Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Droga do Stewark
Zleceniodawca: Kupiec Elgan [Północne Stewark ]
Opis przejścia: Quest ten automatycznie znajdzie się w Twoim dzienniku po wypełnieniu jednego z dwóch głównych zadań w Południowym Stewark - Mikstura Murdry lub Noga na wymianę. Po zakończonej rozmowie z kupcem Elganem (M3A, 1) ruszaj na północ #1 . Najlepiej pozostać na głównej ścieżce, choć i wtedy musisz się liczyć z tym, że po drodze do zlikwidowania będą polne bestie , pełzacze i krwiopijcy . Zignoruj mijane gospodarstwo, nadal kierując się na północ #2 (M3A, 2).
Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do miasta #1 (M3A, 3). Ruszaj w stronę mostu. Przy głównej bramie prowadzącej do Stewark zostaniesz zatrzymany przez strażnika Daka #2 (M3A, 4)(M3B, 1), którego warto wypytać o miejsce pobytu barona i o najważniejsze sklepy znajdujące się w Stewark.
Po znalezieniu się w mieście możesz porozmawiać z Oberżystą Ingorem w gospodzie Nad Klifem #1 (M3B, 2). Jest to opcjonalne, choć dowiedziałbyś się paru rzeczy na temat Diega. Udaj się na najwyższy poziom i porozmawiaj ze stojącym przed siedzibą barona Gornem #2 (M3B, 3), a dowiesz się, że Diego został wtrącony do lochu. Wydostanie go z celi będzie oczywiście dla Ciebie priorytetem.
Nagrody: Odblokowanie questu Diego w potrzebie, 300 punktów doświadczenia, 47 punktów doświadczenia za każdą zabitą polną bestię, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 12 punktów doświadczenia za każdego zabitego pełzacza polnego.
Diego w potrzebie
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie