Meander Wiecznej Bitwy (Endless Battle Fathom) i Spaczony Meander M26 poradnik Torment: Tides of Numenera
Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2017
Ważne obszary na mapie
Miejsce startu
Rozpoczynasz tu eksplorację Meandra po skorzystaniu z portalu w Samotni. Jest to część głównego questu "Prawo do istnienia".
Raima
Spotkasz tu Raimę. Możesz pokonać ją i innych wrogów w walce, przekonać ją do zmiany zdania lub powstrzymać ją dzięki zniszczeniu kryształów.
Andronus Piaskoręki
Spotkasz tu Andronusa. Możesz pokonać go i innych wrogów w walce, przekonać go do zmiany zdania lub aktywować pylony i uwięzić wrogów.
Paj Rekken
Spotkasz tu Paj Rekkena. Możesz pokonać go i Chalcedonów w walce lub skupić się na otwarciu wejścia do jaskini.
Wejście do jaskini
Możesz otworzyć je podczas bitwy z Paj Rekkenem (użyj umiejętności) lub po jej zakończeniu. Prowadzi ono do Meandru Pierwszej.
Miejsce startu
Rozpoczynasz tu eksplorację Spaczonego Meandra po wizycie w Meandrze Pierwszej.
Komora Stazy
Możesz do niej dotrzeć i ją zbadać (+100PD) dzięki umiejętnemu wchodzeniu w interakcję z pięcioma panelami kontrolnymi (punkty 9-13).
Portal do Najgłębszego Meandra
Skorzystaj z niego po zbadaniu Komory Stazy. Portal prowadzi do finałowej lokacji gry.
Panel kontrolny 1
Wchodź w interakcje z panelami w odpowiedniej kolejności (szczegóły w opisie przejścia questu "Prawo do istnienia") żeby dotrzeć do Komory Stazy i do portalu do Najgłębszego Meandra.
Panel kontrolny 2
Wchodź w interakcje z panelami w odpowiedniej kolejności (szczegóły w opisie przejścia questu "Prawo do istnienia") żeby dotrzeć do Komory Stazy i do portalu do Najgłębszego Meandra.
Panel kontrolny 3
Wchodź w interakcje z panelami w odpowiedniej kolejności (szczegóły w opisie przejścia questu "Prawo do istnienia") żeby dotrzeć do Komory Stazy i do portalu do Najgłębszego Meandra.
Panel kontrolny 4
Wchodź w interakcje z panelami w odpowiedniej kolejności (szczegóły w opisie przejścia questu "Prawo do istnienia") żeby dotrzeć do Komory Stazy i do portalu do Najgłębszego Meandra.
Panel kontrolny 5
Wchodź w interakcje z panelami w odpowiedniej kolejności (szczegóły w opisie przejścia questu "Prawo do istnienia") żeby dotrzeć do Komory Stazy i do portalu do Najgłębszego Meandra.
Legenda Torment: Tides of Numenera M26 - Meander Wiecznej Bitwy / Spaczony Meander
Ważne obszary na mapie
Wyjścia z lokacji
Pojemniki na przedmioty
Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)
Nowi potencjalni członkowie drużyny
Wrogo nastawione postacie
Powyższa mapa prezentuje Meander Wiecznej Bitwy (Endless Battle Fathom) oraz Spaczony Meander (Broken Fathom). Są to dwie większe lokacje odwiedzane w finale gry Torment: Tides of Numenera w ramach głównego zadania Prawo do istnienia (w queście tym bada się również kilka mniejszych obszarów). W Meandrze Wiecznej Bitwy zostaniesz zmuszony do rozegrania kilku kryzysów, aczkolwiek podobnie jak w poprzednich tego typu sytuacjach nie będziesz musiał za wszelką cenę atakować wrogów. W Spaczonym Meandrze nie przebywają żadni przeciwnicy. Do rozwiązania jest za to ostatnia większa zagadka gry.
Kluczowe miejsca w Meandrze Wiecznej Bitwy i Spaczonym Meandrze
1. Miejsce startu #1. Rozpoczynasz tu eksplorację Meandra Wiecznej Bitwy po skorzystaniu z portalu w Samotni. Jest to początek głównego questu Prawo do istnienia.
5. Wejście do jaskini. Możesz otworzyć je podczas kryzysu z Paj Rekkenem (użyj jednej z dostępnych umiejętności) lub dopiero po zakończeniu bitwy. Prowadzi ono do Meandru Pierwszej (mała osobna lokacja).
6. Miejsce startu #2. Rozpoczynasz tu eksplorację Spaczonego Meandra po wizycie w Meandrze Pierwszej.
7. Komora Stazy. Możesz do niej dotrzeć i ją zbadać (+100PD) dzięki umiejętnemu wchodzeniu w interakcję z okolicznymi panelami kontrolnymi (punkty 9-13 na mapie). Szczegółowe informacje na ten temat są m.in. na stronie z opisem questu Prawo do istnienia.
8. Portal do Najgłębszego Meandra. Skorzystaj z niego po zbadaniu Komory Stazy. Portal prowadzi do finałowej lokacji gry.