Rozmowa i interakcja w czasie walki | Torment Tides of Numenera poradnik Torment: Tides of Numenera
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Od czasu do czasu natkniesz się na potyczki, które mają dodatkowe cele i zadania do wykonania. Zazwyczaj, każde starcie się kończy wtedy, gdy wszyscy przeciwnicy zostaną zgładzeni. Często jednak, gra oferuje szereg dodatkowych interakcji, które wpływają na dodatkowe opcje w czasie trwania kryzysu. Doskonale przedstawione to zostało już w pierwszej potencjalnej potyczce w grze z Qorro:
?
Początkowy pojedynek Qorro to przedsmak tego, jak wiele opcji można zastosować w czasie trwania kryzysu.
Jak widać na powyższym obrazku, celem kryzysu jest pokonanie Qorro i jego najemników. To cel nadrzędny, by wygrać potyczkę. Istnieje jednak możliwość realizacji innych celów, by np.: ułatwić sobie walkę, albo rozstrzygnąć ją w zupełnie inny sposób. Na przykładzie pierwszego starcia w grze możesz np.:
- Użyć jednej z wieżyczek, która zacznie atakować przeciwników, co zapewni ci przewagę w walce.
- Skorzystać z tajemniczej energii, która doda negatywne stany wrogom i ich osłabi.
- Porozmawiać z bandytami i ich zastraszyć, co ich osłabi i łatwiej będzie ich pokonać.
- Porozmawiać z Qorro i poddać się, co zakończy walkę, a ty zostaniesz przetransportowany w inne miejsce.
Jak widać na powyższym przykładzie, wiele kryzysów ma dodatkowe zadania i ukryte cele (domyślnie są one włączone, możesz w opcjach wyłączyć cele kryzysu). Warto więc eksperymentować i korzystać z elementów otoczenia, by ułatwić sobie walkę.
?