Bebechy (Underbelly) M4 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera poradnik Torment: Tides of Numenera Gdzie odnaleźć Kartografa oraz gdzie jest świątynia Dendra O'hur, tego dowiesz się w tym rozdziale dotyczącym Bechechów, dzielnicy z gry Torment: Tides of Numenera. Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019 8080 Następna Bebechy Mapa Siedliszcze Stychów M11 Poprzednia Mały Rynek Ukochany niewolnik Ważne obszary na mapieKartografPostać związana z głównym zadaniem "Chłodny, opanowany szelma". Ch'kektStwór, dzięki któremu dostać się można do Legowiska Sticha, w ramach głównego zadania "Chłodny, opanowany szelma". Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, by zdobyć PD i przypomnieć sobie język sticha. Gruzowisko i Stych-automatMiejsce, w którym zawalił się tunel, blokując przejście (możesz uprzątnąć gruz).Później może pojawić się tu Stych-automat. Jest on powiązany z kilkoma zadaniami i może wydrążyć tunele do innych lokacji. ManufakturaGłówny Brygadzista - to robot związany z kilkoma zadaniami w tej lokacji. Możesz pójść do pracy i permanentnie zwiększyć siłę oraz otrzymać 20 błyszków.Mistrz Artisan - możesz otrzymać od niego prezent - glob (osobliwość). Wejście do Świątyni Dendry O'hurMiejsce to powiązane jest z zadaniem "Ofiara rozpaczy". Tutaj także odradzać się będziesz po śmierci i powrocie z Sanktuarium. PeliaiKobieta związana z zadaniem pobocznym "Niestabilne Fundamenty". Uszkodzony BrygadzistaTruchło robota, z którym wejść można w interakcję by otrzymać zadanie poboczne "Potomstwo Brygadzisty". Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, by zdobyć PD.Tarnish - możesz spotkać się z nim w ramach questu "Potomstwo Brygadzisty". BaryłaLokalizacja mężczyzny, z którym dyskusja odblokuje poboczne zadanie "Czerwone Kręgi" (jest on odblokowywany później). Laboratorium AligernaMożesz go tu spotkać jeśli odłączył się wcześniej od drużyny. Przyłączy się do niej tylko jeśli z bohaterem nie podróżuje Callistege. KramikMechela sprzedaje tu swoje towary - zbroje, enigmaty, bronie dystansowe i przekształcone przedmioty.Wyczerp wszystkie tematy rozmowy, by otrzymać PD.Mechela może zostać zamordowana przez zabójcę z zadania "Czerwone Kręgi". Miejsce do wędkowaniaMożesz porozmawiać z Szelmą Qeek oraz wyłowić dla niej jakiś przedmiot. Obiekt ten (enigmat Iskrzyk) możesz zachować dla siebie lub podarować go jej. Później mozesz wyławiać inne przedmioty.Szelma może zostać zamordowana przez zabójcę z zadania "Czerwone Kręgi". KramikMożesz porozmawiać z Rzeźnikiem i zakupić od niego mięso. Wyjścia z lokacjiM3 – Schody do dzielnicy: Mały Rynek. M5 – Drabina do dzielnicy: Plac Rządowy. M6 – Schody do dzielnicy: Skraj Klifu. M7,M11 – Miejsce odbycia podróży do: Jaskinia Ostatnich Snów (pod Karawanseraj), Siedliszcze Stychów.Musisz porozmawiać ze Stychem-automatem i staje się dostępne po awansowaniu do głównego zadania "Chłodny, opanowany szelma" lub pobocznego zadania "Niestabilne fundamenty". Legenda Torment: Tides of Numenera M4 - Bebechy Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Pojemniki na przedmioty Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Wrogo nastawione postacie Powyższa mapa prezentuje dzielnicę Bebechy (Underbelly). Możesz dotrzeć do tej lokacji od strony Małego Rynku, Skraju Klifu lub Placu Rządowego. Ta ciemna i nieprzyjemna lokacja zaoferuje ci bardzo dużo dodatkowych zadań, a także rozpoczniesz tutaj zadanie związane z głównym wątkiem - Chłodny, opanowany szelma. Kluczowe miejsca w dzielnicy Bebechy1. Kartograf. Postać związana z zadaniem głównym Chłodny, opanowany szelma. 