Lazaret Zdławionego Echa (The Anechoic Lazaret) - poboczne zadanie poradnik Torment: Tides of Numenera Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2017 8080 Następna Skraj Klifu Mapa Skraj Klifu M6 Poprzednia Dzielnica Rządowa Zakon Prawdy M8 Ważne obszary na mapie1 – Umysł Lazaretu Panel, przy którym możesz nadpisać inteligencję Niezrównanego. Każdy z paneli dezaktywuje grupkę robotów, oraz oferuje wyleczenie drużyny z ran. 2 – Umysł Lazaretu Panel, przy którym możesz nadpisać inteligencję Niezrównanego. Każdy z paneli dezaktywuje grupkę robotów, oraz oferuje wyleczenie drużyny z ran. 3 – Umysł Lazaretu Panel, przy którym możesz nadpisać inteligencję Niezrównanego. Każdy z paneli dezaktywuje grupkę robotów, oraz oferuje wyleczenie drużyny z ran. 4 – Przejście do NiezrównanegoPrzejście, którym dotrzesz do głównej komnaty z Niezrównanym. Musisz go dezaktywować lub zniszczyć, by w pełni oczyścić Lazaret z jego wpływu. Pierwsza komnataTo górny poziom Lazaretu. Na dolny możesz zejść po zaliczeniu rozmowy lub rozegraniu walki. PrzejścieTu rozpoczynasz eksplorację dolnego poziomu Lazaretu. Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)Qorro / Murden Wyjścia z lokacjiM2 – Wyjście do: Rafa Upadłych Światów. Legenda Torment: Tides of Numenera M9 - Lazaret Zdławionego Echa Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Pojemniki na przedmioty Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Wrogo nastawione postacie Sposób odblokowania: Rozmowa z Salimeri w siedzibie Zakon Prawdy w Dzielnicy Rządowej (M8.1). Wejscie do Lazaretu. Zadanie to odblokować możesz w dowolnym momencie podczas rozmowy z Salimeri, głową Zakonu Prawdy. Wejście do siedziby organizacji znajdziesz w północnej części Dzielnicy Rządowej (M5.2), a samą Salimeri wewnątrz niewielkiego pomieszczenia (M8.1). Dobór opcji dialogowych nie ma większego znaczenia, lecz gdy postać zapyta się, czy zechcesz jej pomóc w jej problemie przytaknij, wybierając krótką opcję "Tak". Otrzymasz nowy przedmiot, Metaliczne Oko i wytyczne, by udać się do budowli zwanej Lazaratedm Zdławionego Echa. Znajdziesz ją we wschodniej części dzielnicy Rafy Upadłych Światów (M2.4). Zbliż się do wejścia i wejdź z nim w interakcję. Następnie wybierz pierwszą opcję dialogową, by otworzyć sobie wejście. Możesz spotkać Qorro lub Murdenów Po wejściu do Lazaretu sytuacja może rozwinąć się na dwa sposoby. Jeśli Qorro przeżył spotkanie z głównym bohaterem w początkowej fazie gry to wpadniesz tu właśnie na niego. Wybierz dowolną opcję dialogową - nie ma to żadnego wpływu na przebieg fabuły. Gdy rozmowa dobiegnie końca, wejdź w interakcję z konsolą znajdującą się po prawej stronie pomieszczenia. Jeśli Qorro zginął to po wejściu do Lazaretu spotkasz grupę Murdenów, którzy są nekrofagami. Możesz przepędzić te ptakopodobne kreatury wybierając odpowiednie opcje i zaliczając jeden z dostepnych testów (użycie Perswazji lub Zastraszenia) lub zaatakować Murdeny. W tym drugim przypadku zwróć uwagę na to, że każdy z wrogów jest otoczony polem statycznym i w rezultacie dobrze jest dążyć do walki na dystans. Po wygranej bitwie skorzystaj z przejścia na dolny poziom Lazaretu. Na dole czeka cię walka z grupkami przeciwników. Na dole powitają cię stworzenia o imieniu Niezrównane (Peerless), które nakażą ci opuścić to miejsce. Dyplomacja na nic się nie zda, należy oczyścić Lazaret z przeciwników. Zadanie nie jest zbyt trudne, bo same bestie mają tylko 7 (małe osobniki) i 23 (większe) punktów życia i walczą w małych grupkach. Systematycznie oczyszczaj kolejne pomieszczenia z przeciwników. Alternatywnym rozwiązaniem jest uaktywnienie umiejętności skradania się (musisz ją osobno załączyć dla każdego członka drużyny). Możesz dzięki temu pomijać walki i przekradać się do kolejnych lokacji związanych z zaliczeniem opisywanego questu. Kieruj się do paneli i wymazuj z nich świadomość Niezrównanego W pierwszej kolejności kieruj się na północ - znajdziesz wielki panel, Umysł Lazaretu(M9.1). Wykorzystaj wiedzę o maszynerii, by nadpisać informację o Nierównanym, co pozwoli w pełni wyleczyć całą drużynę. Warto z tego skorzystać po kilku potyczkach, gdy twoja drużyna będzie mocno osłabiona. Następnie udaj się do dwóch kolejnych paneli (M9.2, M9.3). Wraz z kolejnym wymazywaniem inteligencji, drony przestaną cię atakować. Co więcej, mogą one zacząć atakować inne (czerwone) drony pomagając ci w oczyszczeniu Lazaretu. Na sam koniec dotrzyj do głównego sprawcy spaczenia komnaty (M9.4). Dezaktywuj lub zniszcz go, według własnego uznania. Lazaret zostanie oczyszczony- udaj się na górne piętro. Wróć do Zakonu odebrać nagrodę Qorro poprosi cię, żebyś opowiedział, że pomógł ci z twoją ekspedycją. Warto się zgodzić, ale wcześniej wynegocjować, by oprócz sekretów podarował ci coś więcej. Wracaj do zakonu, podzielić się wieściami o powodzeniu. W nagrodę dostaniesz 40 PD, 80 błyszków i dwa egzemplarze artefaktu, Pierścień Splątania - dwie postacie noszące te pierścienie dzielą wszystkie stany i 25% regenerowanych statystyk. Dodatkowo, jeśli w czasie zadania kilka dronów przeżyło, zdobędziesz Aref, tajemniczą połowę pierścienia, która przyda się w późniejszym etapie gry. Następna Skraj Klifu Mapa Skraj Klifu M6 Poprzednia Dzielnica Rządowa Zakon Prawdy M8