystów Beliara.
Nagrody: Odblokowanie questu Zbezczeszczona świątynia, 800 punktów doświadczenia, 1300 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Rhobarem, 900 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z lordem Hagenem, 900 punktów doświadczenia za odbycie drugiej rozmowy z Rhobarem, 800 punktów doświadczenia za odbycie drugiej rozmowy z lordem Hagenem, 463 punkty doświadczenia za każdego zabitego strażnika grobowca.