Osiągnięcia War of the Chosen | XCOM 2 poradnik XCOM 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Dodatek War of the Chosen wprowadza do gry XCOM 2 10 nowych osiągnięć, które zdobyć można wyłącznie po zainstalowaniu wspomnianego dodatku. W tym rozdziale znajdziesz listę 10 nowych osiągnięć, które dodane zostały do gry - jeśli chcesz poczytać o tych, które dostępne są w podstawowej wersji gry, zajrzyj do oddzielnego rozdziału tego poradnika.
Ikona | Nazwa | Opis | Porady |
Nowy sojusz (A New Alliance) | Przejdź misję "Zagubieni i opuszczeni". | Jest to misja związana z fabułą, podczas której nawiązuje się kontakt ze Żniwiarzami i Renegatami. | |
Przeciwnik uciszony (A Rival Silenced) | Pokonaj ostatecznie jednego z wybrańców. | Osiągnięcie wymaga wykonania szeregu tajnych operacji w celu odnalezienia Wybranego, a następnie ataku na twierdzę, w której się znajduje. Dokładny opis przebiegu tej misji znajdziesz w rozdziałach poświęconych Wybranym. | |
Jak do kaczek zombie (Zombies in a Barrel) | W jednej turze traf Zabugionych 15 razy strzałami w głowę. | Strzał w głowę ma miejsce wtedy, gdy atak zabije Zagubionego i odnowi ruch wojaka. By otrzymać osiągnięcie, musisz po prostu zabić w jednej turze 15 Zagubionych przy pomocy zwykłych ataków - nie można wykorzystać granatów i zdolności psionicznych. | |
Zrodzony w mroku (Born in The Darkness) | Zabij czterech wrogów w jednej misji jako Żniwiarz, działając w trybie cienia. | Osiągnięcie wymaga zabicia czterech wrogów przy pomocy Żniwiarza w taki sposób, by wrogowie nie odkryli żołnierza. Osiągnięcie najłatwiej jest zdobyć po odblokowaniu zdolności Żniwiarza pozwalającej mu na pozostanie w ukryciu (0% szansy na wykrycie), jeśli atak zabił wroga. | |
Krąg psioniczny (Circle of Psi) | W jednej misji wydaj osiągnięte maksimum koncentracji i ponownie ją uzupełnij. | Osiągnięcie do wykonania przy pomocy klasy Templariusza. Za każde zabicie wroga przy pomocy podstawowego ataku Templariusza (dostępny pod klawiszem "1"), Templariusz zyskuje ładunek koncentracji. Domyślnie ładunków może być dwa. By otrzymać osiągnięcie, musisz zabić przy pomocy Templariusza dwójkę wrogów, następnie wykorzystać wszystkie ładunki koncentracji przy pomocy zdolności (trzeba je odblokować), po czym trzeba jeszcze raz naładować (2 zabójstwa) pasek koncentracji. | |
Nie mogę przestać walczyć (Can't stop the Fighting) | W jednej turze wykonaj renegatem trzy akcje ofensywne przeciwko temu samemu celowi. | Do zdobycia tego osiągnięcia wykorzystać można Renegata, który jest w więzi z innym żołnierzem. Wykonaj 2 podstawowe ataki przy pomocy Renegata, wykorzystaj następnie powiązanego żołnierza, by odnowić jeden punkt akcji dla Renegata i wykonaj trzeci atak, zdobywając osiągnięcie. | |
Do tanga trzeba dwojga (It Takes Two) | Stwórz więź 3. poziomu pomiędzy dwoma żołnierzami. | Żołnierze tworzą więzi, gdy są wysyłani na misje. Pierwszy poziom więzi stworzyć można po mniej więcej 3-4 wspólnych misjach. Drugi i trzeci poziom odblokowuje się wolniej, można jednak wykorzystać do tego tajne operacje, których nagrodą jest awansowanie więzi na wyższy poziom. | |
Strudzeni Wojownicy (Weary Warriors) | Przejdź misję, gdzie wszyscy żołnierze są zmęczeni i nie strać żadnego z nich. | By otrzymać to osiągnięcie, musisz wysłać na misję drużynę złożoną z samych zmęczonych żołnierzy, a następnie ją ukończyć bez utraty żadnego wojaka. Warto wykonać to zadanie w ramach jakiejś prostej misji. | |
Pełny ruch oporu (Full Operational Resistance) | W jednej grze osiągnij wysoki poziom wpływów we wszystkich trzech frakcjach ruchu oporu. | Wpływy u frakcji ruchu oporu zwiększa się poprzez wykonywanie tajnych operacji polegających na tropieniu Wybranych - "Hunt the Chosen X". Za każdym razem, gdy ukończysz takie zadanie, wpływy u danej frakcji podskoczą o jeden poziom (z niskiego na średni, ze średniego na wysoki). | |
Nie zostawiamy nikogo (No One Left Behind) | Uratuj żołnierza pojmanego przez Wybrańca. | Gdy któryś z twoich żołnierzy zostanie pojmany (czy to podczas walki, czy tajnej operacji), po kilku tygodniach gry pojawi się nowa tajna operacja, która pozwoli odbić go z niewoli. Wystarczy tylko ją ukończyć, by zyskać osiągnięcie. |