Postać związana z głównym zadaniem "Chłodny, opanowany szelma".
Stwór, dzięki któremu dostać się można do Legowiska Sticha, w ramach głównego zadania "Chłodny, opanowany szelma".
Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, by zdobyć PD i przypomnieć sobie język sticha.
Miejsce, w którym zawalił się tunel, blokując przejście (możesz uprzątnąć gruz).
Później może pojawić się tu Stych-automat. Jest on powiązany z kilkoma zadaniami i może wydrążyć tunele do innych lokacji.
Główny Brygadzista - to robot związany z kilkoma zadaniami w tej lokacji. Możesz pójść do pracy i permanentnie zwiększyć siłę oraz otrzymać 20 błyszków.
Mistrz Artisan - możesz otrzymać od niego prezent - glob (osobliwość).
Miejsce to powiązane jest z zadaniem "Ofiara rozpaczy". Tutaj także odradzać się będziesz po śmierci i powrocie z Sanktuarium.
Kobieta związana z zadaniem pobocznym "Niestabilne Fundamenty".
Truchło robota, z którym wejść można w interakcję by otrzymać zadanie poboczne "Potomstwo Brygadzisty". Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, by zdobyć PD.
Tarnish - możesz spotkać się z nim w ramach questu "Potomstwo Brygadzisty".
Lokalizacja mężczyzny, z którym dyskusja odblokuje poboczne zadanie "Czerwone Kręgi" (jest on odblokowywany później).
Możesz go tu spotkać jeśli odłączył się wcześniej od drużyny. Przyłączy się do niej tylko jeśli z bohaterem nie podróżuje Callistege.
Mechela sprzedaje tu swoje towary - zbroje, enigmaty, bronie dystansowe i przekształcone przedmioty.
Wyczerp wszystkie tematy rozmowy, by otrzymać PD.
Mechela może zostać zamordowana przez zabójcę z zadania "Czerwone Kręgi".
Możesz porozmawiać z Szelmą Qeek oraz wyłowić dla niej jakiś przedmiot. Obiekt ten (enigmat Iskrzyk) możesz zachować dla siebie lub podarować go jej. Później mozesz wyławiać inne przedmioty.
Szelma może zostać zamordowana przez zabójcę z zadania "Czerwone Kręgi".
Możesz porozmawiać z Rzeźnikiem i zakupić od niego mięso.
Musisz porozmawiać ze Stychem-automatem i staje się dostępne po awansowaniu do głównego zadania "Chłodny, opanowany szelma" lub pobocznego zadania "Niestabilne fundamenty".
Torment Tides of Numenera: Bebechy (Underbelly) - mapa lokacji
Gdzie odnaleźć Kartografa oraz gdzie jest świątynia Dendra O'hur, tego dowiesz się w tym rozdziale dotyczącym Bechechów, dzielnicy z gry Torment: Tides of Numenera.
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje dzielnicę Bebechy (Underbelly). Możesz dotrzeć do tej lokacji od strony Małego Rynku, Skraju Klifu lub Placu Rządowego. Ta ciemna i nieprzyjemna lokacja zaoferuje ci bardzo dużo dodatkowych zadań, a także rozpoczniesz tutaj zadanie związane z głównym wątkiem - Chłodny, opanowany szelma.
Kluczowe miejsca w dzielnicy Bebechy
1. Kartograf. Postać związana z zadaniem głównym Chłodny, opanowany szelma.
2. Ch'kekt. Stwór który umożliwi ci dostanie się do Legowiska Sticha, co związane jest z zadaniem głównym Chłodny, opanowany szelma. Tutaj także rozpocząć można zadanie poboczne Niestabilne fundamenty. Podczas spotkania warto wyczerpać wszystkie opcje dialogowe. Pozwoli ci to zdobyć PD i przypomnieć sobie język sticha.
3. Gruzowisko i Stych-automat. Miejsce, w którym zawalił się tunel, blokując przejście (możesz uprzątnąć gruz używając Siły). W dalszej części gry może się tu pojawić Stych-automat. Jest on powiązany z głównym zadaniem Chłodny, opanowany szelma oraz z pobocznym zadaniem Niestabilne fundamenty. Automat może wydrążyć tunele do innych lokacji, które nie są dostępne w żaden inny sposób - do Siedliszcza Stychów oraz do Jaskini Ostatnich Snów.
4. Manufaktura. Główny brygadzista związany jest z kilkoma zadaniami dostępnymi w tej dzielnicy. W trakcie rozmowy z nim możesz zgodzić się pójść do pracy. Permanentie zwiększysz Siłę i otrzymasz 20 błyszków. Od Mistrza Artisana możesz otrzymać glob w prezencie (osobliwość).
5. Wejście do Świątyni Dendry O'hur. Miejsce, w którym odradzać się będziesz po śmierci, a także lokacja, którą odwiedzisz kilkakrotnie podczas wykonywania rozmaitych zadań w tej dzielnicy.
6. Peliai. Kobieta związana z zadaniem pobocznym Niestabilne fundamenty.
7. Uszkodzony Brygadzista. Miejsce, w którym znaleźć można truchło robota. Związany on jest z zadaniem pobocznym Potomstwo Brygadzisty.
8. Baryła. Osoba, od której otrzymasz zadanie poboczne Czerwone Kręgi. Postać ta pojawi się w tym miejscu dopiero gdy dojdzie do pierwszego morderstwa. Powinno to nastąpić po ukończeniu głównego zadania Upadek na ziemię.
9. Laboratorium Aligerna. Możesz tu spotkać Aligerna jeśli wcześniej odłączył się od drużyny. Możesz go ponownie zaprosić, ale zgodzi się tylko jeśli z drużyną nie podróżuje aktualnie Callistege.
