Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM 2 - poradnik do gry

XCOM 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Badania ogólne | Opracowywanie nowej technologii | XCOM 2 poradnik XCOM 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Badania ogólne

Podobnie jak w poprzedniej części, w XCOM 2 gracz ma możliwość prowadzenia badań, które odblokowują kolejne doświadczenia, bronie, pancerze i inne elementy ekwipunku. Bez umiejętnego doboru badań spośród dziesiątek dostępnych, bardzo szybko może okazać się, że wrogowie są zbyt silni dla twoich nieodpowiednio wyposażonych żołnierzy i dalsza gra stanie się po prostu niemożliwa.

Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą wszystkie dostępne w grze badania - odblokowane przez nią projekty znajdziesz w kolejnym rozdziale.

Nazwa

Koszt

Skutek

Wymagania

Modular Weapons

brak

Nowe badania:

- Magnetic Weapons

brak

Hybrid Materials

brak

Nowe badania:

- Plated Armor

Nowy przedmiot:

- Nanoscale Vest

brak

Alien Biotech

brak

Możliwość prowadzenia autopsji wrogów.

brak

Resistance Communications

brak

Nowe badanie:

- Resistance Radio

Nowa placówka:

- Resistance Comms

Ukończenie misji Guerilla Ops

Resistance Radio

brak

Możliwość budowy Przekaźników Radiowych na mapie świata.

Resistance Communications

Magnetic Weapons

brak

Nowe badania:

- Gauss Weapons

Nowy przedmiot:

- Mag Pistol

- Magnetic Rifle

- Shard Gun

Modular Weapons

Psionics

5x Elerium Crystals

Nowa placówka:

- Psi Lab

Nowy przedmiot:

- Advanced Psi Amp

Sectoid Autopsy

Plated Armor

10x Alien Alloys

Nowe badania:

- Elerium

Nowy przedmiot:

- Predator Armor

Nowy projekt:

- E.X.O. Suit

- Spider Suit

Hybrid Materials

Gauss Weapons

brak

Nowe badania:

- Elerium

Nowy przedmiot:

- Mag Cannon

- Gauss Rifle

Magnetic Weapons

Elerium

20x Elerium Crystals

Nowe badania:

- Powered Armor

- Plasma Rifle

Nowe ulepszenie:

- Elerium Conduit (placówka Power Relay)

Plated Armor

Powered Armor

20x Alien Alloys

5x Elerium Crystal

Nowy przedmiot:

- Warden Armor

Nowy projekt:

- Wraith Suit

- W.A.R. Suit

Elerium

Plasma Rifle

10x Alien Alloys

10x Elerium Crystals

Nowe badania:

- Beam Cannon

- Plasma Lance

- Storm Gun

Elerium

Plasma Lance

5x Alien Alloys

5x Elerium Crystals

Nowy przedmiot:

- Plasma Lance

Plasma Rifle

Storm Gun

10x Alien Alloys

Nowy przedmiot:

- Storm Gun

Plasma Rifle

Beam Cannon

5x Alien Alloys

5x Elerium Crystals

Nowy przedmiot:

- Beam Cannon

Plasma Rifle

Alien Encryption

brak

Nowa placówka:

- Shadow Chamber

Przedmiot: Codex Brain

Facility Lead

brak

+50 zasobów wywiadu

Odkryta losowa Placówka Obcych.

Wyrzucane z wrogów

Advent Datapad Decryption

brak

Dodatkowe zasoby wywiadu.

Wyrzucane z wrogów

Alien Data Cache Decryption

brak

Dodatkowe zasoby wywiadu.

Wyrzucane z wrogów

Wyjaśnienie

Pamiętaj o kilku rzeczach:

  • Przedmioty opisane jako "nowy przedmiot" da się wytworzyć w warsztacie i wystarczy zrobić to tylko raz - żołnierze otrzymają wtedy określony przedmiot (nowy rodzaj broni, pancerz, ulepszony granat, i tak dalej).
  • Jednakże, niektóre przedmioty wytwarzane są jako pojedyncza sztuka, do wyposażenia dla jednego tylko żołnierza. Są to nowe rodzaje granatów, amunicji, a także Battle Scanner, Skulljack, Mimic Beacon, Mind Shield, Medikit.
  • Przedmioty opisane jako "nowy projekt" są dostępne z poziomu placówki "Proving Ground", a ich wytworzenie wiąże się z wytworzeniem jednej sztuki przedmiotu - a więc, na przykład, jedna zbroja W.A.R. Suit.