Projekty - Proving Ground | Opracowywanie nowej technologii | XCOM 2 poradnik XCOM 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Projekty - Proving Ground
Projekty w placówce Proving Ground dostępne są po uprzednim zbadaniu ich w laboratorium. Wszystkie dostępne tu przedmioty są bardzo drogie do wytworzenia (z uwagi na wymagane Elerium Core, które dość ciężko pozyskać), jednak efekty jakie dają są tego warte.
W przedmioty wytworzone w tej placówce mogą zostać wyposażeni pojedynczy żołnierze - chcąc wyposażyć kilku wojaków, na przykład, w W.A.R. Suit, trzeba będzie wytworzyć odpowiednią ilość tych pancerzy.
Nazwa | Wymagania | Koszt | Efekt (odblokowuje) |
Bluescreen Protocol | ADVENT Mec Breakdown (badanie) | 1x Elerium Core | Przedmioty: - EMP Grenade - Bluescreen Rounds |
E.X.O. Suit | Plated Armor (badanie) | 1x Advent Trooper Corpse 1x Elerium Core 3x Alien Alloy 3x Elerium Crystal | Przedmioty: - E.X.O. Suit Badania / projekty: - Experiemtal Heavy Weapon |
Spider Suit | Plated Armor (badanie) | 1x Advent Stun Lancer Corpse 1x Elerium Core 3x Alien Alloy 3x Elerium Crystal | Przedmioty: - Spider Suit |
Wraith Suit | Plated Armor (badanie) | 50x Supplies 1x Elerium Core 10 Alien Alloy 5 Elerium Crystal | Przedmioty: - Wraith Suit |
W.A.R. Suit | Plated Armor (badanie) | 50x Supplies 1x Elerium Core 10 Alien Alloy 5x Elerium Crystal | Przedmioty: - W.A.R. Suit Badania: - Experimental Powered Weapon |
Experimental Ammo | brak | 1x Elerium Core | Każdorazowo jeden z przedmiotów: - A.P. Rounds - Dragon Rounds - Talon Rounds - Tracer Rounds - Venom Rounds |
Experimental Grenade | brak | 1x Elerium Core | Każdorazowo jeden z przedmiotów: - Acid Grenade - Gas Grenade - Incendiary Grenade - Acid Bomb - Gas Bomb - Incendiary Bomb |
Experimental Armor | ADVENT Shieldbreaker Autopsy (badanie) | 1x Elerium Core | Każdorazowo jeden z przedmiotów: - Stasis Vest - Hazmat Vest - Plated Vest |
Experimental Heavy Weapon | E.X.O. Suit (projekt) | 1x Elerium Core | Każdorazowo jeden z przedmiotów: - Flamethrower - Shredder Gun |
Experimental Powered Weapon | W.A.R. Suit (projekt) | 1x Elerium Core 50x Supplies | Każdorazowo jeden z przedmiotów: - Hellfire Projector - Blaster Launcher - Plasma Blaster - Shredstorm Cannon |
Flashbang Grenade | Ukończenie pierwszej misji po samouczku | 35x Supplies | Przedmioty: - Flashbang Grenade |
Smoke Grenade | Ukończenie pierwszej misji po samouczku | 35x Supplies | Przedmioty: - Smoke Grenade |
Plasma Grenade | Muton Autopsy (badanie) | 38x Supplies 1x Elerium Core 3x Alien Alloy 3x Elerium Crystal | Przedmioty: - Plasma Grenade |
Medikit | Ukończenie pierwszej misji po samouczku | 35x Supplies | Przedmioty: - Medikit |
Battlefield Medicine | Viper Autopsy (badanie) | 50x Supplies 1x Elerium Core 2x Viper Corpse | Przedmioty: - Nanomedikit |
Advanced Explosives | Plasma Grenade (projekt) | 50x Supplies 1x Elerium Core 5x Alien Alloy 5x Elerium Crystal | Przedmioty: - Smoke Bomb - EMP Bomb - Incendiary Bomb - Gas Bomb - Acid Bomb |
Skulljack | brak | 50x Supplies | Przedmioty: - Skulljack Badania / projekty: - Skullmining |
Skullmining | Skulljack (projekt) | 75x Supplies 1x Elerium Core | brak |
Uwaga: w przypadku przedmiotów eksperymentalnych (Experimental Ammo, Grenades, Armor i Weapon), za każde ich wytworzenie dostaniesz losowy przedmiot z puli danego projektu. Oznacza to, iż wytwarzając 5 razy Experimental Ammo, możesz dostać wszystkie 5 rodzajów amunicji, które oferuje projekt, ale możesz też otrzymać 5 razy tą samą.