Arcania Gothic 4: Srebrowód (3) Zadania poboczne
Aktualizacja:
Stawucha
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Semele [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ]
Opis przejścia: Okazja do wykonania tego zadania pojawi się dopiero po odbyciu rozmowy z kasztelanem Gilthorem i tym samym zakończeniu głównego questu Zbyt wiele honoru. Semele odnajdziesz na zamkowym dziedzińcu #1 (M4, 11) i zostaniesz przez nią poproszony o pozyskanie tytułowej stawuchy. Wyjdź z zamku i skieruj się na południe. Przejdź przez most pilnowany przez dwóch wartowników #2 (M4, 12) dzięki czemu znajdziesz się w środkowym Srebrowodzie (M5, 1).
![]() | ![]() |
Kieruj się tu cały czas na południe #1 (M5, 2), gdyż musisz przejść przez środkowy Srebrowód w celu dotarcia do jego południowej części. Po drodze weźmiesz oczywiście udział w licznych walkach z orkami , topielcami , krwiopijcami oraz osami jeziornymi . Docelowo musisz dotrzeć do drewnianego mostku prowadzącego do południowego Srebrowodu #2 (M5, 3).
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w południowym Srebrowodzie (M6, 1) nadal kieruj się na południe, mijając po drodze chatkę Meloga #1 (M6, 2). Musisz się pilnować, bo po okolicy krążą gobliny , czarne wilki oraz dziki . Docelowo należy dotrzeć do niewielkiego stawu, przy którym do zlikwidowania będzie trzech topielców #2 (M6, 3).
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu potworów dokładnie zbadaj okolice stawu, a odnajdziesz trzy stawuchy #1 . Z obiektami tymi możesz już powrócić do zamku Srebrowód i przekazać zielsko Semele #2 (M4, 11).
Nagrody: Alchemiczna receptura wzmocnienia słabej mikstury leczniczej , 600 punktów doświadczenia, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego orka, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 62 punkty doświadczenia za każdą zabitą osę jeziorną, 82 punkty doświadczenia za każdego zabitego polnego grabieżcę, 89 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza.
Ciemne sprawki
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Welgard [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ]
Opis przejścia: Okazja do wykonania tego zadania pojawi się dopiero po odbyciu rozmowy z kasztelanem Gilthorem i tym samym zakończeniu głównego questu Zbyt wiele honoru. Welgarda odnajdziesz na zamkowym dziedzińcu #1 (M4, 11) i zostaniesz przez niego poproszony o znalezienie jego szkicownika. Wyjdź z zamku i skieruj się na południe. Przejdź przez most pilnowany przez dwóch wartowników #2 (M4, 12), dzięki czemu znajdziesz się w środkowym Srebrowodzie (M5, 1).
![]() | ![]() |
Kieruj się początkowo na południe, lecz przy pierwszej możliwej okazji skręć na południowy-wschód #1 (M5, 4). Uważaj na napotykane po drodze grupy orków , jak również na topielców , polnych grabieżców , krwiopijców i osy jeziorne . Docelowo musisz dotrzeć do wieży strażniczej, o której wspomniał Welgard #2 (M5, 5).
![]() | ![]() |
Po zbliżeniu się do wieży automatycznie zainicjowana zostanie cut-scenka z rozmowy z Shurakiem . Musisz pokonać tego orka w bezpośredniej walce #1 , z czym nie powinno być dużego problemu. Pamiętaj jedynie o unikaniu jego silniejszych ataków. Po wygranym pojedynku otrzymasz szkicownik Welgarda , który będziesz mógł zwrócić jego właścicielowi #2 (M4, 11).
Nagrody: Sekrety kuźni: Miecz maga bitewnego , karwasze dzikich ostępów , 300 punktów doświadczenia, 300 punktów doświadczenia za wyzwanie Shuraka na pojedynek, 600 punktów doświadczenia za pokonanie Shuraka, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego orka, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 62 punkty doświadczenia za każdą zabitą osę jeziorną, 82 punkty doświadczenia za każdego zabitego polnego grabieżcę.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (3) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapa Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Thorniara Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
Szaku szaku do ataku ;)
A co do poradnika to fajny - szkoda że nie ogólno-dostępny i absolutnie nie potrzebny do tak liniowej gry. Absolutnie nie sposób się zgubić czy pominąć jakiegoś zadania. Gram od kilku dni i powoli kończę
. Poradnik może się przydać jak ktoś szuka wszystkich posągów Inossa, Hefajsosa i Domestosa (a swoją drogą co daje ich znalezienie oprócz - prawdopodobnie XP ?).
PS: Okazuje się że teraz poradnik jest do przejrzenia cały :)
Wcześniej tego nie było :P
lol dwóch SZAKÓW :D btw nareszcie sie ukazał poradniczek :D
[1] Mój nick! Dobrze, że chociaż nie pisałeś 'pierwszy', być może będziesz jeszcze na tyle godny, aby móc korzystać z tego nicku rzecz jasna tylko z numerkiem. Szakinsyn może być tylko jeden, ale myślę że przymknę oko na ten przypadek.
Kawał Dobrej Roboty z tym poradnikiem. Prawdziwie profesjonalna, rzemieślnicza robota. Gratulacje i owacje :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Semele [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ] - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1043/490509015.jpg)







![Zleceniodawca: Welgard [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ] - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1043/490509140.jpg)




