Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM 2 - poradnik do gry

XCOM 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ADVENT Priest | Przeciwnicy | XCOM 2 Poradnik XCOM2: War of the Chosen

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

ADVENT Priest to jedna z nowych jednostek wprowadzonych przez dodatek War of the Chosen. Jest to Psioniczna jednostka, która służy jako wsparcie dla jednostek obcych - dzięki swoim zdolnościom jest w stanie zwiększać skuteczność sojuszników, a także wprowadzać zamieszanie w szeregach wroga (czyli gracza). Jednostka ta występuje w trzech wariantach - najbardziej pospolitym ADVENT Priest, który zastępowany jest z czasem przez Advanced Priest i Elite Priest. Ulepszone wersje tej jednostki mają zwiększone statystyki (punkty zdrowia) i mają dostęp do dodatkowych zdolności.

ADVENT Priest - wrogowie z czasem pojawiać będą się w 3-osobowych grupach. - ADVENT Priest | Przeciwnicy | XCOM 2 - XCOM 2 - poradnik do gry
ADVENT Priest - wrogowie z czasem pojawiać będą się w 3-osobowych grupach.

Jednostka ta dysponuje następującymi zdolnościami:

  • Mind Control - umiejętność, w którą wyposażone są wszystkie jednostki psioniczne w grze. Dzięki niej wróg ma szansę przejęcia kontroli nad jednostką gracza na okres 2 tur. Zdolność ta dostępna jest jedynie dla Advanced Priest i Elite Priest i zostaje zakończona, gdy wróg zostanie zdezorientowany (np. przy pomocy granatu błyskowego), bądź zabity.
  • Stasis - zdolność pozwalająca przeciwnikowi na zatrzymanie akcji jednej z jednostek gracza na okres jednej tury. Podczas trwania tej zdolności jednostka nią objęta jest niewrażliwa na ataki, lecz nie może wykonywać żadnych akcji. Zabicie wroga, który ją aktywował, nie przerwie efektu.
  • Sustain - zdolność pasywna jednostki, która aktywuje się w momencie, w którym punkty zdrowia Priest-a miałyby spaść do 0. W tym momencie jednostka objęta jest zdolnością Stasis, przez co jest niewrażliwa na ataki, a jej punkty zdrowia podniesione do 1. Podczas kolejnego ruchu obcych Priest będzie w stanie się już ruszyć.
  • Holy Warrior - zdolność pozwalająca wrogowi połączyć się umysłami z dowolnym sojusznikiem, dając obu premie do celności i szansy na trafienie krytyczne. Jeśli Priest, który skorzystał ze zdolności zginie, sojusznik z którym się połączył także zostanie zabity.

Największym zagrożeniem ze strony tej jednostki są zdolności Mind Control i Sustain. Jeśli wróg wykorzysta pierwszą na twojej jednostce, czym prędzej go zabij, ogłusz, bądź potraktuj granatem błyskowym, by oswobodzić jednostkę. Gdy wróg otoczy się tarczą ochronną, ustaw koło niego jednego żołnierza w trybie Warty - gdy rozpocznie się ruch obcych, Priest się ruszy, a jednostka ustawiona w Warcie go dobije.