Finał (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Xardas
Zleceniodawca: automatycznie po skorzystaniu z teleportu [Wieża Xardasa ]
Opis przejścia: Quest ten jest bardzo krótki (M13, 1). Ruszaj prosto #1 , a po kilku chwilach dotrzesz do wieży. Porozmawiaj tu z Xardasem #2 (M13, 2). Doprowadzi to do uaktywnienia nowego głównego questu, a ponadto dowiesz się o ataku na klasztor i konieczności dostarczenia Pieczęci Bogini.
Nagrody: Odblokowanie questu Ukryta pieczara, Pieczęć Bogini , 2000 punktów doświadczenia.
Ukryta pieczara
Zleceniodawca: Xardas [Wieża Xardasa ]
Opis przejścia: Korzystając z okazji dobrze byłoby rozejrzeć się po wieży Xardasa, gdyż odnajdziesz tu mnóstwo planów #1 oraz skrzyń z bardzo cennymi skarbami. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy do kontynuacji misji, wyjdź z wieży i wybierz ścieżkę prowadzącą na dół #2 (M13, 3).
Po znalezieniu się na samym dole możesz przeskakiwać na kolejne półki, ale kontakt z niebieską mgiełką nie oznaczałby żadnych ubytków energii. Docelowo musisz przedostać się do wejścia do jaskini (jest to obszar nazwany Zoldren) #1 (M13, 4). Na pierwszych wrogów wpadniesz dopiero po dotarciu większego pomieszczenia #2 (M13, 5) i będą to różne odmiany ognistych szkieletów .
Zignoruj południowe przejście, gdyż znajdują się tam zamknięte drzwi i dla odmiany wybierz się na północny-zachód (M13, 6). Uważaj, bo już wkrótce wpadniesz na ognistego golema #1 . Stwory te są bardziej wytrzymałe od napotykanych do tej pory golemów, tak więc upewnij się, że korzystasz z najlepszego dostępnego ekwipunku. Po zlikwidowaniu golema wybierz północny korytarz #2 (M13, 7), gdyż tylko w taki sposób dotrzesz do potwora w posiadaniu klucza.
Docelowo powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym będziesz mógł zeskoczyć na niższy poziom #1 . Rozpraw się tu z nowymi szkieletami . Zachodniej jaskini nie musisz sprawdzać, choć znalazłbyś tam jeden z sekretów. W celu kontynuowania misji wybierz się na południowy-wschód #2 (M13, 8).
Uważaj, bo już wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym przebywa władca demonów (M13, 9). Bestię tę dobrze byłoby sprowokować z odległości #1 , dzięki czemu w trakcie właściwej bitwy #2 nie będą Ci przeszkadzały żadne szkielety . Zauważ, że pozbycie się władcy demonów doprowadziło do pozyskania klucza .
Ruszaj na południe. Uważaj, bo w okolicy czają się nowe ogniste golemy , jak również kapłani ognia #1 . W pierwszej kolejności zajmuj się oczywiście magami, uważając jednocześnie na ciskane przez golemy głazy. Po zlikwidowaniu wszystkich potworów zeskocz na dół. Dobrze byłoby zbadać jaskinię na południowy-wschód stąd #2 (M13, 10), gdyż znajdują się tam nowe plany, jak również surowce potrzebne do stworzenia najpotężniejszych przedmiotów.
Musisz teraz powróć z pozyskanym niedawno kluczem do zablokowanego przejścia (M13, 11). W tym celu wybierz tunel prowadzący na północny-zachód #1 , a następnie skręć na południe #2 . Użyj klucza do otwarcia kamiennych drzwi i przystąp do eksploracji nowej części podziemnego kompleksu.