Północne Stewark (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Prawdziwi winowajcy
Zleceniodawca: Winstan [Północne Stewark - Miasto Stewark ]
Opis przejścia: Pamiętaj o tym żeby na koniec rozmowy z Winstanem wybrać pierwszą opcję dialogową - Dość już tego - nie ciekawią mnie twoje bajeczki! Gadaj, gdzie jest Mermund albo źle skończysz #1 . Doprowadzisz w ten sposób do walki z Winstanem #2 . Wykonuj częste uniki, dzięki czemu nie stracisz tu dużo punktów zdrowia. Musisz doprowadzić do całkowitego wyczerpania paska zdrowia przeciwnika.
Z nowej rozmowy z Winstanem dowiesz się, że Mermund jest przetrzymywany w obozie buntowników. Opuść więc Stewark, kierując się na wschód (M3A, 5), a konkretnie w stronę gospodarstwa Ogtara #1 . Uważaj, bo po drodze będziesz atakowany przez polne bestie , ścierwojady oraz pełzacze polne . Nie daj się potworom otoczyć i nie zapominaj o częstym wykonywaniu przewrotów. Po minięciu budynku gospodarstwa Ogtara skręć na północny-wschód i wybierz leśną dróżkę prowadzącą do pobliskiej jaskini #2 (M3A, 6).
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie