Południowe Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Przepołowiona Dziewica
Zleceniodawca: Diego [Południowe Stewark ]
Opis przejścia: Quest ten otrzymasz automatycznie po ukończeniu ostatniej misji na wyspie Feshyr - Koniec szkodników. Zacznij od odbycia krótkiej rozmowy ze stojącym na brzegu (M2A, 1) Diegiem #1 , a następnie ruszaj w stronę położonej na wzgórzu gospody Przepołowiona Dziewica #2 (M2A, 2). Uważaj, bo po drodze możesz wpaść na gobliny i krwiopijców . W trakcie walk z owadami wykonuj częste przewroty, unikając w ten sposób wypuszczanego przez nie jadu.
Jeżeli wybierzesz główne wejście do gospody prowadzące przez kładkę to zostaniesz zatrzymany przez Grengara #1 . Jeżeli nie chcesz z nim rozmawiać odszukaj tylne wejście, prowadzące przez kuchnię. Skieruj się do wnętrza gospody. Tu należy porozmawiać z Murdrą #2 (M2A, 3), wypytując ją o miejsce pobytu Daranisa i sprzedając jej niepotrzebne towary pozyskane jeszcze podczas pobytu na wyspie Feshyr.
W celu dotarcia do pokoju wynajmowanego przez Daranisa musisz skierować się na piętro #1 . Przejdź przez korytarz, a po znalezieniu się na zewnętrznych balkonikach wejdź do pierwszego pomieszczenia po prawej stronie #2 . Porozmawiaj tu z Daranisem (M2A, 4). Po zakończonej rozmowie podnieś ze stołu dwa zwoje , aktywując questy związane z odnajdywaniem sekretów (Posążki lorda Dominique'a i Kosiarz Nienawiści). Zbadaj też zawartość pobliskiej skrzyni.
Nagrody: Odblokowanie questu Nowi przyjaciele, nowi wrogowie, 250 punktów doświadczenia, 43 punkty doświadczenia za każdego zabitego goblina, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę.
Nowi przyjaciele, nowi wrogowie
Zleceniodawca: Daranis [Południowe Stewark - Przepołowiona Dziewica ]
Opis przejścia: Głównym założeniem tego questu jest przedostanie się do obozu bandytów, w którym znajdują się Dartan i jego ludzie. Obóz znajduje się na północ od gospody Przepołowiona Dziewica (M2A, 5). Przebywające w nim osoby blokują dostępu do mostu do północnego Stewark, przez co ich eliminacja będzie konieczna do odblokowania nowych obszarów wyspy.
Można to uczynić na dwa sposoby, a mianowicie otruć wartowników pilnujących wejścia do obozu lub poznać tajne hasło. Lista questów dla każdego z wariantów znajduje się poniżej.
WARIANT 1 - Otrucie strażników:
Jeżeli masz zamiar otruć wartowników pilnujących bramy do obozu bandytów musisz wykonywać kolejno questy:
Dwa antałki miodu
Dwa antałki miodu II
Żelaźniaki
Mikstura Murdry
WARIANT 2 - Poznanie hasła do bramy:
Jeżeli masz zamiar przechytrzyć wartowników pilnujących bramy poprzez podanie im prawidłowego hasła musisz wykonywać kolejno questy:
Zaginiona noga
Wypłata
Noga na wymianę
Niezależnie od wybranego rozwiązania znajdziesz się w północnym Stewark (M2A, 19) i po rozmowie z kupcem Elganem uaktywnisz nowy główny quest - Droga do Stewark.
Dwa antałki miodu
Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie