Proving Ground | Dostępne placówki (Facilities) | XCOM 2 poradnik XCOM 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Proving Ground
Proving Ground to jedna z najważniejszych placówek w grze. Pozwala ona na opracowywanie zaawansowanych projektów, które odblokowują nowe elementy uzbrojenia dla żołnierzy - bronie, pancerze, nowe rodzaje granatów, czy amunicji. Oprócz tego budynek ten wymagany jest do opracowywania przedmiotów ważnych ze względu na fabułę, jak Skulljack.
Placówka ta powinna być jedną z pierwszych, które wzniesiesz - pamiętaj jedynie, że posiadanie dostępnych kontaktów (za sprawą Resistance Comms) to sprawa priorytetowa i zdecyduj się na wzniesienie Proving Ground tylko wtedy, gdy będziesz mieć wolne kontakty.
Opis placówki
Wymagania | Koszt | Co daje? | Ulepszenia i wpływ personelu |
Advent Officer Autopsy | 125x Supplies 3x Power Budowa trwa 7 dni. Miesięczny koszt utrzymania to 25x Supplies. | - Możliwość opracowywania zaawansowanych projektów, które odblokowują nowe element uzbrojenia dla żołnierzy - Placówka wymaga do wytworzenia kilku przedmiotów fabularnych (Skulljack, Skullmining) | Personel: technik, zwiększa efektywność placówki, skracając czas potrzebny na ukończenie badań o 50%. |
Dostępne projekty
Nazwa | Wymagania | Koszt | Efekt (odblokowuje) |
Bluescreen Protocol | ADVENT Mec Breakdown (badanie) | 1x Elerium Core | Przedmioty: - EMP Grenade - Bluescreen Rounds |
E.X.O. Suit | Plated Armor (badanie) | 1x Advent Trooper Corpse 1x Elerium Core 3x Alien Alloy 3x Elerium Crystal | Przedmioty: - E.X.O. Suit Badania / projekty: - Experiemtal Heavy Weapon |
Spider Suit | Plated Armor (badanie) | 1x Advent Stun Lancer Corpse 1x Elerium Core 3x Alien Alloy 3x Elerium Crystal | Przedmioty: - Spider Suit |
Wraith Suit | Plated Armor (badanie) | 50x Supplies 1x Elerium Core 10 Alien Alloy 5 Elerium Crystal | Przedmioty: - Wraith Suit |
W.A.R. Suit | Plated Armor (badanie) | 50x Supplies 1x Elerium Core 10 Alien Alloy 5x Elerium Crystal | Przedmioty: - W.A.R. Suit Badania: - Experimental Powered Weapon |
Experimental Ammo | brak | 1x Elerium Core | Każdorazowo jeden z przedmiotów: - A.P. Rounds - Dragon Rounds - Talon Rounds - Tracer Rounds - Venom Rounds |
Experimental Grenade | brak | 1x Elerium Core | Każdorazowo jeden z przedmiotów: - Acid Grenade - Gas Grenade - Incendiary Grenade - Acid Bomb - Gas Bomb - Incendiary Bomb |
Experimental Armor | ADVENT Shieldbreaker Autopsy (badanie) | 1x Elerium Core | Każdorazowo jeden z przedmiotów: - Stasis Vest - Hazmat Vest - Plated Vest |
Experimental Heavy Weapon | E.X.O. Suit (projekt) | 1x Elerium Core | Każdorazowo jeden z przedmiotów: - Flamethrower - Shredder Gun |
Experimental Powered Weapon | W.A.R. Suit (projekt) | 1x Elerium Core 50x Supplies | Każdorazowo jeden z przedmiotów: - Hellfire Projector - Blaster Launcher - Plasma Blaster - Shredstorm Cannon |
Flashbang Grenade | Ukończenie pierwszej misji po samouczku | 35x Supplies | Przedmioty: - Flashbang Grenade |
Smoke Grenade | Ukończenie pierwszej misji po samouczku | 35x Supplies | Przedmioty: - Smoke Grenade |
Plasma Grenade | Muton Autopsy (badanie) | 38x Supplies 1x Elerium Core 3x Alien Alloy 3x Elerium Crystal | Przedmioty: - Plasma Grenade |
Medikit | Ukończenie pierwszej misji po samouczku | 35x Supplies | Przedmioty: - Medikit |
Battlefield Medicine | Viper Autopsy (badanie) | 50x Supplies 1x Elerium Core 2x Viper Corpse | Przedmioty: - Nanomedikit |
Advanced Explosives | Plasma Grenade (projekt) | 50x Supplies 1x Elerium Core 5x Alien Alloy 5x Elerium Crystal | Przedmioty: - Smoke Bomb - EMP Bomb - Incendiary Bomb - Gas Bomb - Acid Bomb |
Skulljack | brak | 50x Supplies | Przedmioty: - Skulljack Badania / projekty: - Skullmining |
Skullmining | Skulljack (projekt) | 75x Supplies 1x Elerium Core | brak |