Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Do niewielkiego obozowiska, w którym przebywa Irrigh dotrzesz już za kilka chwil #1 (M6, 4). Z dość nietypowej rozmowy dowiesz się, że skradziony został amulet z jego duszą, a od Ciebie będzie zależało jego odnalezienie. Kieruj się teraz na południe (M6, 5), a wkrótce spotkasz Shaloga (M6, 6), czyli orka podejrzewanego o kradzież amuletu Irrigha #2 .
Po odbyciu krótkiej rozmowy z Shalogiem dojdzie do walki #1 i musisz oczywiście pamiętać o tym by wykonywać częste przewroty celem unikania jego ataków. Przeciwnik jest stosunkowo powolny, tak więc warto rozważyć użycie broni dystansowej lub czarów. Od Shaloga dowiesz się, że amulet schował w skrzyni w pobliskiej jaskini #2 . Otrzymasz też klucz potrzebny do jej otwarcia.
Powróć do chaty Meloga (M6, 2) i tym razem skieruj się na wschód (M6, 7). Po kilku chwilach dotrzesz do wejścia do wspomnianej przez Shaloga jaskini #1 (M6, 8). W jaskiniach znajduje się mnóstwo goblinów #2 i tradycyjnie już będziesz musiał w pierwszej kolejności likwidować łowców oraz szamanów.
Zauważ, że tym razem będziesz musiał przemieszczać się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, tak więc początkowo udasz się na południowy-wschód #1 . Po dotarciu do wschodniej części jaskiń wybierz tunel prowadzący na północny-zachód #2 .
Dotrzesz do większej jaskini, w której do pokonania będzie kilku nowych topielców #1 . Nie daj się potworom okrążyć i unikaj ich silniejszych ataków. Skrzyni Shaloga pilnuje z kolei mini-boss - jaszczur #2 . Wykorzystaj fakt, że bestia powoli się porusza, wyprowadzając silniejsze ataki lub korzystając z broni dystansowej i czarów.
Otwórz skrzynię Shaloga, zabierając z niej między innymi duszę Irrigha . Przystąp teraz do eksploracji północnej części jaskiń #1 , staczając potyczki z kolejnymi grupkami topielców . Kieruj się w stronę wyjścia z jaskiń #2 .
Po znalezieniu się na powierzchni udaj się na zachód i wejdź do chatki Meloga (M6, 2), gdyż to właśnie tam ukrył się Irrigh #1 . Przekaż mu pozyskany niedawno amulet . Możesz już porozmawiać z Melogiem #2, od którego otrzymasz szkarawudę . Do życia powołany zostanie jednocześnie plan wyzwania Erhaga na pojedynek. Po zakończonej rozmowie nie zapomnij zbadać skrzyni Meloga, otwierając ją z użyciem pozyskanego przed chwilą klucza .
Nagrody: Odblokowanie questu Ja wódz, ty nie!, szkarawuda , 250 punktów doświadczenia za odnalezienie Irrigha, 250 punktów doświadczenia za odnalezienie Shaloga, 1000 punktów doświadczenia za pokonanie Shaloga, 500 punktów doświadczenia za oddanie amuletu Irrighowi, 89 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego czarnego wilka, 200 punktów doświadczenia za zabitego jaszczura.
Szkarawuda!
Zleceniodawca: Ogbosh [Środkowy Srebrowód ]
Opis przejścia: Założeniem tego zadania jest zdobycie szkarawudy od szamana Meloga (M6, 2), który mieszka w południowym Srebrowodzie #1 . Pożądany przedmiot otrzymasz dopiero po wypełnieniu questu Poszukiwacze dusz. Ze szkarawudą musisz powrócić do Ogbosha #2 (M5, 4). Zostaniesz wpuszczony do środka (M5, 6), dzięki czemu będziesz mógł kontynuować wykonywanie innego głównego zadania - Ja wódz, ty nie!.
Nagrody: 500 punktów doświadczenia, 200 punktów doświadczenia za zdobycie szkarawudy.