Południowe Stewark (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Zaginiona noga
Zleceniodawca: Lorn [Południowe Stewark - Wieża strażnicza ]
Opis przejścia: Udaj się do wieży strażniczej (M2A, 10), położonej na południowy-zachód od gospody. Wieża znajduje się na wzgórzu #1 , tak więc z jej odnalezieniem nie powinno być dużych problemów. Po znalezieniu się w środku porozmawiaj z Rauterem . Skorzystaj następnie ze schodów prowadzących na szczyt wieży i odszukaj tu Lorna #2 .
Drewniana noga znajduje się w skrzyni pilnowanej przez gobliny i by do niej dotrzeć będziesz musiał zbadać praktycznie całą wschodnią część Południowego Stewark. Powróć w okolice gospody i wybierz drogę prowadzącą na wschodnie wzgórze #1 (M2A, 11). Uważaj na napotykane po drodze dziki . Przytrafi Ci się też okazja do wypełnienia pobocznego questu dla Ulfricha #2 (M2A, 12).
Kieruj się teraz na południe, likwidując napotykane gobliny . Po dotarciu do rozwidlenia dróg (M2A, 13) zajmij się grupką pod dowództwem szamana #1 , w pierwszej kolejności zabijając właśnie goblina z magicznymi zdolnościami. Kieruj się teraz na północny-zachód (M2A, 14) (musisz się poruszać zgodnie z ruchem wskazówek zegara) #2 .
Docelowo musisz dotrzeć do większego obozowiska goblinów #1 , znajdującego się na południowy-wschód od gospody. Także i w tym przypadku zacznij od zlikwidowania szamana, choć uważaj też na mogących Cię atakować z dystansu łowców. Po wygranej bitwie odszukaj skrzynię (M2A, 15) znajdującą się tuż przy klifie #2 , w której ukryto między innymi drewnianą nogę .
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie