Północne Stewark (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Pochodne alkaloidów
Zleceniodawca: Alchemik Worgan [Północne Stewark - Miasto Stewark ]
Opis przejścia: Worgan jest właścicielem sklepu Zioła i mikstury Worgana. Jest on położony na najniższym poziomie, na lewo od bramy wejściowej do miasta #1 (M3B, 1). W trakcie rozmowy możesz zaoferować pomoc w odnalezieniu jego pomocnika Hema #2 . Po zakończonej rozmowie opuść Stewark.
W celu dotarcia do miejsca, w którym przebywa Hem wybierz ścieżkę prowadzącą na południowy-wschód #1 (M3A, 3), obchodząc gospodarstwo Ogtara od południowej strony. Uważaj na napotykane po drodze polne bestie , sukcesywnie je eliminując. Hema odnajdziesz stojącego przy klifie #2 (M3A, 4). Zainicjuj rozmowę i zgódź się na dokończenie przeprowadzanego przez niego eksperymentu.
Do widocznego na dole południowego gospodarstwa najszybciej możesz dotrzeć wybierając wschodnią górską ścieżkę (M3A, 5). Po zejściu na dół przystąp do atakowania oszalałych polnych bestii #1 (M3A, 6). Uważaj jednak, bo stwory te są bardziej wytrzymałe od standardowych bestii, a także mogą Cię próbować okrążyć. Zauważ, że ciał potworów nie musisz badać, gdyż po zabiciu każdego z nich automatycznie zdobędziesz rozdętą wątrobę . Po zlikwidowaniu wszystkich pięciu polnych bestii powróć do miasta Stewark i porozmawiaj ponownie z Worganem #2 (M3B, 1).
Nagrody: Warzelnicza receptura Sekretnej Pociechy Worgana , 500 punktów doświadczenia, 100 punktów doświadczenia za odnalezienie Hema, 47 punktów doświadczenia za każdą zabitą polną bestię.
Przerażający sąsiad
Zleceniodawca: Gerrick, handlarz osobliwościami [Północne Stewark - Miasto Stewark ]
Opis przejścia: Gerricka spotkasz w jego sklepie w północno-wschodniej części miasta Stewark #1 (M3B, 2). W trakcie rozmowy możesz zaoferować pomoc w sprawdzeniu dziwnych odgłosów dochodzących z innej posiadłości. Najpierw musisz odnaleźć osobę, która jest właścicielem "upiornego domu". Będzie to gwardzista Chuck i przebywa on w magazynie zlokalizowanym na lewo od głównego wejścia do miasta #2 (M3B, 3).
Po krótkiej rozmowie dojdzie do walki #1 , gdyż Chuck nie będzie chciał Ci polubownie przekazać klucza. Wykorzystaj fakt, że pojedynek będzie rozgrywał się w niewielkim pomieszczeniu, zapędź go w kąt i nieustannie atakuj. Po wygranej walce wymuś na Chucku przekazanie Ci klucza do jego domu #2 .
Dom Chucka znajduje się na jednym z wyższych poziomów miasta (M3B, 4) i do drzwi wejściowych prowadzą schody #1 . Po znalezieniu się w środku skieruj się na piętro, gdzie do pokonania będzie trzech kultystów Beliara #2 . Nie daj się przeciwnikom zapędzić w kąt i w miarę szybko zlikwiduj osobnika z kuszą. Możesz już powrócić do Gerricka (M3B, 2) w celu odebrania nagrody (i opcjonalnie poinformować Chucka o całym zajściu).
Nagrody: Dwugłowy amulet , warzelnicza receptura stewarskiego octu winnego , 300 punktów doświadczenia, 150 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Chuckiem, 200 punktów doświadczenia za pokonanie Chucka, 43 lub 47 punktów doświadczenia za każdego zabitego kultystę Beliara.