10. Kramik. Możesz pohandlować z Michelą - sprzedaje zbroje, enigmaty, bronie dystansowe i przekształcone przedmiot. Oprócz tego pogadaj z nią, by odblokować ekstra PD.
Uwaga - Mechelę może zabić seryjny morderca z pobocznego zadania Czerwone Kręgi. Postaraj się szybko ukończyć ten quest jeśli chcesz temu zapobiec!
11. Miejsce do wędkowania. Możesz porozmawiać z Szelmą Qeek i wejść w interakcję z wędką, by wyłowić enigmat Iskrzyk (zadanie obrażeń energetycznych, wywołanie stanów oślepienia i powalenia na ziemię). Przedmiot ten możesz podarować Szelmie lub zostawić go dla siebie. Możesz też podejmować kolejne próby wyłowienia skarbów, ale żeby mieć szanse na zdobycie jakiegoś nowego przedmiotu musisz za każdym razem udać się na odpoczynek i w konsekwencji dokonać "przeskoku" o jeden dzień. Wyłowisz początkowo kilka mniej wartościowych rzeczy, aczkolwiek jeśli będziesz wystarczająco cierpliwy to na sam koniec możesz wyłowić enigmat Oko Tajemnicy. Może on permanentnie zwiększyć Siłę o 1 postaci, która z niego skorzysta.
Uwaga - Szelmę Qeek może zabić seryjny morderca z pobocznego zadania Czerwone Kręgi. Postaraj się szybko ukończyć ten quest jeśli chcesz temu zapobiec!
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Torment Tides of Numenera: Opis przejścia
- Torment Tides of Numenera: Bebechy (Underbelly)
- Torment Tides of Numenera: Bebechy (Underbelly) - mapa lokacji
- Torment Tides of Numenera: Siedliszcze Stychów (Sticha Lair) i Zasypane Rozwidlenie (Buried Crossroads)
- Torment Tides of Numenera: Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie
- Torment Tides of Numenera: Niestabilne fundamenty (Shaky Foundations) - zadanie poboczne
- Torment Tides of Numenera: Potomstwo Brygadzisty (Foreman's Brood) - zadanie poboczne
- Torment Tides of Numenera: Czerwone kręgi (Circles in Red) - zadanie poboczne
- Torment Tides of Numenera: Bebechy (Underbelly)
- Torment Tides of Numenera: Opis przejścia
Komentarze czytelników
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Masz absolutną rację, teraz już wiem dlaczego nie mogłam rozwiązać tej zagadki według wskazówek tutaj podanych, bo to jest po prostu ŹLE.
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
Bardzo ciekawa możliwość poprowadzenia zadania wyzwoleniec (praca dla Coty'ego).
Najlepszą opcją jest zatrudnienie naszego byłego niewolnika u Sundermanów. Zadanie zakończone (25PD) + po dwóch dniach odpoczynku dostaniemy od niego całkiem pożyteczny element ekwipunku. Potem zabijamy młodego Sundermana, dochodzi do paradoksu czasowego i mamy możliwość ponownego zatrudnienia Coty'ego (np. u Memoviry) za kolejne 25PD. Polecam wpis w dzienniku :)
Sanktuarium Pana Wcieleń. Jedną z opcji podczas klikania w lustra jest uwolnienie istoty Oom (pojawia się w Samotni) i odblokowanie zadania: Sługa Nurtów.
zadanie Niestabilne fundamenty, metodą pokojową także można dostać przekształcony przedmiot Hebanowe Oczy. Po wstępnej rozmowie z Ch'kektem trzeba porozmawiać z kartografem który odpowie na pytanie gdzie mogą przenieść się stychy by nie kopać pod miastem. Następnie rozmawiamy z Ch'kektem, mówimy o nowym miejscu dla stychów, perswazją prosimy o zaprzestanie kopania pod miastem. Ważne: nie proponujemy, innych bonusów dla stichów. Wracamy do Peliai, przekazujemy informację o odejściu stychów a na pytanie czy coś jeszcze obiecaliśmy stychom, odpowiadamy: nie.
Odesłałem Rhin. Czy jeśli chcę żeby potem się do mnie przyłączyła to powinienem trzymać wolne miejsce w drużynie dla niej czy mogę do tego czasu przywołać sobie kogoś za pomocą brązowej kuli?
Nie musisz trzymać wolnego miejsca. Rhin pojawi się w momencie, w którym akurat będziesz sam z powodów fabularnych, więc spokojnie przyzywaj sobie teraz drużynę.
Co od postaci w labiryncie, to można tam też nawiązać połączenie z panem Zaliwajło Zachlajmorda ARTAGLIO. Trzeba go zmusić, żeby pochłonęła go paszcza w w Spadzie Chirurga. Ta moc daje + 20% do ataków i zwiększa szansę na trafienia krytyczne dla wszystkich członów drużyny. Ogólnie bardzo przydatna
Ktoś miał problem z wyjściem z lokacji w Zadaniu Cena Dracogena. Po wykonaniu zadania
Chodzi Ci o to, że klikasz na wyjście z lokacji, a gra nie reaguje? Jeśli tak, to wspominaliśmy o tym w poradniku - to znany bug jeszcze z bety. Zwykle pomaga albo Load Game albo wielokrotnie wciskanie przycisku.
W trakcie gry pozyskujemy dodatkowe duchy do naszego labiryntu.
Utworzenie połączenia z poszczególnymi z nich (m.in. Serią, Choi czy Inifere) daje nam jakieś specjalne zdolności.
Gdzie można sprawdzić te zdolności? Co daje konkretne połączenie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
