Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wezwanie na wojnę (A Call to War) - poboczne zadanie | Torment Tides of Numenera Jak zrekrutować wszystkich w Piątym Oku w Torment: Tides of Numenera?

W tym rozdziale dowiesz się, jak przekonać postacie z Piątego Oka do Wiecznej Bitwy w Torment: Tides of Numenera.

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019

Sposób odblokowania: Rozmowa z Clarion w Tawernie Piąte Oko w dzielnicy Skraj Klifu (M10.1).

Musisz porozmawiać z piątką weteranów w gospodzie i przekonać ich, by wzięli udział w wiecznej wojnie. - Wezwanie na wojnę (A Call to War) - poboczne zadanie | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Musisz porozmawiać z piątką weteranów w gospodzie i przekonać ich, by wzięli udział w wiecznej wojnie.

Clarion (M10.1) poprosi cię, żebyś pomógł zwerbować pięciorga weteranów wojennych, by wzięli udział w wiecznej wojnie. Wszyscy znajdują się w gospodzie. Są to kolejno:

  • Dhama z Wykwitu - Musisz pomóc mu w pobocznym zadaniu Oczy Adwersarza. Wtedy bez namysłu zgodzi się przystąpić do wiecznej wojny.
  • Theboros - Nie będzie on chciał porozmawiać na ten temat dopóki nie pomożesz Dhamie z Wykwitu w ramach zadania Oczy Adwersarza. Theboros ma pewien kłopot. W jego umyśle wyryte są Słowa Qra, które nie dają mu spokoju. Gdy poprosi cię o radę, możesz mu doradzić, by skończył ze sobą (brak bonusów, 3PD) lub przekonać go z pomocą Perswazji, że chcesz zamknąć Słowa Qra w swoim umyśle (4PD, mężczyzna przeżyje). Jeśli wybierzesz drugą opcję, mężczyzna zgodzi (konieczne będzie jednak jeszcze Zastraszenie) wziąć udział w wiecznej wojnie.
  • Leto - Możesz przekonać go z pomocą Perswazji, ale dopiero po ukończeniu pobocznego zadania Oczy Adwersarza dla Dhamy z Wykwitu. Dostaniesz propozycję, by przejąć od postaci dar jasnowidzenia. W twoim umyśle zapiszą się tajemnicze słowa i Leto złoży obietnicę, że przypomnisz sobie o tych słowach w obliczu zdrady. Jeśli dołączy do wojny, nie poznasz tych słów.
  • Feriok i Ziobe odmówią i nic ich nie przekona (musisz mimo wszystko z nimi porozmawiać żeby później móc zdać raport Clarion).

Po wszystkim pomów z Clarion. Jeśli zwerbujesz całą trójkę, zdobędziesz 80 błyszków i osobliwość - Kielich Pana. Zwerbowani opuszczą gospodę, a misja zakończy się sukcesem, za co zyskasz 40 PD.