Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM 2 - poradnik do gry

XCOM 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Projekty - Proving Ground | Opracowywanie nowej technologii | XCOM 2 poradnik XCOM 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Projekty - Proving Ground

Projekty w placówce Proving Ground dostępne są po uprzednim zbadaniu ich w laboratorium. Wszystkie dostępne tu przedmioty są bardzo drogie do wytworzenia (z uwagi na wymagane Elerium Core, które dość ciężko pozyskać), jednak efekty jakie dają są tego warte.

W przedmioty wytworzone w tej placówce mogą zostać wyposażeni pojedynczy żołnierze - chcąc wyposażyć kilku wojaków, na przykład, w W.A.R. Suit, trzeba będzie wytworzyć odpowiednią ilość tych pancerzy.

Nazwa

Wymagania

Koszt

Efekt (odblokowuje)

Bluescreen Protocol

ADVENT Mec Breakdown (badanie)

1x Elerium Core

Przedmioty:

- EMP Grenade

- Bluescreen Rounds

E.X.O. Suit

Plated Armor (badanie)

1x Advent Trooper Corpse

1x Elerium Core

3x Alien Alloy

3x Elerium Crystal

Przedmioty:

- E.X.O. Suit

Badania / projekty:

- Experiemtal Heavy Weapon

Spider Suit

Plated Armor (badanie)

1x Advent Stun Lancer Corpse

1x Elerium Core

3x Alien Alloy

3x Elerium Crystal

Przedmioty:

- Spider Suit

Wraith Suit

Plated Armor (badanie)

50x Supplies

1x Elerium Core

10 Alien Alloy

5 Elerium Crystal

Przedmioty:

- Wraith Suit

W.A.R. Suit

Plated Armor (badanie)

50x Supplies

1x Elerium Core

10 Alien Alloy

5x Elerium Crystal

Przedmioty:

- W.A.R. Suit

Badania:

- Experimental Powered Weapon

Experimental Ammo

brak

1x Elerium Core

Każdorazowo jeden z przedmiotów:

- A.P. Rounds

- Dragon Rounds

- Talon Rounds

- Tracer Rounds

- Venom Rounds

Experimental Grenade

brak

1x Elerium Core

Każdorazowo jeden z przedmiotów:

- Acid Grenade

- Gas Grenade

- Incendiary Grenade

- Acid Bomb

- Gas Bomb

- Incendiary Bomb

Experimental Armor

ADVENT Shieldbreaker Autopsy (badanie)

1x Elerium Core

Każdorazowo jeden z przedmiotów:

- Stasis Vest

- Hazmat Vest

- Plated Vest

Experimental Heavy Weapon

E.X.O. Suit (projekt)

1x Elerium Core

Każdorazowo jeden z przedmiotów:

- Flamethrower

- Shredder Gun

Experimental Powered Weapon

W.A.R. Suit (projekt)

1x Elerium Core

50x Supplies

Każdorazowo jeden z przedmiotów:

- Hellfire Projector

- Blaster Launcher

- Plasma Blaster

- Shredstorm Cannon

Flashbang Grenade

Ukończenie pierwszej misji po samouczku

35x Supplies

Przedmioty:

- Flashbang Grenade

Smoke Grenade

Ukończenie pierwszej misji po samouczku

35x Supplies

Przedmioty:

- Smoke Grenade

Plasma Grenade

Muton Autopsy (badanie)

38x Supplies

1x Elerium Core

3x Alien Alloy

3x Elerium Crystal

Przedmioty:

- Plasma Grenade

Medikit

Ukończenie pierwszej misji po samouczku

35x Supplies

Przedmioty:

- Medikit

Battlefield Medicine

Viper Autopsy (badanie)

50x Supplies

1x Elerium Core

2x Viper Corpse

Przedmioty:

- Nanomedikit

Advanced Explosives

Plasma Grenade (projekt)

50x Supplies

1x Elerium Core

5x Alien Alloy

5x Elerium Crystal

Przedmioty:

- Smoke Bomb

- EMP Bomb

- Incendiary Bomb

- Gas Bomb

- Acid Bomb

Skulljack

brak

50x Supplies

Przedmioty:

- Skulljack

Badania / projekty:

- Skullmining

Skullmining

Skulljack (projekt)

75x Supplies

1x Elerium Core

brak

Uwaga: w przypadku przedmiotów eksperymentalnych (Experimental Ammo, Grenades, Armor i Weapon), za każde ich wytworzenie dostaniesz losowy przedmiot z puli danego projektu. Oznacza to, iż wytwarzając 5 razy Experimental Ammo, możesz dostać wszystkie 5 rodzajów amunicji, które oferuje projekt, ale możesz też otrzymać 5 razy tą samą.