Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Tak bez łuku?

1 - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Diego [Feshyr ] - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Diego [Feshyr ]

Opis przejścia: Uważaj, bo w drodze powrotnej do wioski zostaniesz zaatakowany przez nowe gobliny #1 . Po raz kolejny przywiązuj uwagę do ich silnych ataków, w odpowiednich momentach wykonując uniki. Pamiętaj też by w danym momencie atakować tylko jeden cel. Porozmawiaj z Gromarem #2 (M1, 7), który omówi Ci założenia ostatniej trzeciej próby. Korzystając z okazji możesz dokończyć wspominane wcześniej mini-śledztwo, rozmawiając z kowalem Halwenem i następnie z Knutem .

2 - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Musisz się udać na spotkanie z Ivy , która będzie na Ciebie czekała przy jednej z zachodnich bram wioski #1 (M1, 12) - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Musisz się udać na spotkanie z Ivy , która będzie na Ciebie czekała przy jednej z zachodnich bram wioski #1 (M1, 12). Po zakończonej rozmowie wybierz się na zachód, wchodząc do chatki zlokalizowanej bezpośrednio pod punktem obserwacyjnym #2 (M1, 13). Zbadaj stojak na łuki, dzięki czemu pozyskasz łuk Ivy i 99 strzał .

Nagrody: Odblokowanie questu Z łukiem i strzałą, łuk Ivy , 99 strzał , 100 punktów doświadczenia, 100 punktów doświadczenia za zdanie raportu Gromarowi, 25 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Ivy, 31 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika.

Z łukiem i strzałą

3 - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po odnalezieniu łuku Ivy [Feshyr ] - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po odnalezieniu łuku Ivy [Feshyr ]

Opis przejścia: Wybierz z inwentarza łuk (klawisz 2) i ruszaj na polowanie. Za każdym razem gdy zauważysz jelenia wyceluj w zwierzę, przytrzymując lewy przycisk myszy w celu napięcia cięciwy #1 . Jeden celny strzał powinien załatwić sprawę. Zauważ, że automatycznie otrzymasz poroże , przy czym możesz dodatkowo zbadać ciało zwierzęcia #2 , zabierając żylaste mięso .

4 - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
W celu zaliczenia tego zadania musisz zabić trzy jelenie , choć nic nie stoi na przeszkodzie żeby zlikwidować ich więcej - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

W celu zaliczenia tego zadania musisz zabić trzy jelenie , choć nic nie stoi na przeszkodzie żeby zlikwidować ich więcej. Uważaj jednocześnie na krążące po okolicy grupki goblinów-wojowników #1 . Do ich eliminacji również możesz wykorzystywać łuk, celując w gobliny i jednocześnie się od nich oddalając. Po zebraniu wystarczającej liczby poroży powróć do Gromara #2 (M1, 14). Otrzymasz jego błogosławieństwo, ale będziesz jeszcze potrzebował pierścionka zaręczynowego.

Nagrody: Odblokowanie questu Dla Ivy, Odblokowanie questu Pradawne relikwie, talizman szczęścia Gromara , 50 punktów doświadczenia, 31 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika.

Dla Ivy

5 - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Gromar [Feshyr ] - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Gromar [Feshyr ]

Opis przejścia: Musisz porozmawiać z kowalem Halwenem , którego spotkasz przy wyjściu z tej chatki #1 (M1, 7). Dowiesz się, iż Orruk odnalazł niedawno bursztyn i musisz przekonać go do tego żeby Ci go oddał #2 . Od Orruka (M1, 15) otrzymasz quest Grzyby dla pana i dopiero po jego zaliczeniu i otrzymaniu bursztynu powróć do Halwena (M1, 18). Przygotuje on dla Ciebie bransoletę zaręczynową .

Nagrody: Odblokowanie questu Dowód miłości, bransoleta zaręczynowa , 100 punktów doświadczenia.

Grzyby dla pana

6 - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Orruk [Feshyr ] - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Orruk [Feshyr ]

Opis przejścia: Po odbyciu rozmowy z Orrukiem i otrzymaniu tego questu udaj się na polanę, na której polowałeś niedawno na jelenie. Odszukaj tu wejście do jaskiń #1 (M1, 16). Zbliż się do kratki #2 i skorzystaj z pozyskanego niedawno klucza , dzięki czemu będziesz mógł wejść do środka.

7 - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Podczas eksploracji jaskiń będziesz musiał zebrać 6 oznaczonych na Twojej mapie niebieskich muchomorów #1 - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Podczas eksploracji jaskiń będziesz musiał zebrać 6 oznaczonych na Twojej mapie niebieskich muchomorów #1 . W jaskiniach znajdują się gobliny i do ich pokonywania warto wykorzystywać broń białą #2 .

8 - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Radzę się po drodze starannie rozglądać - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Radzę się po drodze starannie rozglądać. Możesz odnaleźć kilka skrzyń ze skarbami, jak również przepis na pieczone mięso #1 . W dalszej części jaskiń zamiast goblinów zaczną się pojawiać chore kretoszczury , przy czym ich eliminowanie będzie jeszcze prostsze #2 .

9 - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po zebraniu wszystkich sześciu muchomorów odszukaj pobliskie wyjście z jaskiń #1 (M1, 17) - Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po zebraniu wszystkich sześciu muchomorów odszukaj pobliskie wyjście z jaskiń #1 (M1, 17). Zeskocz śmiało na dół i powróć z grzybkami do stojącego przy bramie Orruka #2 (M1, 12), od którego otrzymasz bursztyn . Dopiero teraz możesz dokończyć quest Dla Ivy.

Nagrody: 100 punktów doświadczenia, bursztyn , 31 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 28 punktów doświadczenia za każdego zabitego kretoszczura.