Plany (2) | Wytwarzanie przedmiotów w Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Korzystanie z planów
Obiekt | Kategoria | Potrzebny plan | Składniki i właściwości obiektu |
Amulet z rudy | biżuteria | Sekrety rudy: Biżuteria | magiczna ruda x2, rubin x1 +12 do umiejętności magicznej, +10 do many, +8 do umiejętności walki wręcz i dystansowej, +4 do regeneracji zdrowia |
Bełt smokobójcy | bełty | Arsenał łowcy smoków: Bełty smokobójcy | pióra prastarego ścierwojada x1, bełt oblężniczy x20, magiczna ruda x1 otrzymanie bełtu smokobójcy: +10 do umiejętności walki dystansowej, o 30% większe obrażenia przy trafieniu w głowę |
Bełt z topielca | bełty | Narzędzia porządku: Bełty z topielca | pióra dzikiego ścierwojada x1, ciężki bełt x20, szpony topielca x1 otrzymanie bełtu z topielca: +25 do obrażeń w walce dystansowej, o 30% większe obrażenia przy trafieniu w głowę |
Brodaty topór z rudy | broń jednoręczna | Sekrety rudy: Brodaty topór | brodaty topór x1, magiczna ruda x8, sztabka stali x6 +37 do obrażeń w walce wręcz, +10 do zdrowia i wytrzymałości, +2 do regeneracji zdrowia |
Broń mistrza | broń dwuręczna | Sekrety kuźni: Mistrzowski miecz | miecz dwuręczny x1, eliksir krzepy x2 +32 do obrażeń w walce wręcz, +50% do obrażeń przy korzystaniu z gradu pocisków, +15 do zdrowia, +8 do umiejętności magicznej, +3 do regeneracji many, +1 do regeneracji zdrowia |
Egida Zadry | tarcze | Prastary tekst o Egidzie Zadry | czerwona ruda x6, magiczna ruda x4, Tarcza Goryczy x1, czarny diament x6 +200 do pancerza, +30 do zdrowia i wytrzymałości, +15 do umiejętności walki dystansowej, +5 do regeneracji zdrowia i many |
Gniew Innosa | broń dwuręczna | Prastary tekst o Gniewie Innosa | święta esencja x1, czerwona ruda x15, magiczna ruda x16, sztabka stali x20 +65 do obrażeń w walce wręcz, +35 do many, +21 do umiejętności magicznej |
Kusza z pełzacza | broń dystansowa | Broń egzotyczna: Kusza z pełzacza | żuwaczki pełzacza x20, obsydian x8 +35 do obrażeń w walce dystansowej, +7 do umiejętności walki wręcz, +4 do regeneracji many, +3 do regeneracji zdrowia |
Kwintesencja gniewu | materiały | Prastary tekst o kwintesencji gniewu | Nektar Zdobywcy x1, kryształ ogniskujący x1 otrzymanie kwintesencji gniewu |
Kwintesencja niedoli | materiały | Prastary tekst o kwintesencji niedoli | Nagła Śmierć x1, kryształ ogniskujący x1 otrzymanie kwintesencji niedoli |
Kwintesencja nienawiści | materiały | Prastary tekst o kwintesencji nienawiści | Krew Beliara x1, kryształ ogniskujący x1 otrzymanie kwintesencji nienawiści |
Kwintesencja złośliwości | materiały | Prastary tekst o kwintesencji złośliwości | Esencja Nieśmiertelności x1, kryształ ogniskujący x1 otrzymanie kwintesencji złośliwości |
Łuk gońca leśnego | broń dystansowa | Opieka nad łukiem | uszkodzony łuk gońca leśnego x1, eliksir sokolego oka x4, obsydian x5 +22 do obrażeń w walce dystansowej, +5 do regeneracji zdrowia |
Łuk Zgryzoty | broń dystansowa | Prastary tekst o Łuku Zgryzoty | święta esencja x1, czerwona ruda x12, magiczna ruda x12, skrzynia z hebanem x1 +44 do obrażeń w walce dystansowej, +30 do many, +5 do regeneracji many |
Maczuga z rudy | broń jednoręczna | Sekrety rudy: Buzdygan | maczuga x1, magiczna ruda x8, bryłka złota x4 +30 do obrażeń w walce wręcz, +7 do umiejętności magicznej |
Miecz maga bitewnego | broń dwuręczna | Sekrety kuźni: Miecz maga bitewnego | sztabka stali x15, eliksir męstwa x5 +36 do obrażeń w walce wręcz, +8 do umiejętności magicznej, +3 do regeneracji many |
Miecz z czarodziejskiego szkła | broń jednoręczna | Sekrety kuźni: Miecz ze szkła wulkanicznego | pączkujące ziele many x2, ruda żelaza x24, obsydian x2 +16 do obrażeń w walce wręcz, +5 do umiejętności magicznej, +1 do regeneracji many |
Miecz Zemsty | broń jednoręczna | Prastary tekst o Mieczu Zemsty | święta esencja x1, czerwona ruda x16, magiczna ruda x26, sztabka stali x18 +40 do obrażeń w walce wręcz, +20 do zdrowia i wytrzymałości |
Ognista strzała | strzały | Sztuka wojny: Ogniste strzały | strzała x100, pióra dzikiego ścierwojada x1 otrzymanie ognistej strzały: 100% szansy na podpalenie wroga na 3 sekundy i zadanie mu 40 punktów obrażeń, o 30% większe obrażenia przy trafieniu w głowę |
Płonący Brzeszczot | broń jednoręczna | Sekrety kuźni: Ognisty miecz gladiatora | stary miecz x1, ruda żelaza x6, rubin x1 +13 do obrażeń w walce wręcz, 50% szansy na podpalenie wroga na 3 sekundy i zadanie mu 70 punktów obrażeń, +10 do wytrzymałości |
Pradawna kusza | broń dystansowa | Opieka nad antykami oraz ich renowacja | części pradawnej kuszy x2, sztabka stali x2, magiczna ruda x2, bryłka złota x4 +28 do obrażeń w walce dystansowej, +5 do umiejętności walki wręcz i umiejętności magicznej |
Rozbudzony gniew Innosa | broń dwuręczna | Prastary tekst o przebudzaniu Gniewu Innosa | Gniew Innosa x1, Łzy Innosa x2 +65 do obrażeń w walce wręcz, 100% szansy na podpalenie wroga na 4 sekundy i zadanie mu 250 punktów obrażeń, +50 do many, +30 do umiejętności magicznej, +20 do regeneracji zdrowia, +10 do regeneracji many |
Rozjuszony Mściciel | broń jednoręczna | Prastary tekst o Rozjuszonym Mścicielu | czerwona ruda x6, magiczna ruda x4, Miecz Zemsty x1, diament x2 +40 do obrażeń w walce wręcz, 100% szansy na podpalenie wroga na 3 sekundy i zadanie mu 200 punktów obrażeń, +30 do zdrowia i wytrzymałości, +20 do regeneracji zdrowia, +15 do umiejętności magicznej, +10 do regeneracji many |
Runiczna myrtańska szata wojenna | zbroja runiczna | Zapiski Xardasa: Runiczne szwy | kwintesencja nienawiści x2, esencja bólu x13, myrtańska szata wojenna x1, czarna ruda x20 +110 do pancerza, +90 do many, +13 do umiejętności magicznej, +8 do regeneracji many |
Runiczna myrtańska zbroja płytowa | zbroja runiczna | Zapiski Xardasa: Runiczne grawerunki, część I | kwintesencja gniewu x2, esencja bólu x13, myrtańska zbroja płytowa x1, czarna ruda x20 +200 do pancerza, +60 do zdrowia i wytrzymałości, +9 do regeneracji wytrzymałości, +9 do umiejętności walki wręcz, +3 do regeneracji zdrowia |
Runiczny myrtański kirys | zbroja runiczna | Zapiski Xardasa: Runiczne grawerunki, część II | kwintesencja złośliwości x2, esencja bólu x13, myrtański kirys x1, czarna ruda x20 +280 do pancerza, +90 do zdrowia, +40 do wytrzymałości, +9 do regeneracji zdrowia, +6 do umiejętności walki wręcz, +3 do regeneracji wytrzymałości |
Runiczny myrtański skórzany kirys | zbroja runiczna | Zapiski Xardasa: Runiczne żłobienia | kwintesencja niedoli x2, esencja bólu x13, myrtański skórzany kirys x1, czarna ruda x20 +160 do pancerza, +60 do zdrowia i many, +14 do umiejętności walki dystansowej, +6 do regeneracji zdrowia, +5 do regeneracji many |
Setarrifska szata wojenna | pancerz | Prawdziwy kunszt: Setarrifska zbroja płócienna | szmaragd x2, rubin x2, setarrifski jedwab x10, diament x2 +60 do pancerza, +65 do many, +14 do regeneracji many, +10 do umiejętności magicznej, +3 do regeneracji zdrowia |
Smętny Posłaniec | broń dystansowa | Prastary tekst o Smętnym Posłańcu | Łuk Zgryzoty x1, skrzynia z hebanem x30 +51 do obrażeń w walce dystansowej, +40 do many, +20 do zdrowia, +5 do regeneracji many, +4 do regeneracji zdrowia |
Smoczy topór | broń dwuręczna | Sekrety kuźni: Smoczy topór | diament x1, skrzydlaty topór x1, siarka x45, ognisty gruczoł x10 +35 do obrażeń w walce wręcz, 100% szansy na podpalenie celu na 4 sekundy i zadanie mu 200 punktów obrażeń |
Strzała z osy błotnej | strzały | Ars Magica: Strzały z osy błotnej | pióra dzikiego ścierwojada x1, strzała myśliwska x100, olbrzymie żądło x1 strzały wysysające zdrowie z ofiary i przywracające łucznikowi 1% zadanych obrażeń, +30% do obrażeń przy trafieniu w głowę |
Szamańskie karwasze | karwasze | Kultura srebrowodzkich orków: Szamańskie karwasze | słaby eliksir sokolego oka x1, ruda żelaza x24, rubin x1 +30 do zdrowia i many, +3 do umiejętności walki dystansowej i umiejętności magicznej |
Sztabka stali | materiały | Sekrety paleniska: Stal | ruda żelaza x2, węgiel x1 otrzymanie sztabki stali |
Tarcza Goryczy | tarcze | Prastary tekst o Tarczy Goryczy | święta esencja x1, czerwona ruda x18, magiczna ruda x20, bryłka złota x15 +130 do pancerza, +20 do zdrowia, +4 do regeneracji zdrowia |
Zaklęta kusza | broń dystansowa | Ars Magica: Zaklęta kusza | ziele many x1, kusza milicji x1, eliksir smolistych łez x3 +18 do obrażeń w walce dystansowej, +2 do regeneracji many, +2 do umiejętności magicznej |
Ząbkowany bełt | bełty | Zakazany oręż: Ząbkowane bełty | bełty x20, pióra dzikiego ścierwojada x1 otrzymanie ząbkowanego bełtu: o 200% większe obrażenia przy trafieniu w głowę |