Prolog - Mapa | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Prolog
Mapa
1. Miejsce rozpoczęcia gry
2. Miejsce pobytu Gromara (główny quest Ostre słowa).
3. Most przy północnym wyjściu z wioski i miejsce pobytu Knuta (główny quest Polowanie na kretoszczury).
4. Grupki spalonych kretoszczurów (główny quest Polowanie na kretoszczury).
5. Miejsce pobytu Knuta (końcówka głównego questu Polowanie na kretoszczury).
6. Wejście do jaskiń (główny quest Grobowiec Melgana).
7. Miejsce pobytu Gromara (końcówka głównego questu Grobowiec Melgana, główny quest Tak bez łuku?). W dalszej części gry będzie tu stał Halwen (główny quest Dla Ivy).
8. Północno-zachodnia w zachodniej części wioski.
9. Miejsce pobytu Diega (główny quest Przemytnik w lesie).
10. Grupa goblinów (główny quest Przemytnik w lesie).
11. Miejsce pobytu Diega (końcówka głównego questu Przemytnik w lesie). Dróżka prowadząca do kryjówki Diega.
12. Południowo-zachodnia brama wioski i miejsce pobytu Ivy (główny quest Tak bez łuku?). W dalszej fazie gry będzie tu stał Orruk (końcówka głównego questu Grzyby dla pana).
13. Punkt obserwacyjny i miejsce odnalezienia łuku (główny quest Tak bez łuku?).
14. Miejsce pobytu Gromara (końcówka głównego questu Z łukiem i strzałą).
15. Miejsce pobytu Orruka (główny quest Grzyby dla pana).
16. Wejście do jaskiń (główny quest Grzyby dla pana).
17. Wyjście z jaskiń (główny quest Grzyby dla pana).
18. Miejsce pobytu Halwena (końcówka głównego questu Dla Ivy).
19. Miejsce pobytu Ivy (główny quest Dowód miłości).
20. Miejsce pojawienia się Knuta (główny quest Zazdrosny rolnik).
21. Wejście do kryjówki Diega (główny quest Niespokojny duch).
22. Wyjście z jaskiń (główny quest Wiedźma z lasu).
23. Jaskinia (główny quest Wiedźma z lasu).
24. Chatka wiedźmy (główny quest Wiedźma z lasu).