Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

1 - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
W jaskiniach przebywają już wrogowie i będą to orkowie #1 - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

W jaskiniach przebywają już wrogowie i będą to orkowie #1 . W miarę możliwości unikaj ich ataków. Większość orków używa wielkich młotów, w rezultacie czego nawet słabsze uderzenie może odebrać Ci dużo punktów zdrowia. Pamiętaj też o tym żeby najpierw zajmować się szamanami. W dalszej części jaskiń oprócz orków pojawią się też zębacze #2 i w tym przypadku nie możesz pozwolić na to by bestie Cię otoczyły.

2 - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zignoruj mijany po drodze korytarz biegnący na północny-wschód, chyba że zależy Ci na zdobyciu wszystkich skarbów - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zignoruj mijany po drodze korytarz biegnący na północny-wschód, chyba że zależy Ci na zdobyciu wszystkich skarbów. Kieruj się na północ #1 , likwidując kolejne duże grupki orków . Nie przesuwaj się nigdy zbytnio do przodu, dzięki czemu w danym momencie nie będziesz musiał walczyć z więcej niż jedną grupą. Pilnuj się, bo wkrótce do pokonania będzie mini-boss - wódz Var'Mok #2 . Najpierw zajmij się towarzyszącymi mu zębaczami , a w trakcie pojedynku z samym bossem wykonuj częste przewroty i wyprowadzaj szybkie ataki.

3 - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Będziesz się teraz przemieszczał na wschód - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Będziesz się teraz przemieszczał na wschód. Zachowaj ostrożność w pobliżu sali z ołtarzem #1 , bo wpadniesz tu zapewne na kilku szamanów . Następnie skręcisz na południe #2 . Tu wrogów będzie już nieco mniej, choć mimo wszystko należy do każdej potyczki podchodzić z dużą rozwagą.

4 - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Głównym bossem tej lokacji będzie Wielki Szaman UrTrush #1 - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Głównym bossem tej lokacji będzie Wielki Szaman Ur'Trush #1 . Dobrze byłoby zaatakować go z odległości, a po zwróceniu na siebie jego uwagi w pierwszej kolejności pozbyć się towarzyszących mu "zwykłych" szamanów . Po wygranej bitwie wybierz tunel prowadzący na południe #2 .

5 - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Wkrótce powinieneś dotrzeć do pomieszczenia, w którym spotkasz Xeshę #1 - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Wkrótce powinieneś dotrzeć do pomieszczenia, w którym spotkasz Xeshę #1 . Nie musisz walczyć z tą istotą, gdyż na jej miejsce pojawią się zwykli orkowie #2 . Z racji niewielkich rozmiarów tego pomieszczenia warto rozważyć wycofanie się do jednej z poprzednich jaskiń.

6 - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po wygranej bitwie odszukaj więzionego w tym miejscu Lestera #1 , którego musisz uwolnić - Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po wygranej bitwie odszukaj więzionego w tym miejscu Lestera #1 , którego musisz uwolnić. W trakcie rozmowy z Lesterem powołaj się na Diega, a dowiesz się, że mnisi z pobliskiego klasztoru znają drogę do świątyni. W celu odblokowania sobie wyjścia z jaskiń musisz wejść w interakcję z pobliskim posągiem #2 .

Nagrody: Odblokowanie questu Klasztor na klifie, 1000 punktów doświadczenia, 800 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Miltenem, 500 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Xeshą, 1150 punktów doświadczenia za uwolnienie Lestera, 137 punktów doświadczenia za każdego zabitego węża błotnego, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 116 punktów doświadczenia za każdego zabitego orka, 126 punktów doświadczenia za każdego zabitego zębacza, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego strażnika bożka, 600 punktów doświadczenia za zabitego wodza Var'Moka, 600 punktów doświadczenia za zabitego wielkiego szamana Ur'Trusha.