Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przydatne umiejętności na początek | Torment Tides of Numenera Jakie umiejętności wybrać na początku gry Torment: Tides of Numenera?

W tym rozdziale dowiesz się, które umiejętności warto wybrać, aby mieć przewagę na początku rozgrywki w Torment: Tides of Numenera.

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019

W Torments: Tides of Numenera możesz stworzyć dowolną postać, jednak istnieją pewne umiejętności, które w początkowej i późniejszej fazie rozgrywki bardzo się przydają. Zwiększają one między innymi możliwości dialogowe oraz wpływają na wielość opcji interakcji ze światem. Niektórych wyborów i aktywności nie zobaczysz, jeśli Twoja postać nie będzie posiadała danej umiejętności. Umiejętności te również znacznie zwiększają dostęp do informacji o świecie, np. dzięki umiejętności anamneza często możesz dowiedzieć się o sposobie działania jakiejś maszyny czy przedmiotu. Inne pomagają przegadać adwersarza, unikając tym samym walki. Najwięcej zależy od Twojego podejścia do gry. Jednak niektóre zdolności i umiejętności są wyjątkowo interesujące. Na pewno należy do nich:

  • Anamneza - w grze wcielisz się w Ostatniego Porzuconego, który ciągle balansuje między granicą realnego świata a strzępkami swoich wspomnień i jaźni. Ta umiejętność ułatwia sięganie do wspomnień z poprzednich świadomości Pana Wcieleń. Oferuje 15% premii do wykonywania trudnych akcji związanych z tą zdolnością. Dzięki niej dostaniesz dostęp do nowych opcji dialogowych.
  • Zastraszenie - ułatwia grożenie i wywieranie wpływu na innych. Oferuje 15% premii do akcji związanych z tą zdolnością. Zdolność ta przydaje się bardzo często.
  • Percepcja - odblokowuje ukryte opcje dialogowe oraz dodaje standardową premię 15% do akcji. Pozwala dotrzeć do wielu smaczków i ukrytych rzeczy w grze.
  • Oszustwo - kolejna zdolność, która przydaje się w wielu opcjach dialogowych (+15%). Warto ją wyszkolić, gdy stawiamy na przebiegłość i rozwiązywanie konfliktów bez przemocy.
  • Perswazja - podobnie jak poprzednia umiejętność, bardzo dobra umiejętność, która przydaje się przez całą grę. Jest wręcz kluczowa, by poznać wiele alternatywnych rozwiązań większości zadań. Dla Szelmy - obowiązek.
  • Sondowanie Myśli - to umiejętność dostępna dla Nano. Jest niezwykle interesująca, bowiem pozwala poznać powierzchowne myśli większości ludzi i istot. Pomaga to w odczytywaniu intencji i w licznych dialogach.