Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wybór umiejętności, zdolności i cechy przewodniej | Torment Tides of Numenera Które umiejętności wybrać w Torment: Tides of Numenera?

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019

W kreatorze postaci możesz dokładnie wybrać jaką postacią chcesz grać - Wybór umiejętności, zdolności i cechy przewodniej | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
W kreatorze postaci możesz dokładnie wybrać jaką postacią chcesz grać

Po wstępnych decyzjach, w kreatorze zaprezentowane zostaną kolejne kroki tworzenia postaci. Cały proces składa się z 7 etapów:

  • Typ - wybierasz tutaj jedną z trzech głównych klas w grze. Do wyboru są: Glewia, Szelma i Nano. Więcej na ten temat przeczytasz w rozdziale: Którą klasę postaci wybrać?
  • Pule - możesz tutaj rozdysponować wolne punkty na trzy główne statystyki w grze: Siłę, Szybkość i Intelekt. Pule punktów to zasoby, które używasz, by zastosować wysiłek albo użyć umiejętność. Glewie zwykle preferują siłę/szybkość, a Nano intelekt. Szelmy warto rozwijać w zrównoważony sposób.
  • Umiejętności - wybierasz tutaj umiejętności startowe swojej postaci. Umiejętności pozwalają na wykonywanie specjalnych akcji w trakcie walki, zapewniają bonusy z których można skorzystać podczas eksploracji i rozmowy oraz zapewniają bierne premie.
  • Zdolność eksploracyjna - zdolności tego typu zapewniają premię do wszystkich akcji i wyzwań, zwiększając szansę na sukces. Niektóre z nich zwiększają zdrowie, czy liczbę enigmatów, które możesz bezpiecznie posiadać przy sobie. Zauważ, że każda zdolność posiada trzy poziomy. Dwa puste pola reprezentują poziom nowicjusza, jedna niebieska kula wskazuje na wyszkolenie w danej zdolności, a dwie wskazuje na poziom mistrzowski. Dwie czerwone kule wskazują na brak wyszkolenia - wiąże się to z karami za ich używanie. Aby tego uniknąć, należy ulepszyć zdolność, która awansuje wtedy na poziom nowicjusza.
  • Władanie bronią - zdolności tego typu pozwalają skutecznie używać uzbrojenia i zwiększyć szansę na trafienie przeciwnika. Tylko Glewia może wybierać spośród tych umiejętności.
  • Cecha przewodnia - wybierzesz tu jedną, dominującą cechę charakteru głównej postaci. Wpłynie to na dodatkowe bonusy i kary do różnych umiejętności. Zestawienie cech znajdziesz w kolejnym rozdziale.