2. Ch'kekt. Stwór który umożliwi ci dostanie się do Legowiska Sticha, co związane jest z zadaniem głównym Chłodny, opanowany szelma. Tutaj także rozpocząć można zadanie poboczne Niestabilne fundamenty. Podczas spotkania warto wyczerpać wszystkie opcje dialogowe. Pozwoli ci to zdobyć PD i przypomnieć sobie język sticha. 3. Gruzowisko i Stych-automat. Miejsce, w którym zawalił się tunel, blokując przejście (możesz uprzątnąć gruz używając Siły). W dalszej części gry może się tu pojawić Stych-automat. Jest on powiązany z głównym zadaniem Chłodny, opanowany szelma oraz z pobocznym zadaniem Niestabilne fundamenty. Automat może wydrążyć tunele do innych lokacji, które nie są dostępne w żaden inny sposób - do Siedliszcza Stychów oraz do Jaskini Ostatnich Snów. 4. Manufaktura. Główny brygadzista związany jest z kilkoma zadaniami dostępnymi w tej dzielnicy. W trakcie rozmowy z nim możesz zgodzić się pójść do pracy. Permanentie zwiększysz Siłę i otrzymasz 20 błyszków. Od Mistrza Artisana możesz otrzymać glob w prezencie (osobliwość). 5. Wejście do Świątyni Dendry O'hur. Miejsce, w którym odradzać się będziesz po śmierci, a także lokacja, którą odwiedzisz kilkakrotnie podczas wykonywania rozmaitych zadań w tej dzielnicy. 6. Peliai. Kobieta związana z zadaniem pobocznym Niestabilne fundamenty. 7. Uszkodzony Brygadzista. Miejsce, w którym znaleźć można truchło robota. Związany on jest z zadaniem pobocznym Potomstwo Brygadzisty. 8. Baryła. Osoba, od której otrzymasz zadanie poboczne Czerwone Kręgi. Postać ta pojawi się w tym miejscu dopiero gdy dojdzie do pierwszego morderstwa. Powinno to nastąpić po ukończeniu głównego zadania Upadek na ziemię. 9. Laboratorium Aligerna. Możesz tu spotkać Aligerna jeśli wcześniej odłączył się od drużyny. Możesz go ponownie zaprosić, ale zgodzi się tylko jeśli z drużyną nie podróżuje aktualnie Callistege. 10. Kramik. Możesz pohandlować z Michelą - sprzedaje zbroje, enigmaty, bronie dystansowe i przekształcone przedmiot. Oprócz tego pogadaj z nią, by odblokować ekstra PD. Uwaga - Mechelę może zabić seryjny morderca z pobocznego zadania Czerwone Kręgi. Postaraj się szybko ukończyć ten quest jeśli chcesz temu zapobiec! 11. Miejsce do wędkowania. Możesz porozmawiać z Szelmą Qeek i wejść w interakcję z wędką, by wyłowić enigmat Iskrzyk (zadanie obrażeń energetycznych, wywołanie stanów oślepienia i powalenia na ziemię). Przedmiot ten możesz podarować Szelmie lub zostawić go dla siebie. Możesz też podejmować kolejne próby wyłowienia skarbów, ale żeby mieć szanse na zdobycie jakiegoś nowego przedmiotu musisz za każdym razem udać się na odpoczynek i w konsekwencji dokonać "przeskoku" o jeden dzień. Wyłowisz początkowo kilka mniej wartościowych rzeczy, aczkolwiek jeśli będziesz wystarczająco cierpliwy to na sam koniec możesz wyłowić enigmat Oko Tajemnicy. Może on permanentnie zwiększyć Siłę o 1 postaci, która z niego skorzysta. Uwaga - Szelmę Qeek może zabić seryjny morderca z pobocznego zadania Czerwone Kręgi. Postaraj się szybko ukończyć ten quest jeśli chcesz temu zapobiec! Następna Bebechy Mapa Siedliszcze Stychów M11 Poprzednia Mały Rynek Ukochany niewolnik