Guerilla Tactics School | Dostępne placówki (Facilities) | XCOM 2 poradnik XCOM 2
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Guerilla Tactics School
Guerilla Tactics School to placówka w której szkolić możesz żołnierzy, by "przerobić" ich z postaci żółtodzioba (Rookie), do wybranej przez siebie klasy żołnierza - masz przez to znacznie większa kontrolę jacy żołnierze są do twojej dyspozycji i nie skończysz z 15 snajperami.
Oprócz tego, dokonać tu można wielu ulepszeń dla twoich żołnierzy, które zwiększa ich skuteczność na polu walki, a także pozwolą ci powiększyć rozmiar drużyny z 4 do 6.
Jest to jedna z placówek które bezapelacyjnie należy wznieść jak najszybciej, dzięki czemu twoja drużyna szybko się powiększy.
Opis placówki
Wymagania | Koszt | Co daje? | Ulepszenia i wpływ personelu |
Brak | 85x Supplies 3x Power Budowa trwa 14 dni. Miesięczny koszt utrzymania to 25x Supplies. | - Możliwość przeszkolenia żółtodzioba (Rookie) do wybranej przez siebie klasy żołnierza - Możliwość wykupienia rozmaitych ulepszeń dla żołnierzy | brak |
Dostępne projekty
Nazwa | Wymagana ranga zołnierza | Koszt | Efekt |
Vulture | brak | 100x Supplies | Sprawia, że z każdego wroga z którego wypadnie przedmiot, wypadnie także jeden dodatkowy przedmiot. |
Squad Size I | brak | 50x Supplies | Zwiększa wielkość drużyny gracza z 4 do 5 żołnierzy. |
Lightning Strike | brak | 100x Supplies | Wszystkie jednostki otrzymują premię +3 do mobilności (Mobility) przez pierwsze dwie rundy walki. Każdy punkt mobilności zwiększa zasięg ruchu postaci o 1 pole. |
Wet Work | brak | 125x Supplies | +25% doświadczenia zdobywanego za zabójstwa. |
Vengeance | Dowolny żołnierz rangi Lieutenant | 100x Supplies | Jeśli któryś żołnierz zginie, lub zostanie ciężko ranny, żołnierze otrzymują losową premię zwiększającą ich skuteczność na polu walki. |
Integrated Warfare | Dowolny Żołnierz rangi Captain | 150x Supplies | Zwiększa bonusy oferowane przez PCS. PCS to implanty, które można założyć każdemu żołnierzowi. |
Squad Size II | Dowolny żołnierz rangi Captain | 75x Supplies | Zwiększa wielkość drużyny gracza z 5 do 6 żołnierzy. |
Stay With Me | Dowolny żołnierz rangi Major | 150x Supplies | Sprawia, że żołnierze mają większą szansę na przejście w stan wykrwawiania się zamiast natychmiastowej śmierci. |
Grenadier Biggest Booms | Grenadier rangi Captain | 75x Supplies | Materiały wybuchowe mogą spowodować obrażenia krytyczne. Działa wyłącznie dla żołnierzy klasy Grenadier. |
Ranger Hunter's Instinct | Ranger rangi Captain | 75x Supplies | Ataki przeciwko oflankowanemu wrogowi zadają dodatkowe 3 punkty obrażeń. Działa wyłącznie dla żołnierzy klasy Ranger. |
Sharpshooter Deadshot | Sharpshooter rangi Captain | 75x Supplies | Dodatkowe 10% szansy na trafienie krytyczne. Działa wyłącznie dla żołnierzy klasy Sharpshooter. |
Specialist Cool Under Pressure | Specialist rangi Captain | 75x Supplies | Daje +10 do celności i +10 do szansy na trafienie krytyczne podczas strzałów z warty. Działa wyłącznie dla żołnierzy klasy Specialist. |
Najważniejsze ulepszenia, które warto wykupić jak najwcześniej to:
- Squad Size I i II - jak najszybciej trzeba powiększyć drużynę do 6 żołnierzy.
- Vulture - dodatkowy przedmiot za każdym razem gdy coś wypadnie z wroga to zwiększona szansa na zdobycie Elerium Core, które przyda ci się do dużej ilości badań, a także możliwość zebrania ulepszenia do broni.
- Wet Work - +25% do zdobywanego doświadczenia to szybsze wskakiwanie na wyższe rangi, a przez to znacznie mocniejsza drużyna.
- Lightning Strike - ulepszenie przydatne praktycznie wyłącznie podczas misji, w których za zadanie masz obronę nadajnika, bądź odbicie zakładnika, gdyż w żadnej innej nie zyskasz wiele na mobilności podczas 2 pierwszych rund.