Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

W szponach orków

Zleceniodawca: Kasztelan Gilthor [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ]

Opis przejścia: Quest ten otrzymasz równolegle z zadaniem Orkowie ze Srebrowodu. Pozostanie on w Twoim dzienniku tak długo aż zaliczysz wszystkie zadania związane z dotarciem do miejsca, w którym przetrzymywany jest lord Gawaan . Konkretnie mowa tu o questach:

- Orkowie ze Srebrowodu

- Poszukiwacze dusz

- Szkarawuda!

- Ja wódz, ty nie!

- Ja wódz, ty nie! II

Po otwarciu drzwi prowadzących do więzienia zlokalizowanego w jaskiniach orków (M5, 6) porozmawiaj z lordem Gawaanem , a zostaniesz przez niego poproszony o zlikwidowanie pozostających przy życiu podwładnych Erhaga, aktywując tym samym nowy główny quest - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po otwarciu drzwi prowadzących do więzienia zlokalizowanego w jaskiniach orków (M5, 6) porozmawiaj z lordem Gawaanem , a zostaniesz przez niego poproszony o zlikwidowanie pozostających przy życiu podwładnych Erhaga, aktywując tym samym nowy główny quest.

Nagrody: Odblokowanie questu Sługusy Erhaga, 200 punktów doświadczenia.

Orkowie ze Srebrowodu

1 - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Kasztelan Gilthor [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ] - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Kasztelan Gilthor [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ]

Opis przejścia: Opuść teren zamku Srebrowód. Zejdź na dół i przy pierwszej możliwej okazji skręć w lewo #1 (M4, 14). Musisz teraz podążać tą ścieżką na południe aż dotrzesz do dwóch gwardzistów stojących przy moście #2 (M4, 15)(M5, 1). Podaj Pipowi poznane niedawno hasło, dzięki czemu będziesz mógł przejść do środkowego Srebrowodu.

2 - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Kieruj się tu początkowo na południe, a następnie skręć na południowy-wschód #1 (M5, 2) - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Kieruj się tu początkowo na południe, a następnie skręć na południowy-wschód #1 (M5, 2). Uważaj na mijane po drodze grupki orków , z którymi będziesz się mógł rozprawiać #2 . Podobnie jak w przypadku goblinów, pamiętaj o atakowaniu w pierwszej kolejności tych przeciwników, którzy stanowią dla Ciebie większe zagrożenie. Możesz też zostać po drodze zaatakowany przez inne potwory, a mianowicie przez topielców , polnych grabieżców , krwiopijców oraz osy jeziorne .

3 - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Omiń wieżę (M5, 3) związaną z jednym z pobocznych questów i kieruj się w stronę widocznego w oddali wejścia do jaskiń orków #1 (M5, 4) - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Omiń wieżę (M5, 3) związaną z jednym z pobocznych questów i kieruj się w stronę widocznego w oddali wejścia do jaskiń orków #1 (M5, 4). Musisz tu porozmawiać z Ogboshem . Z rozmowy dowiesz się #2 , że do środka zostaniesz wpuszczony dopiero po dostarczeniu mu gorzały (szkarawuda). Gra jednocześnie doda do Twojego dziennika dwa nowe questy - Poszukiwacze dusz i Szkarawuda.

Nagrody: Odblokowanie questu Poszukiwacze dusz, odblokowanie questu Szkarawuda, 400 punktów doświadczenia, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego orka, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 62 punkty doświadczenia za każdą zabitą osę jeziorną, 82 punkty doświadczenia za każdego zabitego polnego grabieżcę.

Poszukiwacze dusz

4 - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Ogbosh [Środkowy Srebrowód ] - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Ogbosh [Środkowy Srebrowód ]

Opis przejścia: W celu posunięcia akcji do przodu musisz odnaleźć szamana Meloga, a to oznacza konieczność odbycia podróży do południowego Srebrowodu. Nie trzeba pozostawać na ścieżce, choć wybierając podróż przez pola musisz się liczyć z atakami orków , czarnych wilków , krwiopijców , os jeziornych oraz polnych grabieżców . Odszukaj most prowadzący do południowego Srebrowodu #1 (M5, 5). Uważaj, bo po drugiej stronie (M6, 1) zostaniesz zaatakowany przez gobliny (atakuj szamanów!) #2 oraz nowych topielców .

5 - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Chatka szamana znajduje się na południowy-zachód od mostu #1 (M6, 2) - Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Chatka szamana znajduje się na południowy-zachód od mostu #1 (M6, 2). Melog poprosi Cię o odnalezienie dla niego Irrigha, zanim zechce przygotować dla Ciebie szkarawudę. Korzystając z okazji możesz też porozmawiać z Lesterem , choć nie jest to obowiązkowe. Wyjdź z chatki szamana i wybierz ścieżkę prowadzącą na zachód #2 (M6, 3).