Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM 2 - poradnik do gry

XCOM 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ogólne informacje | Dostępne placówki (Facilities) | XCOM 2 poradnik XCOM 2

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Ogólne informacje

Miejsca na rozbudowę jest znacznie mniej niż w części pierwszej. - Ogólne informacje | Dostępne placówki (Facilities) | XCOM 2 - XCOM 2 - poradnik do gry
Miejsca na rozbudowę jest znacznie mniej niż w części pierwszej.

W XCOM 2, podobnie jak w pierwszej części, gracz, prócz walki z obcymi, musi także dbać o odpowiedni rozwój i rozbudowę bazy, by być cały czas na bieżąco i móc skutecznie zwalczać coraz nowsze i skuteczniejsze jednostki obcych. Miejsca na rozbudowę jest znacznie mniej niż w poprzedniej części, jednak nie oznacza to, że trzeba będzie zrezygnować z którejś placówki - jeśli zechcesz, możesz wznieść wszystkie, a i tak nie braknie ci przestrzeni.

Dostępnych jest łącznie 10 różnorakich placówek:

  • Proving Ground
  • Guerilla Tactics School
  • Power Relay
  • Resistance Comms
  • Laboratory
  • Workshop
  • Psi Lab
  • Advanced Warfare Center
  • Shadow Chamber
  • Defense Matrix

Każde z nich szczegółowo opisane zostały w kolejnych rozdziałach.

Warto zaznaczyć, iż czas budowy poszczególnych placówek, który podany został w tabelach, skrócić można za pomocą technika - wystarczy umieścić go "na placu budowy" (o czym gracz zostanie rzecz jasna poinformowany w momencie rozpoczęcia budowy), co znacząco skróci czas potrzebny do wzniesienia konstrukcji.

Na statku znajdują się także inne placówki (jak Bridge, Living Quarters, czy Armory), jednak są one tam od początku i nie da się ich ani rozbudować, ani zdemontować, by postawić na ich miejsce coś innego.

Informacje dotyczące kolejności rozbudowy, jak i zalecanych placówek (oraz ich ilości) znajdziesz w rozdziale "Rozwój bazy".